IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
@mamat2prinsesser&4prinser I dag fikk jeg levert de fertilitetstilskuddene fra protein.no, så nå skal jeg teste ut de også. Måtte kjøpe 2 pakker om gangen siden jeg må ha en uåpnet med ut offshore neste uke da :) Veldig spent på de, jeg tror de kan fungere bra :) Har troen på innholdet i de :)
Det der skal jeg også prøve meg på neste runde! :happy:
Men tar man de hele syklusen, eller er det bare en del av syklus?

Åååå det er da man skikkelig kjenner på det, når dagen kommer og TR uteblir :love7 Og det skal bli så mange flere måneder uten også :happy: Lykke til hos gynekologen i dag :Heartred

Ja, jeg er veldig takknemlig for at jeg får lov til å oppleve å gro et lite menneske igjen :love017 :sad010Håper bare så veldig på terminspire denne gangen:smiley-angelic001 Vært å målt hCG, så får jeg se ikveld på fürstpasient:angelic:

@mamat2prinsesser&4prinser I dag fikk jeg levert de fertilitetstilskuddene fra protein.no, så nå skal jeg teste ut de også. Måtte kjøpe 2 pakker om gangen siden jeg må ha en uåpnet med ut offshore neste uke da :) Veldig spent på de, jeg tror de kan fungere bra :) Har troen på innholdet i de :)

Vi er hvertfall 3 stk her inne som er blitt gravid i første PP hvor vi har brukt denne:gen014:cool05 @Mindel @Ametyst83 Krysser alt jeg kan for deg og sender mase gravidstøv************************✨:smiley-angelic001

Det der skal jeg også prøve meg på neste runde! :happy:
Men tar man de hele syklusen, eller er det bare en del av syklus?
Man tar de hele syklusen. Virkestoffene i de er Q10 som finnes naturlig i kroppen, også inositol som egentlig er et karbohydrat, også et lignende stoff som inositol som jobber med inositolen. Ellers er det noen normale vitaminer som generelt sett også er i multivitaminer. Måtte gå igjennom multivitaminene mine og sjekke at jeg ikke fikk en skadelig høy mengde av noe, og det gjorde jeg ikke :)

Tror jeg skal kjøpe bronkyl denne gangen også for å få litt bedre slimhinne når spermen må leve så lenge i den.
@mamat2prinsesser&4prinser kjøper du 200mg eller 600mg versjonen? Og hvor mye tok du hver dag?

Nå skulle jo egentlig inositol være min "nye" greie denne måneden sett vekk fra teer, men spørs om det blir bronkyl også da :smiley-ashamed004

Tror jeg skal kjøpe bronkyl denne gangen også for å få litt bedre slimhinne når spermen må leve så lenge i den.
@mamat2prinsesser&4prinser kjøper du 200mg eller 600mg versjonen? Og hvor mye tok du hver dag?

Nå skulle jo egentlig inositol være min "nye" greie denne måneden sett vekk fra teer, men spørs om det blir bronkyl også da :smiley-ashamed004

Jeg har bare brukt Solvispect 20mg/ml slimløsende hostesaft:bookworm: Funka tydeligvis, det:hilarious: Jeg brukte hver dag omega3 multivitaminer, 200mg Q10 ved siden av, fertility-tilskudd(100mg med Q10 i den, så i alt 300mg), magnesium og B6(pyridoksin) hele syklusen. Uten det så salvie-te fra CD5 til CD14(1 kopp morgen og kveld som jeg lar trekke 15-20min) med melk og honning i. Grapefruktkjerneekstrakt-dråper(8-9dråper maks)i et glass med saft daglig fra CD8 til EL for mer EL-slim. Også brukte jeg 3-5 spiseskjeer Solvispect slimløsende hostesaft fra CD8 også:thumleft

Det virker veldig lovende!
Da har dere tatt 3 kapser daglig?

Ja, 3 kapsler hver dag. Bare å begynne med det så fort du kan:thumleft Se innlegget over her, så ser du hva jeg brukte av tilskudd osv❤️

Jeg har bare brukt Solvispect 20mg/ml slimløsende hostesaft:bookworm: Funka tydeligvis, det:hilarious: Jeg brukte hver dag omega3 multivitaminer, 200mg Q10 ved siden av, fertility-tilskudd(100mg med Q10 i den, så i alt 300mg), magnesium og B6(pyridoksin) hele syklusen. Uten det så salvie-te fra CD5 til CD14(1 kopp morgen og kveld som jeg lar trekke 15-20min) med melk og honning i. Grapefruktkjerneekstrakt-dråper(8-9dråper maks)i et glass med saft daglig fra CD8 til EL for mer EL-slim. Også brukte jeg 3-5 spiseskjeer Solvispect slimløsende hostesaft fra CD8 også:thumleft
Hehe nå kjører jeg egentlig bare samme løpet som deg. Bare at jeg prøver å bytte ut kaffe med grønnte/matcha for antioksidanter som bedrer blodomløpet ved livmor, og strør litt matcha I smoothien jeg lager hver dag. Og tester ut litt ashwagandha morgen og kveld. Men det er ting jeg tar pause fra når jeg reiser offshore.

Også tar jeg eplecidereddik 20 min før lunsj og middag for å bedre blodsukkeret litt.

Hehe nå kjører jeg egentlig bare samme løpet som deg. Bare at jeg prøver å bytte ut kaffe med grønnte/matcha for antioksidanter som bedrer blodomløpet ved livmor, og strør litt matcha I smoothien jeg lager hver dag. Og tester ut litt ashwagandha morgen og kveld. Men det er ting jeg tar pause fra når jeg reiser offshore.

Også tar jeg eplecidereddik 20 min før lunsj og middag for å bedre blodsukkeret litt.

Javisst, en prøver jo det en tror funker for seg❤️ Jeg drikker maks 2 kopper kaffe ila en hel dag, så ikke store mengdene! Høres ut som en bra plan, det :thumleft

IKM i går. Ingen tegn til tr. blir ikke helt klok, men hun kommer nok innen i morgen
IMG_4722.jpeg

Back
Topp