Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå for en gledelig meldingJeg tenker jeg må komme med en oppdatering.
Det går mye bedre med mannen min nå
Det var heldigvis ikke så alvorlig som vi først trodde, og han fikk en liten operasjon som har fikset opp i hjerteproblemene.
Så han trenger visst ikke å bytte medisiner alikevel. Det vil si at vi kan fortsette prøvingen
Så nå føler jeg ikke like stresset som jeg gjorde i morgest med å få positive tester. Og ikke minst om det kom til å gå bra med han eller ikke.![]()

Føler kanskje det fortsatt er litt antydning til noe, men kanskje jeg har begynt å se syner 

For en gledens dag!Jeg tenker jeg må komme med en oppdatering.
Det var heldigvis ikke så alvorlig som vi først trodde, og han fikk en liten operasjon som har fikset opp i hjerteproblemene.
Så han trenger visst ikke å bytte medisiner alikevel. Det vil si at vi kan fortsette prøvingen
Så nå føler jeg ikke like stresset som jeg gjorde i morgest med å få positive tester. Og ikke minst om det kom til å gå bra med han eller ikke.![]()

Ååh, det var veldig godt å høreJeg tenker jeg må komme med en oppdatering.
For en lettelseÅååå for en gledelig melding![]()
![]()
![]()
![]()
For en gledens dag!![]()
![]()
![]()
Ååh, det var veldig godt å høreFor en lettelse

Hva hvis du akkurat hadde nok HCG til at tidligtesten kunne slå ut i går? Det tar 48 timer før det dobler seg. Håpet er ikke ute endaIngen flere streker her! Så nåå har jeg mistet litt motet igjen. Kan fortsatt dukke opp i morgen 11dpo da, men om det var en ekte strek på tidligtesten i går føler jeg den burde ha dukket opp på vanlig test i dag.
I ettermiddag hadde jeg rosa på papiret ved dobesøk, ikke noe mer i kveld. Det er uvanlig. Når mensen kommer bruker den å komme skikkelig i gang med en gang liksom, og aldri så tidlig. Har aldri hatt festeblødning eller blødning i svangerskap før, så vet ikke om jeg skal tolke så mye ut av det.

Kan jo være det har festet seg sent da, og at det var en festeblødning denne gangenIngen flere streker her! Så nåå har jeg mistet litt motet igjen. Kan fortsatt dukke opp i morgen 11dpo da, men om det var en ekte strek på tidligtesten i går føler jeg den burde ha dukket opp på vanlig test i dag.
I ettermiddag hadde jeg rosa på papiret ved dobesøk, ikke noe mer i kveld. Det er uvanlig. Når mensen kommer bruker den å komme skikkelig i gang med en gang liksom, og aldri så tidlig. Har aldri hatt festeblødning eller blødning i svangerskap før, så vet ikke om jeg skal tolke så mye ut av det.
Krysser fingrene for deg 
Det er fortsatt håp, om den festet seg litt sent så kan det enda være litt tidlig for vanlig testIngen flere streker her! Så nåå har jeg mistet litt motet igjen. Kan fortsatt dukke opp i morgen 11dpo da, men om det var en ekte strek på tidligtesten i går føler jeg den burde ha dukket opp på vanlig test i dag.
Krysser fingrene!Det er fortsatt håp, om den festet seg litt sent så kan det enda være litt tidlig for vanlig testKrysser fingrene!
Kan jo være det har festet seg sent da, og at det var en festeblødning denne gangenKrysser fingrene for deg
![]()
Tusen takk for positive tanker!Hva hvis du akkurat hadde nok HCG til at tidligtesten kunne slå ut i går? Det tar 48 timer før det dobler seg. Håpet er ikke ute enda![]()
Kjekkest å leve i troen litt til 
10 dpo er jo en av de mest vanlige dagene implantasjonen skjer påIngen flere streker her! Så nåå har jeg mistet litt motet igjen. Kan fortsatt dukke opp i morgen 11dpo da, men om det var en ekte strek på tidligtesten i går føler jeg den burde ha dukket opp på vanlig test i dag.
Det er kjekk fakta å høre10 dpo er jo en av de mest vanlige dagene implantasjonen skjer på8-9 dpo er aller mest vanlig, men om det er 10 dpo du har fått implantasjon så måler du ikke det før i morgen kveld eller i overimorgen
![]()

Jeg tenker jeg må komme med en oppdatering.
Tusen takkSå deilig oppdatering å lese fra degønsker deg og dere masse lykke til videre
![]()

Håper TR holder seg laaangt unna de neste 8 mnd
Glemmer å ikke drikke før jeg tester å sånn nå
På vei til gyn for å ta blodprøver osvÅååå det er da man skikkelig kjenner på det, når dagen kommer og TR uteblir16DPO/4+2/IKM:
Da var IKM-dagen her og 0 mensHåper TR holder seg laaangt unna de neste 8 mnd
Glemmer å ikke drikke før jeg tester å sånn nå
På vei til gyn for å ta blodprøver osv
![]()
![]()
Vis vedlegget 471943
Og det skal bli så mange flere måneder uten også
Lykke til hos gynekologen i dag