IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Oi, det var da voldsomt tidlig! Har du hatt så kort lutealfase før?
Ja, jeg mistenker at jeg har en form for lutealfase defekt eller hva man skal kalle det. Spent på hva min nye gynekolog sier 23.oktober. Har vært noe privat men det blir for dyrt i lengden. Har en følelse om at jeg trenger tilskudd både for progesteron og follikkel modning.

Mulig dette kan høres litt rart ut, men jeg hadde en utrolig levende drøm i juni, hvor jeg drømte helt tydelig at min kollega var blitt gravid og jeg fikk beskjed om at jeg ville trenge hormonstøtte gjennom Letrezol og progesteron. Når jeg våknet hadde jeg en følelse av at det var riktig, fikk vite at min kollega var gravid og at hun fikk positiv test da i juni. Så hvem vet, jeg er litt av den spirituelle typen, så liker å leke med tanken om at jeg fikk en beskjed den natten. Så får vi se da, den ventetiden er krevende:happy090

11dpo Negativ i dag også. Så da har vi nådd et år med prøving. Er vel steril etter siste keisersnitt. Før ble jeg gravid med en gang med alle fem barna.

Vedlegg

• IMG_4218.jpeg
    IMG_4218.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 51
8 eller 10 DPO. Negative tester, myk og lav livmortapp. Forbereder meg til ny simuleringsrunde. Har allerede hentet ut medisiner og sniker meg saaakte over til assistert-forun.

Gratulerer så mye til dere gravide :Heartred
Jeg håpet det ville fungere av seg selv denne runden her for deg :Heartred

Ja, jeg mistenker at jeg har en form for lutealfase defekt eller hva man skal kalle det. Spent på hva min nye gynekolog sier 23.oktober. Har vært noe privat men det blir for dyrt i lengden. Har en følelse om at jeg trenger tilskudd både for progesteron og follikkel modning.

Mulig dette kan høres litt rart ut, men jeg hadde en utrolig levende drøm i juni, hvor jeg drømte helt tydelig at min kollega var blitt gravid og jeg fikk beskjed om at jeg ville trenge hormonstøtte gjennom Letrezol og progesteron. Når jeg våknet hadde jeg en følelse av at det var riktig, fikk vite at min kollega var gravid og at hun fikk positiv test da i juni. Så hvem vet, jeg er litt av den spirituelle typen, så liker å leke med tanken om at jeg fikk en beskjed den natten. Så får vi se da, den ventetiden er krevende:happy090
Tenker at det ikke skader å teste det ut iallfall når lutelfasen din er under 12 dager :) Må man til gynekolog for å få skrevet ut medisiner for å forlenge lutealfasen? Fastlegen kan ikke hjelpe noe?

Synes flere av de var sterkere på 2.urin. Håper de øker mer etter hvert :Heartpink

Ja, men testene er så dårlige ifht hva de var for 2 år siden. Er så lite fargestoff i de nå!

Vi reiser på «workation» til Nederland. Jeg kan jobbe remote, og mannen skal på arbeidsreise. Ungene har høstferie med besteforeldre :Heartbigred
Ååå det hørtes jo helt supert ut! Så jobben hans betaler hotell med andre ord og du har bare slengt deg med? Gjorde det samme for et par år siden når jeg måtte jobbe noen måneder i Italia. Samboeren min kan ikke jobbe hjemmefra da, men han kunne reise ned og bo gratis på hotellet med frokost. Han måtte betale flyreisen ned selv da :happy: Ellers hadde jeg leiebil, så på kvelden og i helgene når jeg ikke jobbet så kunne vi jo reise litt rundt :happy:

Tenker at det ikke skader å teste det ut iallfall når lutelfasen din er under 12 dager :) Må man til gynekolog for å få skrevet ut medisiner for å forlenge lutealfasen? Fastlegen kan ikke hjelpe noe?
Fastlegen var ganske tydelig med meg om at jeg måtte til gynekologen, men skal heldigvis om ikke så lenge da, 23.oktober. Så da krysses fingre og tær

Fastlegen var ganske tydelig med meg om at jeg måtte til gynekologen, men skal heldigvis om ikke så lenge da, 23.oktober. Så da krysses fingre og tær
Jaja, men da må du jo det da :confused005 Ikke lenge igjen. 23. Oktober blir vel akkurat før EL, så da får du jo kanskje forlenget lutealfasen neste prøveperiode? Eller når tror du EL kommer neste gang? Vanskelig når syklusen ikke er lik hver gang :confused005

Nå sitter jeg på flyplassen og har skikkelig testetrang etter å ha lest meg opp på forumet. :laughing002

Men testene ligger godt pakket inn i innsjekket bagasje, så får jeg bare smøre meg med tålmodighet til vi har sjekket inn på hotellet i kveld :happy090

Gleder meg til å glane på tester:nailbiting::smiley-bounce012

Spennende tider for oss nå!
7 dpo her og begynte testingen i går, aalt for tidlig :hilarious: Så negativt hittil altså.
Føler jeg har mindre symptomer enn vanlig, gravid eller ei. Bruker å ha ømme pupper på denne tiden, kjenner ikke noe til det. Men litt murring av og til. Var jo litt uvanlig rundt eggløsning, da den kom sent og hadde veldig lite slim, så alt er kanskje bare ikke normalt etter SA.

Ser en suuupersvak strek i virkeligheten, og den kommer med på noen bilder:
IMG_4651.jpeg

Mens på andre bilder er den helt hvit.
IMG_4652.jpeg

11 dpo, så begynner å bli litt motløs. Har rundet et år med prøving nå, så føler jeg har brukt alt for mye penger på negative tester. Og litt for mye tid på å innbille meg andre resultater. Har vært mye skygger i løpet av det siste året

Tatt denne testen på heeelt utvannet urin:sad010 Tror detta blir bra, jeg:sad002:love017:shy:
20251005_182855.jpg

Back
Topp