Hurra!!! Nå sitter det!!PP6/CD25/10DPO:
Da har jeg testet på 2.urin og jaggu om jeg ikke er GRAVID på ordentlig lissom
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!! Nå sitter det!!PP6/CD25/10DPO:
![]()
![]()

HurraPP6/CD25/10DPO:
![]()
![]()
Gratulerer igjen 

Gratuleeeeeer!!!!PP6/CD25/10DPO:
![]()
![]()
Har drukket litt kaffe og saft, men synes det ser ut som testene stiger okei
Jeg ser kanskje noe på den blå?Jeg tror holder på å bli sprøMulig at det er for dårlig kvalitet på bildet, men jeg prøver likevel.
Er det noen som ser noe på noen av testene her? Vis vedlegget 471410
Litt uklart bilde, men jeg ser antydninger på de to siste testeneJeg tror holder på å bli sprøMulig at det er for dårlig kvalitet på bildet, men jeg prøver likevel.

Jeg tror holder på å bli sprøMulig at det er for dårlig kvalitet på bildet, men jeg prøver likevel.
Edit: kanskje dette bildet er bedre:
Vis vedlegget 471411
Ser på de to siste også.Litt uklart bilde, men jeg ser antydninger på de to siste testene![]()
Artig når man ikke må åpne testen for å se streken, da!Nå tør jeg ikke teste mer idag
![]()
Artig når man ikke må åpne testen for å se streken, da!

Ja, jeg skimter streker på testene dine! Så moro!Jeg tror holder på å bli sprøMulig at det er for dårlig kvalitet på bildet, men jeg prøver likevel.
Edit: kanskje dette bildet er bedre:
Vis vedlegget 471411
Så gøy å se positive tester
Har kjent litt murringer, men det er helt vanlig for meg mellom el og ikm. Kjenner en veldig isende/kald følelse på en måte (litt vanskelig å forklare) helt nede i magen, mer i midten og ikke ut mot en av siden, og dette har jeg ikke kjent på før. Men igjen 6dpo og allerede kjent det noen dager, så er vell uansett for tidlig til å kan ha noe med graviditet å gjøre, og aner ikke om det i det hele tatt er noe som kan ha en sammenheng
Men kanskje et positivt tegn, på at noe kjennes ulikt eller kanskje bare helt tilfeldig
Ventetiden er laaang