Det er ikke uvanlig at det ser sånn ut før IKM. Det er ofte fra IKM når streken blir sterkere. Så det kan godt være babystrek.ja den så ganske rosa ut, men burde den være sterkere nå på 12 DPO?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke uvanlig at det ser sånn ut før IKM. Det er ofte fra IKM når streken blir sterkere. Så det kan godt være babystrek.ja den så ganske rosa ut, men burde den være sterkere nå på 12 DPO?![]()
SpennendeSkjønner du lurer da ja. Er jo fortsatt håp jaJa jeg kjente at brystvortene var en tanke mer ømme i går enn vanlig men ikke mye. Ellers har jeg hatt murring siden EL, litt oppblåst, veldig humørsvingninger og tisser oftere. Men sånn var det jo sist PP omtrent så klarer ikke tenke at det skulle bety noe
selv om jeg håper
![]()
tegnene på TR og graviditet er jo ofte like. Så dette er spennende helt til slitt og ikke over før tanta kommer 

Gratulerer11 DPO i dag og testet på 3 gangs dobesøk. Klarte ikke å vente til i morgenså jeg kan settes på gravid
![]()

9 dpo og aner noe på babyplan stav... Så "noe" før tidsfristen.. Det gjorde jeg ikke i går. Her er den etter 4 min..noen som ser?![]()

11 DPO i dag og testet på 3 gangs dobesøk. Klarte ikke å vente til i morgenså jeg kan settes på gravid
![]()
11 DPO i dag og testet på 3 gangs dobesøk. Klarte ikke å vente til i morgenså jeg kan settes på gravid
![]()

9 dpo og aner noe på babyplan stav... Så "noe" før tidsfristen.. Det gjorde jeg ikke i går. Her er den etter 4 min..noen som ser?![]()

Neida det trenger den ikke væreja den så ganske rosa ut, men burde den være sterkere nå på 12 DPO?![]()
Masse, masse håp fortsattIngenting annet enn svake skygger i dag igjen, så dette var nok ingenting.. Men, har oppdaget at jeg er en dag kortere enn jeg trodde. 9DPO, så det er vel enda et lite håp?![]()

![]()
Den makesure testen må da være positivSkygger på 3 forskjellige tester? Såå håpefull nå![]()
guuu jeg er spent på dine vegne 
Blir såå skuffa hvis det bare er skygger, men make sure er rosa i fargenDen makesure testen må da være positivguuu jeg er spent på dine vegne
![]()
Føler at "alle" får streker allerede 10/11 dpo, så negativ i dag lover ikke godt.