IKM uke 41

Tipper 8dpo i morgen og da må jeg bare kjøre på med første test selvom det er lite sannsynlig jeg ser noe på den:hilarious:

Er kun 3 dpo, og lengter heldigvis ikke etter å teste ennå :) Håper jeg klarer å holde meg til minst 10 dpo eller IKM:angelic:

8 dpo i dag og jeg har ikke klart å la være å teste :hilarious:
Masse skygger om ikke annet:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20201002_182137.jpg
    IMG_20201002_182137.jpg
    21,4 KB · Visninger: 116
  • IMG_20201002_150411.jpg
    IMG_20201002_150411.jpg
    7,8 KB · Visninger: 121
8 dpo her også, blenda test. Har ingen symptomer på noe ennå, så håpet svinner nok litt.
Merket det så tydelig på kroppen sist jeg ble gravid :oops:

Ok, vi har fått samme svar skjønner du, men ingen skikkelig forklaring enda :happy: her var det vel nedre grense i referansevinduet, så ikke under, men litt dårlig utgangspunkt.. vi har i tillegg enda litt dårligere odds, siden jeg bare har en litt skrall (virker litt lukket) eggleder. Vi har prøvd et år nå, så vi blir nok henvist snart. Likevel fortsetter vi å prøve litt og selv om oddsen er dårlig, så håper jeg litt og blir skuffet hver gang :p plutselig kan det jo gå!!
Enig. Må aldri slutte å håpe :Heartpink

Jeg er også 8 dpo men tror ikke jeg tørr å teste enda:hilarious: vil leve i håpet litt lenger :hilarious:
Trodde ikke jeg ville teste så tidlig men kjenner det er litt spennede og.. :hilarious: klarer jo ikke tenke på så mye annet i dpo land uansett :hilarious:

Jeg kjenner mye likheter med forrige syklus når jeg ble gravid. Men så var det også på første pp, og har ikke så mye å sammenligne det med siden jeg ikke har tenkt så mye over hvordan kroppen ellers er før mensen så det er vell 50/50 pms eller gravid symptomer :hilarious: med guttungen gikk jeg i 2 uker å trodde mensen kom rett rundt hjørnet. Var nesten 6 uker når jeg testet positivt, savner det:rolleyes:

Jeg kjenner mye likheter med forrige syklus når jeg ble gravid. Men så var det også på første pp, og har ikke så mye å sammenligne det med siden jeg ikke har tenkt så mye over hvordan kroppen ellers er før mensen så det er vell 50/50 pms eller gravid symptomer :hilarious: med guttungen gikk jeg i 2 uker å trodde mensen kom rett rundt hjørnet. Var nesten 6 uker når jeg testet positivt, savner det:rolleyes:
Samme gjorde jeg med storebror.. Vi prøvde egentlig ikke.. Var nesten 7 uker på vei.. Aldri sett sp positiv test før :hilarious:

Jeg er 11 DPO. Hvor lang lutealfasen var sist syklus aner jeg ikke, men i første pp var den 11 og mens kom på det som skulle ha vært 12 DPO.

jeg tester på mandag dersom mensen ikke kommer i morgen. Håper uansett den ikke kommer i morgen. For det betyr enten baby eller i alle fall litt lengre lutealfase og det ønsker jeg også :smiley-angelic001

tempen har holdt seg over til tross for den lille spottingen jeg har. Det er fortsatt bare på papiret noen ganger. Men som sagt det kom de siste pp også.
Dette blir en spennende helg.

Gleder meg over at flere av dere har begynt å få positive tester og jeg vet det kommer til å komme mange flere neste uke :Heartpink

Last edited:
Jeg tror jeg bare slår fast at jeg har hatt en kjempetidlig kjemisk siden testen min var så sterk 8 dpo for så å bli svakere og svakere nå 10 dpo. Så nå tester jeg ikke mer og venter bare på tante rød kommer slik at ny PP kan starte :happy: Lykke til alle sammen ❤️

Jeg er 11 DPO. Hvor lang lutealfasen var sist syklus aner jeg ikke, men i første pp var den 11 og mens kom på det som skulle ha vært 12 DPO.

jeg tester på mandag dersom mensen ikke kommer i morgen. Håper uansett den ikke kommer i morgen. For det betyr enten baby eller i alle fall litt lengre lutealfase og det ønsker jeg også :smiley-angelic001

tempen har holdt seg over til tross for den lille spottingen jeg har. Det er fortsatt bare på papiret noen ganger. Men som sagt det kom de siste pp også.
Dette blir en spennende helg.

Gleder meg over at flere av dere har begynt å få positive tester og jeg vet det kommer til å komme mange flere neste uke :Heartpink

Er såå spent denne pp. Har litt mer trua nå enn forrige pp :D har du hatt symptomer eller følt at den kan være noe på gang denne gangen?:happy::happy:

Nei jeg vet:hilarious: vil bare finne det ut. Har du hatt noen symptomer:happy:?

Har hatt veldig mye stikking å murring og press i korsryggen og økt utflod. Altså helt åpent om det er symptomer på tr eller gravid :hilarious: har du?

Back
Topp