IKM uke 40

Tror første testen min ryker i morgen kveld jeg, folkens. Måtte kjempe mot for å unngå testing idag, men det er jo altfor tidlig 7 dpo. For så vidt alt for tidlig i morgen og, men da er jeg liksom i gang :shy:

Når begynner dere? Og hva er tidligste dere har fått positiv test tidligere? 10 dpo er tidligste her, men tipper jeg hadde fått positiv om jeg hadde testa 9 dpo også.
7/8dpo fikk jeg positiv sist. Så begynner 8dpo tenker jeg :)

Murringer i dag 5dpo, håper det er et godt tegn!

Last edited:
Tror første testen min ryker i morgen kveld jeg, folkens. Måtte kjempe mot for å unngå testing idag, men det er jo altfor tidlig 7 dpo. For så vidt alt for tidlig i morgen og, men da er jeg liksom i gang :shy:

Når begynner dere? Og hva er tidligste dere har fått positiv test tidligere? 10 dpo er tidligste her, men tipper jeg hadde fått positiv om jeg hadde testa 9 dpo også.
Har fått positiv 9 dpo både ved barn og den som endte i MA, begge var blenda 8 dpo. Men 9 dpo var så svak strek at det egentlig gav like mye uro og googling som glede, følte meg først sikker på at det stemte 10 dpo. Har derfor veldig lyst til å vente til 10 dpo denne gangen - men er usikker på om jeg egentlig er godt nok motivert for det :hilarious:

7/8dpo fikk jeg positiv sist. Så begynner 8dpo tenker jeg :)

Murringer i dag 5dpo, håper det er et godt tegn!
Spennende! :D

Har fått positiv 9 dpo både ved barn og den som endte i MA, begge var blenda 8 dpo. Men 9 dpo var så svak strek at det egentlig gav like mye uro og googling som glede, følte meg først sikker på at det stemte 10 dpo. Har derfor veldig lyst til å vente til 10 dpo denne gangen - men er usikker på om jeg egentlig er godt nok motivert for det :hilarious:
Ja, er egentlig 10 dpo jeg har pleid å teste også. Da føler jeg sjansen er stor for at man får positivt resultat om man er gravid. Jeg måtte bestemme meg for å begynne i morgen, eller så hadde jeg kanskje begynt idag. Så er overhode ikke motivert for å vente til 10 dpo jeg heller :hilarious:

Åh spennende når det nærmer seg testing!! Tidligst jeg har fått strek er 9 dpo, så tenker å teste på søndag 9 dpo eller mandag 10 dpo - hvis jeg klarer å styre meg :hilarious:

Kanskje ..? Jeg vil ikke håpe, for jeg vil ikke gå i kjelleren imorgen hvis tempen stuper. Men jeg kjenner et håp likevel :bag:

Vedlegg

• Screenshot_20230927-071952.png
    Screenshot_20230927-071952.png
    267,1 KB · Visninger: 65
7 dpo i dag og litt murringer, men hadde mer av dem i går. Dagen er ennå ung, sånn sett ... Har en litt blandet følelse denne gang, for egentlig tror jeg på klaff, men så føler jeg meg litt overmodig som tror det blir positiv test. Vi fikk det jo på første pp i vår som dessverre ble MA. Magefølelsen sier vel egentlig at det er håp, i alle fall.

Åh spennende når det nærmer seg testing!! Tidligst jeg har fått strek er 9 dpo, så tenker å teste på søndag 9 dpo eller mandag 10 dpo - hvis jeg klarer å styre meg :hilarious:
Veldig spennende!! Jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg at det er dumt å kaste bort en test i morgen 8 dpo. Håper jeg klarer å vente til fredag! :bag:

Jeg skal holde til 10 dpo. Det er målet. Jeg har fått negativ 9 dpo og positiv 13 dpo, nemlig. Så 10 er egentlig tidlig det også.

3 dpo i dag, fått bekreftet at 2 egg har sluppet denne runden etter Letrozol og Ovitrelle. Merket at forhåpningene gikk litt opp nå, men må prøve å holde meg rolig så blir ikke skuffelsen så stor om det ikke går. Tenker begynne teste rundt 9/10 dpo for å se om testene stiger, har jo hcg i kroppen etter Ovitrelle.

Jeg er så kvalm idag, lurer på om jeg brygger på noe. Jeg er 4 dpo og jeg skjønner ikke at det skal være spire som gjør jeg meg dårlig. Jeg har sovet litt på sofaen også, jeg har fri idag og er så sliten.

Har sååå vondt i magen i dag, 5 dpo. Lurer nesten på om eggløsning er sen fordi det er så vondt. Men eggløsningstesten er veldig negativ.

Har sååå vondt i magen i dag, 5 dpo. Lurer nesten på om eggløsning er sen fordi det er så vondt. Men eggløsningstesten er veldig negativ.
Slik har jeg hatt det et par dager, hadde positive eltester for fire dager siden. Så venter egentlig på å få bekreftet el med temp. Men jeg blir så usikker :p

Jeg har kramper og nedtrykk/tyngde. Det sikreste tegner på at jeg er gravid er bekkensmerter, og det har jeg ikke

Jeg kjenner absolutt ingenting. Men har heller aldri gjort det de første 6 ukene. Men begynner å bli så utålmodig på å få svar, men så er jeg bare 5 dpo :hilarious:

Gjett hvem som gikk på en testesmell i ettermiddag :hello2 blenda selvfølgelig:hilarious: Skulle sjekke om jeg hadde nok tester og når jeg kom til 19 strimler så tenkte jeg hvorfor ikke svi av en nå. Da skal jeg klare å holde meg til fredag 9 dpo nå:hilarious:

Back
Topp