IKM uke 40

El kom litt senere enn jeg hadde tenkt, så flytter ikm gruppe og melder meg inn her :)

Snuppelupp94 - 29 år - B2 - pp3 (etter MA) - EL 21/9 - IKM 3/10

Fikk vite at jeg hadde 22 mm egg hos gynekologen I dag. Så satte ovitrelle I kveld
Og har da forventet EL i morgen 20 september. Veldig spent på denne runden ❤️

Så er vi her igjen :hilarious:

Skal til gynekologen i dag også, så blir spennende å se om hun ser noe på ul ifbm. Eggløsning :happy::happy:

Vedlegg

• Screenshot_20230920_054334_Premom.jpg
    Screenshot_20230920_054334_Premom.jpg
    186,2 KB · Visninger: 79
Ja, kan hende det kommer igjen når kroppen får stabilisert seg litt. Og det høres nydelig ut å ha en stressfri pp, men det er gjerne lettere sagt enn gjort. Når man først har hoppa ut i prøvinga er det vanskelig å roe det ned :angelic: Kanskje det er nå det skal klaffe for deg, det er jo typisk at det klaffer når det egentlig ikke «passer»:hilarious:
Jeg tror jeg hadde klart å vært rolig om vi hadde hatt regelmessig sex, men nå har jeg klart å pådra oss sopp. Jeg vet ikke hvordan engang, men leser at det kan skje etter mens. Anyways, nå må vi vente noen dager så igår tok jeg eltest som heldigvis var negativ. Ja, det er helt typisk om det klaffer nå :hilarious:

GardsHulder- 36- B2- PP3 etter MA- EL 23.09- IKM 7.10

Melder meg inn her jeg:greet025

Last edited:
Jeg tror jeg hadde klart å vært rolig om vi hadde hatt regelmessig sex, men nå har jeg klart å pådra oss sopp. Jeg vet ikke hvordan engang, men leser at det kan skje etter mens. Anyways, nå må vi vente noen dager så igår tok jeg eltest som heldigvis var negativ. Ja, det er helt typisk om det klaffer nå :hilarious:
Så kjedelig med sopp! Det er så ubehagelig. Håper dere blir kvitt det før el dukker opp! :)

Så kjedelig med sopp! Det er så ubehagelig. Håper dere blir kvitt det før el dukker opp! :)
Jeg har ikke merket noen ting, det var på mannen det ble oppdaget :smiley-ashamed004 Men vi startet behandling med en gang det ble oppdaget, jeg har trua på at vi er good to go før el!

Jeg begynte å få el-smerter i går og er enda verre idag, så tipper el kommer tidlig (for meg å være) denne runden også! Er på CD13. Da tipper jeg el skjer i løpet av dagen eller i morgen! Bare vi får lagt aksjer idag og kanskje i morgen, så skal vi ha sikra oss godt :smiley-angelic001

Bytter IKM gruppe da EL kom senere enn antatt.

Håpefullmh - 25 - B1 - PP 15 tror jeg ( PP3 etter SA) - EL 20.09.23 - IKM 6/10.

Spennende dag! Fått time til gyn som følger opp dobbelkur med letrozol, skal se hvor mange follikler som har blitt store og er det 1-2 så skal vi sette ovitrelle sprøyte! Veldig spent på ukene framover. Syklusdag 21.

Vedlegg

• IMG_7540.png
    IMG_7540.png
    2,5 MB · Visninger: 67
  • IMG_7538.jpeg
    IMG_7538.jpeg
    1 MB · Visninger: 64
Last edited:
Jeg begynte å få el-smerter i går og er enda verre idag, så tipper el kommer tidlig (for meg å være) denne runden også! Er på CD13. Da tipper jeg el skjer i løpet av dagen eller i morgen! Bare vi får lagt aksjer idag og kanskje i morgen, så skal vi ha sikra oss godt :smiley-angelic001
Spennende! Når pleier du å ha el?

Bytter IKM gruppe da EL kom senere enn antatt.

Håpefullmh - 25 - B1 - PP 15 tror jeg ( PP3 etter SA) - EL 20.09.23 - IKM 6/10.

Spennende dag! Fått time til gyn som følger opp dobbelkur med letrozol, skal se hvor mange follikler som har blitt store og er det 1-2 så skal vi sette ovitrelle sprøyte! Veldig spent på ukene framover. Syklusdag 21.
Åh så spennende! :love017

Spennende! Når pleier du å ha el?
Har pleid å ha el rundt cd 17. De tre siste syklusene har det vært på cd 14 og 15, så er veldig glad for det! Hadde mye tull med syklusene etter min første MA i 2020 og hadde sykluser på 40-50 dager. I syklusen datteren min satt kom el plutselig på cd 14 (med Letrozol), så det gir meg håp om at kroppen er mer klar for graviditet nå :shy:

Må bare snike inn en kommentar om at jeg får sopp hvis jeg vasker underlivet med såpe som har parfyme i seg EN gang liksom :hilarious: så det kan komme det om han bruker dobbel dusj på snoppen å:smiley-ashamed005 Anbefaler Metode sin dusjolje som er parfymefri, evt bare rent vann:hilarious: Hilsen hu med sopp 5 ganger i året minst hahah

Må bare snike inn en kommentar om at jeg får sopp hvis jeg vasker underlivet med såpe som har parfyme i seg EN gang liksom :hilarious: så det kan komme det om han bruker dobbel dusj på snoppen å:smiley-ashamed005 Anbefaler Metode sin dusjolje som er parfymefri, evt bare rent vann:hilarious: Hilsen hu med sopp 5 ganger i året minst hahah
Takk for tips! Det skal jeg si til han, for han tror det er min feil at jeg (og dermed vi) får sopp!

Har pleid å ha el rundt cd 17. De tre siste syklusene har det vært på cd 14 og 15, så er veldig glad for det! Hadde mye tull med syklusene etter min første MA i 2020 og hadde sykluser på 40-50 dager. I syklusen datteren min satt kom el plutselig på cd 14 (med Letrozol), så det gir meg håp om at kroppen er mer klar for graviditet nå :shy:
Jeg hadde også el rundt cd 17 sist, krysser fingrene for det denne runden også :D Jeg er på cd 12 nå.

Da er el slim, ømme bryst og LH stigning på testene på plass! Mangler bare positiv test :hilarious:

Nå får ikke mannen fred de neste 3-4 dagene :facepalm:

Back
Topp