IKM uke 40

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Nei, her må jeg ta ansvar, ser jeg :knegg: Jeg er da ikke den eneste med ikm i uke 40!

Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: FruJohnsen- 35- B3- PP2- EL 24.09- IKM 8.10

Lykke til❤️

Mandag 2.oktober

Tirsdag 3.oktober

Onsdag 4.oktober

Torsdag 5.oktober

Fredag 6.oktober

Jiffy_ - 27 - B1 - PP8/9 - EL 22.09 - IKM 06.10

Lørdag 7.oktober

Søndag 8.oktober

Usikker/byttet uke:
Dragens hule

Gravid:Heartbigred
Snuppelupp94
FruJohnsen
Frk.strikk
AG89
Mulan
Iselilja
Fjellgeiti

TR:smiley-angry017
Mali3
Mamacitaa
FruHåpefull82
GardsHulder
Håpefullmh
Førstegangsklar
AnneS
Sprettball1
Tia
Prinsessa-
Gressløken
Ch82
YNWA

Last edited:
Ch82 - 40 år - B1 - PP 9 - EL 22/23.09 - IKM 06.10. ❤️

Jeg visste jeg ikke var alene :hello2
Ja jeg har savnet en uke 40 jeg og. Men aldri laget en sånn gruppe og vi reiser på ferie neste uke. Så ville ikke ha ansvaret med å følge den opp :wacky::laughing002

Har ikm på bursdagen min denne perioden. Så håper på verdens fineste bursdagsgave ❤️

Ja jeg har savnet en uke 40 jeg og. Men aldri laget en sånn gruppe og vi reiser på ferie neste uke. Så ville ikke ha ansvaret med å følge den opp :wacky::laughing002

Har ikm på bursdagen min denne perioden. Så håper på verdens fineste bursdagsgave ❤️
Åh krysser fingrene for det!

Hvis ikke el denne pp har kommet innen 21/09, så joiner jeg dere her inne, kanskje. Kan jo hende tr dukker opp også, uten at el kommer. Så jeg vet lite akkurat nå :p

Hvis ikke el denne pp har kommet innen 21/09, så joiner jeg dere her inne, kanskje. Kan jo hende tr dukker opp også, uten at el kommer. Så jeg vet lite akkurat nå :p
Du får henge litt her og der da :D Når forventer du el i utgangspunktet?

Dragens hule -35 - B1 - pp 2 etter SA - el 23. sep. - IKM 08. okt.

Mannen er på jobb rundt EL (jobber medlever), men skriver meg opp, og henger med dere :dance018
Kan jo hende han får hviletid :facepalm: :facepalm:

Sprettball1 -35 -b2 -pp5 - el 22/9 -IKM 7/10

Hadde avskrevet denne pp’en fordi mannen i utgangspunktet skulle på jobbreise, men nå kan det se ut til at det blir utsatt et par uker. Krysser fingrene! Veldig usikker på når jeg skal sette el, da den har kommet rundt cd 13-17 de siste gangene. Men setter på cd 15, så får vi se hvordan det går!

Fjellgeiti - 28 - B2 - PP5 - EL 23/9 - IKM 7/10

Skal dere teste etter el? Når begynner dere?

Skal dere teste etter el? Når begynner dere?
Jeg skal ikke teste. Kjenner det så godt på kroppen at det ikke er nødvendig :hilarious: Forrige pp tok jeg en el test som lå igjen fra vi prøvde på første, men jeg hadde ikke trengt å ta den sånn egentlig for jeg skjønte hva som var i gang. Denne gangen må jeg bare huske at el kan komme tidligere enn tenkt, så vi må hoppe i høyet så fort jeg merker antydning. Og gjerne jevnlig før det også :shy:

Jeg skal ikke teste. Kjenner det så godt på kroppen at det ikke er nødvendig :hilarious: Forrige pp tok jeg en el test som lå igjen fra vi prøvde på første, men jeg hadde ikke trengt å ta den sånn egentlig for jeg skjønte hva som var i gang. Denne gangen må jeg bare huske at el kan komme tidligere enn tenkt, så vi må hoppe i høyet så fort jeg merker antydning. Og gjerne jevnlig før det også :shy:
Jeg lurer på å droppe det denne pp'n, men jeg kjenner ikke kroppen min så godt enda. Har brukt spiral i 7 år :smiley-ashamed004 Jeg hadde eggløsning forrige syklus, slo ut på tester og tempen.

Jeg tester når jeg får el slim, da vet jeg at det nærmer seg, og tester frem til negativt igjen for å være sikker på at vi får lagt inn aksjer rett :hilarious:
Jeg fant ikke noe eggløsningsslim forrige syklus :smiley-ashamed004

Jeg lurer på å droppe det denne pp'n, men jeg kjenner ikke kroppen min så godt enda. Har brukt spiral i 7 år :smiley-ashamed004 Jeg hadde eggløsning forrige syklus, slo ut på tester og tempen.

Jeg fant ikke noe eggløsningsslim forrige syklus :smiley-ashamed004
Det tok en god stund før jeg ble så godt kjent med kroppen og, men nå er det liksom ingen tvil. Det jeg liker best med det er å slippe «stresset» med el-tester og tyding og styr. Gjorde det med første og det ble så altoppslukende. Men syns el-tester er et supert verktøy for å bli kjent med syklusen og ikke alle merker at de har el heller, da er det jo helt topp med tester. Jeg får feks aldri el-slim som jeg vet mange andre får:dontknow

Det tok en god stund før jeg ble så godt kjent med kroppen og, men nå er det liksom ingen tvil. Det jeg liker best med det er å slippe «stresset» med el-tester og tyding og styr. Gjorde det med første og det ble så altoppslukende. Men syns el-tester er et supert verktøy for å bli kjent med syklusen og ikke alle merker at de har el heller, da er det jo helt topp med tester. Jeg får feks aldri el-slim som jeg vet mange andre får:dontknow
Jeg hadde slim før spiral, så kanskje får jeg det igjen, kanskje ikke. Jeg hadde også el smerter og det fikk jeg forrige syklus (jeg hadde det også med spiral, full syklus :hilarious:) så sånn sett kjenner jeg det. Mest av alt lurte jeg på å ha en stressfri pp der vi har sex regelmessig. Mannen er ikke så gira på at det går denne pp'n for han skal på tur i juni :knegg:

Selv om jeg bruker app for å tolke, er jeg enig i at el tester er altoppslukende.

Melder meg inn her da jeg fikk bekreftet god respons av Letrozol hos gyn i dag, med to fine follikler :happy: Skal sette Ovitrelle på fredag.

Gressløken - 31 - B2 - PP5 (1. m/Letrozol) - EL 24/9 - IKM 8/10

Jeg hadde slim før spiral, så kanskje får jeg det igjen, kanskje ikke. Jeg hadde også el smerter og det fikk jeg forrige syklus (jeg hadde det også med spiral, full syklus :hilarious:) så sånn sett kjenner jeg det. Mest av alt lurte jeg på å ha en stressfri pp der vi har sex regelmessig. Mannen er ikke så gira på at det går denne pp'n for han skal på tur i juni :knegg:

Selv om jeg bruker app for å tolke, er jeg enig i at el tester er altoppslukende.
Ja, kan hende det kommer igjen når kroppen får stabilisert seg litt. Og det høres nydelig ut å ha en stressfri pp, men det er gjerne lettere sagt enn gjort. Når man først har hoppa ut i prøvinga er det vanskelig å roe det ned :angelic: Kanskje det er nå det skal klaffe for deg, det er jo typisk at det klaffer når det egentlig ikke «passer»:hilarious:

Back
Topp