IKM uke 40

Negativ test i går 8dpo, venter til i morgen med ny, men synes ikke denne tempen er spesielt optimistisk?
Blir spennende å se om den fortsetter ned i morgen og om jeg heller får håpe på en kortere syklus denne gangen :)
D7293D1F-CF50-41DB-9E45-E2C41ED4A5E3.jpeg

Sånn ser tempen min ut nå. Den stiger sakte men sikkert. Så el har nok vært. Spørsmålet er bare når. Klarer liksom ikke helt å tro på at jeg er 6dpo.

Tror jeg begynner å ta g-tester fra onsdag av, da er jeg i følge ff 12dpo, men tipper jeg kanskje er 10-11 dpo da.

Nei, ser litt rart ut, men vanskelig å se EL etter det også. Mulig du fikk økt LH i kroppen den kvelden, og egget slapp momentant, men ikke skilt ut i urin før neste dag??

Vi får prøve nye tester i overmorgen eller noe :) Håper noe skjer snart, mister litt trua og håper kjenner jeg :(

Noen her som har den linken til hvor man justerer på tempen i ff? I forhold til tiden på døgnet man har tempet. Fikk trekant i dag fordi jeg våknet 1 time før jeg pleier :) skulle gjerne justert litt ❤️

Noen her som har den linken til hvor man justerer på tempen i ff? I forhold til tiden på døgnet man har tempet. Fikk trekant i dag fordi jeg våknet 1 time før jeg pleier :) skulle gjerne justert litt ❤️
Du finner mange om du googler basal temperatur adjuster :)

Men leste en artikkel i FF som mente på at man IKKE burde gjøre det, fordi det gjerne ikke ble helt rett; og mange ganger kunne den sene/tidlige temperaturen være mer riktig enn den rettede temperaturen.
Det virker til å stemme på meg, for det later ikke til å svinge så mye med en time fra eller til; men får mye rare temperaturer nå som jeg har baby i sengen dog. Mye oppvåkninger her og der og mye rar søvn..

Er det rikti
Du finner mange om du googler basal temperatur adjuster :)

Men leste en artikkel i FF som mente på at man IKKE burde gjøre det, fordi det gjerne ikke ble helt rett; og mange ganger kunne den sene/tidlige temperaturen være mer riktig enn den rettede temperaturen.
Det virker til å stemme på meg, for det later ikke til å svinge så mye med en time fra eller til; men får mye rare temperaturer nå som jeg har baby i sengen dog. Mye oppvåkninger her og der og mye rar søvn..
Jeg synes også det virker rart.. Jeg våknet 4 i natt, så målte da vs 6.30 normalttid. Ifølge adjuster så skulle jeg ha myye høyere temp på normal tid enn det jeg målte kl 4, men jeg får ikke det helt til å stemme? er det ikke sånn at jo lengre man sover jo lavere blir basal temp - altså når kroppen er lenger i hvile?

Er det rikti

Jeg synes også det virker rart.. Jeg våknet 4 i natt, så målte da vs 6.30 normalttid. Ifølge adjuster så skulle jeg ha myye høyere temp på normal tid enn det jeg målte kl 4, men jeg får ikke det helt til å stemme? er det ikke sånn at jo lengre man sover jo lavere blir basal temp - altså når kroppen er lenger i hvile?
Jeg synes aldri det fungerte å bruke sånn adjuster. Synes det ble mer riktig å bruke de målingene jeg tok, selv om tidspunktet var feil eller det hadde vært lite søvn.

Anine - 34 - B2 - PP 1 - EL 20/09 - IKM 04/10

Hei, jeg har bommet helt på eggløsning så flytter meg fra IKM uke 39 og melder meg inn her :happy: Trodde egentlig el skulle komme 14/15, men utifra symptomer har jeg mest sannsynlig hatt el den 19/20 september. Var hvertfall de to dagane jeg hadde masse el-slim, samt rivesmerter. Så nå må jeg smøre meg med litt mer tålmodighet før jeg tester igjen:hilarious:

Er det rikti

Usikker. Men tror i alle fall ikke det blir helt riktig, for det er så mange individuelle forskjeller. >< Hadde vært interessant å se en automatisk måling, som målte hele døgnet, for å se den eventuelle forskjellen.

Nei, ser litt rart ut, men vanskelig å se EL etter det også. Mulig du fikk økt LH i kroppen den kvelden, og egget slapp momentant, men ikke skilt ut i urin før neste dag??
Har ikke peiling! Blir veldig spennende å se om jeg blir gravid og/eller eventuelt når mensen kommer :p

Ny dag, ny dag uten noe form for symptomer på det ene eller andre :sleep011 tror jeg er 7 dpo og ca 8 dager til evt mensen!

Back
Topp