Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er jo likt, har og tenkt tanken på test lørdagJeg tror jeg bare er 3 dpo i dag og ikke 5 som ff menerså får vi bare vente. Men lørdag blir det nok en test ja
Kanke vente
![]()
Det kan hendeTestet i går og den var veldig svak. Spent på i dag. Men el-slim skal vel ikke være hvitt.
Da tenker jeg kanskje egget slapp i dagJeg fikk denne på morgenen i dag da jeg våkna for å tisse i 7 tiden. Fikk ikke tempet pga fylla i går, la meg ca 4 og våkna og sovna flere ganger fram til jeg våkna kl 13
Men testet positiv i går, og jeg hadde de sykeste el-smertene på ryggen fra kl 7-10 i dag tidlig, så er sikker på at egget slapp da. Tror jeg er 1 dpo i morgen. Hva tenker dere?
Jeg har ikke flere el tester igjen, så får ikke testet mer.
Jeg er enig. Og 1 dpo i morgen?Da tenker jeg kanskje egget slapp i dag)
Ja tenker det sammeJeg fikk denne på morgenen i dag da jeg våkna for å tisse i 7 tiden. Fikk ikke tempet pga fylla i går, la meg ca 4 og våkna og sovna flere ganger fram til jeg våkna kl 13
Men testet positiv i går, og jeg hadde de sykeste el-smertene på ryggen fra kl 7-10 i dag tidlig, så er sikker på at egget slapp da. Tror jeg er 1 dpo i morgen. Hva tenker dere?
Jeg har ikke flere el tester igjen, så får ikke testet mer.
JeppJeg er enig. Og 1 dpo i morgen?
Krysser fingrene !!Hadde så EL smerter denne gang, at jeg tror jeg kjente når egget slapp.. og nå har jeg hatt spotting både 1dpo og 2dpo. Håper det betyr gullegg![]()

ikke tatt noen tidligere idag da det rett og slett ble avglemt med bursdagsfeiring osv. Tro om EL er idag eller imorgen?
har alltid EL på dag 16 som er idag, men da har testene blitt positive dagen før. Kan jo hende kjemisk har forstyrret litt.. spennende å se tempen imorgen!!Ååå så spennende! Er det ikke alt fra 12-36 timer etter positiv test? Jeg er jo egentlig litt grønn på detteFikk positiv først nåikke tatt noen tidligere idag da det rett og slett ble avglemt med bursdagsfeiring osv. Tro om EL er idag eller imorgen?
har alltid EL på dag 16 som er idag, men da har testene blitt positive dagen før. Kan jo hende kjemisk har forstyrret litt.. spennende å se tempen imorgen!!
Du har rett i detÅåå så spennende! Er det ikke alt fra 12-36 timer etter positiv test? Jeg er jo egentlig litt grønn på dettehvilke symptomer har du hatt idag?

Jeg hadde lagt inn aksjer idag og imorgen tror jegDu har rett i detspørs om vi ikke burde få inn aksjer imorgen også da for sikkerhets skyld? Trodde egentlig vi var ferdig
![]()
La inn i formiddag så tenker det holder for dagen, så prøver vi imorgen ettermiddagJeg hadde lagt inn aksjer idag og imorgen tror jeg![]()