IKM uke 40

Tror jeg har konkludert med at jeg er i dpo land, da jeg nesten ikke har utflod lenger idag eller igår, selv om jeg ventet EL idag. Får vente i spenning mot neste helg når testtøsen plutselig dukker opp :p

Det kan hende :) Testet i går og den var veldig svak. Spent på i dag. Men el-slim skal vel ikke være hvitt.

Nei, pleier være blankt.. men hvitt og creamy etter EL. Mulig overgangs-utflod. Fra ikke fertilt til fertilt, eller så..? Evt så vil jo diverse forhold/ubalanse i skjeden gi annen utflod..

Aldri vært med i sånn her gruppe, men får lyst denne runden. PP 8-9 ish? Prøver og prøver på nr 2.. Hadde forsinket EL denne måneden. Var knall mega positiv på torsdag morgen (tok da egentlig for å sjekke at den var blitt negativ da jeg antok at jeg hadde misset LH toppen tidligere i uka...). Hadde lagt inn aksjer tirsdag pluss onsdag, men fikk heldigvis også lagt inn aksjer torsdag kveld. Fredag (som er selve dagen) fikk vi ikke gjort det pga syk mann... tror dere det er en sjanse likevel? EL test var negativ igjen fredag midt på dagen. Hadde EL slim hele uka egentlig...

Jeg fikk denne på morgenen i dag da jeg våkna for å tisse i 7 tiden. Fikk ikke tempet pga fylla i går, la meg ca 4 og våkna og sovna flere ganger fram til jeg våkna kl 13 :p

Men testet positiv i går, og jeg hadde de sykeste el-smertene på ryggen fra kl 7-10 i dag tidlig, så er sikker på at egget slapp da. Tror jeg er 1 dpo i morgen. Hva tenker dere?

Jeg har ikke flere el tester igjen, så får ikke testet mer.

Vedlegg

• B1100625-D474-4F51-9D72-3E939CFEEED1.jpeg
    B1100625-D474-4F51-9D72-3E939CFEEED1.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 81
Jeg fikk denne på morgenen i dag da jeg våkna for å tisse i 7 tiden. Fikk ikke tempet pga fylla i går, la meg ca 4 og våkna og sovna flere ganger fram til jeg våkna kl 13 :p

Men testet positiv i går, og jeg hadde de sykeste el-smertene på ryggen fra kl 7-10 i dag tidlig, så er sikker på at egget slapp da. Tror jeg er 1 dpo i morgen. Hva tenker dere?

Da tenker jeg kanskje egget slapp i dag :))

Ja tenker det samme :)

Tipper jeg er 2/3 dpo, håper bare vi rakk det med aksjeleggingen på torsdag, ellers får vi prøve igjen neste syklus:banghead:

Fikk positiv først nå:nailbiting: ikke tatt noen tidligere idag da det rett og slett ble avglemt med bursdagsfeiring osv. Tro om EL er idag eller imorgen? :hilarious: har alltid EL på dag 16 som er idag, men da har testene blitt positive dagen før. Kan jo hende kjemisk har forstyrret litt.. spennende å se tempen imorgen!!

Vedlegg

• 20220925_204704.jpg
    20220925_204704.jpg
    264,5 KB · Visninger: 78
Forresten ikke EL smerter lenger idag, bare kvalme, hodepine og støl korsrygg. i tillegg til våt av en annen verden..:hilarious:

Fikk positiv først nå:nailbiting: ikke tatt noen tidligere idag da det rett og slett ble avglemt med bursdagsfeiring osv. Tro om EL er idag eller imorgen? :hilarious: har alltid EL på dag 16 som er idag, men da har testene blitt positive dagen før. Kan jo hende kjemisk har forstyrret litt.. spennende å se tempen imorgen!!
Ååå så spennende! Er det ikke alt fra 12-36 timer etter positiv test? Jeg er jo egentlig litt grønn på dette :) hvilke symptomer har du hatt idag?

Ååå så spennende! Er det ikke alt fra 12-36 timer etter positiv test? Jeg er jo egentlig litt grønn på dette :) hvilke symptomer har du hatt idag?
Du har rett i det:) spørs om vi ikke burde få inn aksjer imorgen også da for sikkerhets skyld? Trodde egentlig vi var ferdig:hilarious:

Back
Topp