IKM uke 40

Endelig!! :D Herregud, el på cd17/18 :o Håper ikke dette er nye normalen.

Vedlegg

• 8A785BC2-76F4-487E-83D3-6E7F3D97E2AF.jpeg
    8A785BC2-76F4-487E-83D3-6E7F3D97E2AF.jpeg
    800,8 KB · Visninger: 103
Måtte kjøpe meg noen eggløsningstester, da jeg synes symptomene har vært vage denne gangen. Og denne testen er vell negativ? Kan se ut som EL kommer litt senere, egentlig forventet imorgen.
2E699D7D-65A1-4C3F-A52C-5EAA745DC4DE.jpeg

Måtte kjøpe meg noen eggløsningstester, da jeg synes symptomene har vært vage denne gangen. Og denne testen er vell negativ? Kan se ut som EL kommer litt senere, egentlig forventet imorgen.
Vis vedlegget 389140
Jeg skal også ha EL imorgen, og min test idag er heller ikke sterkere. Tror Metode er dårlig utslag på. Jeg har mye symptomer og er rimelig sikker på at det ikke blir forsinket

Jeg skal også ha EL imorgen, og min test idag er heller ikke sterkere. Tror Metode er dårlig utslag på. Jeg har mye symptomer og er rimelig sikker på at det ikke blir forsinket
Ja okei, det e første gang jeg tar en EL test. Jeg har en del murringer, og synes jeg så litt slim igårkveld på papiret. Men idag er det ingen slim. Og vanligvis har jeg det i 1-2 dager. Men men. Aksjelegging torsdag, idagtidlig, og planlegger en økt imorgen også, så får bare se.

Vis vedlegget 389140
Jeg kan få svak på morgen og positiv på kvelden, dagen før EL, så hvis du har flere hadde jeg tatt en test i kveld og:) Selv om ikke alle har korte topper, kan selve stigningen variere veldig fra syklus til syklus. Du kan gå fra svak strek til positiv på bare noen timer

Jeg kan få svak på morgen og positiv på kvelden, dagen før EL, så hvis du har flere hadde jeg tatt en test i kveld og:) Selv om ikke alle har korte topper, kan selve stigningen variere veldig fra syklus til syklus. Du kan gå fra svak strek til positiv på bare noen timer
Okei, da skal jeg se igjen ikveld. Kjøpte en 7pk :)

Ja, den oppsparingen var ikke sånn heeelt med vilje, men; blir fort sånn. Men ser ut som vi traff greit likevel; så da er det bare å vente og håpe.

Blir spennende! Hvor mange dpo er du nå, og når tenker du teste?
Er nok 2 dpo i dag :) vet ikke ang testing enda :)

Begynner å lure på om EL har vært tidligere jeg… hadde mye utflod ons/tors/fre og litt rosa farge i utfloden ons/tors. Nå er det nesten ikke utflod, og jeg venter EL imorgen. Hm… Vi la aksjer først torsdag, spørs om vi var litt sene :( mye synsing nå… men er så typisk. Blæ

Begynner å lure på om EL har vært tidligere jeg… hadde mye utflod ons/tors/fre og litt rosa farge i utfloden ons/tors. Nå er det nesten ikke utflod, og jeg venter EL imorgen. Hm… Vi la aksjer først torsdag, spørs om vi var litt sene :( mye synsing nå… men er så typisk. Blæ
Får satse på at dere traff :happy: Hvilken PP?

Det funket ikke :p Kjøpte 4 tester, og har nå brukt 2 allerede... Så har jeg 2 til i morgen. Og så har jeg bestilt babyplan som forhåpentligvis kommer fort :knegg:
Haha fort gjort

Fortsatt bare svakt utslag på Metode eggløsningstester..(men høyere enn jeg har til vanlig). Den kl 17 var ikke sterkere enn kl 12 i formiddag:banghead: Går ikke an at jeg ikke har EL imorgen siden jeg har stabil syklus og alle sterke symptomer på plass:dead: får teste videre ikveld, måtte kjøpe en til pk tester bare fordi jeg er kontrollfreak.

Får satse på at dere traff :happy: Hvilken PP?
Håper det, kjenner ikke helt kroppen min da det er første gang vi prøver og jeg analyserer alt for første gang på mine 32 år :p Er på pp2, sist pp hadde jeg mye tydeligere symptomer på EL.

Hm. I dag har jeg eggløsningsslim :pompus: tenkte EL var onsdag, etter å ha testet positiv tirsdag og negativ tirsdag kveld. Hadde egentlig ikke noe typisk eggløsningsslim da, sånn som jeg har nå. EL-test i dag var veldig svak. Noen andre som har opplevd dette før?
Jeg skulle egentlig ha eggløsning i går mtp at jeg var på CD14 i går.

Fortsatt bare svakt utslag på Metode eggløsningstester..(men høyere enn jeg har til vanlig). Den kl 17 var ikke sterkere enn kl 12 i formiddag:banghead: Går ikke an at jeg ikke har EL imorgen siden jeg har stabil syklus og alle sterke symptomer på plass:dead: får teste videre ikveld, måtte kjøpe en til pk tester bare fordi jeg er kontrollfreak.
Ah så frustrerende, kjenner følelsen. Men kan ikke forstå noe annet enn at den er rett rundt hjørnet med alle symptomene du har :) krysser fingrene. Jeg har symptomer som kommer og går like fort, så jeg forstår ingenting. Skal ta en ny EL test ikveld når jeg må på do neste gang.

Hm. I dag har jeg eggløsningsslim :pompus: tenkte EL var onsdag, etter å ha testet positiv tirsdag og negativ tirsdag kveld. Hadde egentlig ikke noe typisk eggløsningsslim da, sånn som jeg har nå. EL-test i dag var veldig svak. Noen andre som har opplevd dette før?
Jeg skulle egentlig ha eggløsning i går mtp at jeg var på CD14 i går.
Aldri tenkt over, da jeg er ny prøver. Men er det mulig du har 2 eggløsninger? Tenker jo at slimet er et veldig sikkert tegn på EL siden spermen er «avhengig» av den for å komme frem til egget og overleve. Men har også lest om de som har blitt gravide uten å legge merke til slimet ved EL.

Aldri tenkt over, da jeg er ny prøver. Men er det mulig du har 2 eggløsninger? Tenker jo at slimet er et veldig sikkert tegn på EL siden spermen er «avhengig» av den for å komme frem til egget og overleve. Men har også lest om de som har blitt gravide uten å legge merke til slimet ved EL.
Hm ja, det er ikke så godt å si.
Synes nå at noe av slimet er litt hvitt, men likevel veldig strekkbart! Finnes det annet slim som er mulig å strekke så langt, uten at det er eggløsningsslim, kanskje? :facepalm:

Back
Topp