Ja det vil jeg troI løpet av dagen i dag må jeg bare få positiv el test, eller?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg troI løpet av dagen i dag må jeg bare få positiv el test, eller?!
Jeg sendte til og med mail til en av nettsidene i Danmark, og de sender ikke til Norge merDenne er fra i fjor. Kjøpte på mecindo, men ser ikke ut som de har det mer?

Jeg sendte til og med mail til en av nettsidene i Danmark, og de sender ikke til Norge mer![]()
Eller så hadde du EL i går, og den testen forigår var den mest positive du blir å få..I løpet av dagen i dag må jeg bare få positiv el test, eller?!
Spennende! Satser på perfekt timingVis vedlegget 389119
Tror kanskje jeg er 1dpo alt!!
Ble aksjer i går og, så jeg er fornøyd.
Kjentes ut som egget slapp rett etter sex, haha... (Tuller ikke, hadde skikkelig EL smerter, også rett etter runden, så bare.. "fssss", roet det seg)
I så fall så slapp det litt etter midnatt![]()

Jeg er samme, hadde bestemt meg for å ta det rolig..... har heldigvis ikke flere eggløsningstester eller graviditetstester igjen. Kommer i posten dagen etter IKM. Så skal gjøre mitt beste å ikke kjøpe. Er nesten som en slags avhengihetsting. Man klarer ikke la være, helt til mensen kommer, selv da kjenner man så mange symptomer og lurer på om det er festeblødning eller at kroppen lurer deg og duger gravid allikevel.... Hahaha man blir rett og slett gal. Denne pp hadde jeg masse symptomer dpo 1 og 2 men ikke etter det. Og jeg tror eggløsning var senere enn det jeg regnet med (dpo dagene var nok eggløsning). Og vi fikk bare lagt inn aksjer før... så er nok en veldig liten sjanse denne gang. Så får se om jeg klarer å holde ut frem til ikm... og ikke kjøpe en eneste test. Uansett, lykke til og håper på to streker om noen dager.CD18. I dag er jeg irritert på meg selv for at jeg har tenkt at jeg skal ta det litt som det kommer denne PP, og så når det kommer til stykket, så går jeg all in allikevel. Utrolig frustrerende å ikke vite om EL har vært. One step tidlig graviditetstest hadde ikke skygge i dag, og babyplan var også blenda. Jeg har utrolig nok klart å bruke opp 35 graviditetstester på en PP, og må i dag på apotek for å kjøpe flere... har jeg hatt EL, så vil jeg tippe at jeg er 6 dpo i dag, ut ifra alle symptomene. Blødde litt for 2 og 3 dager siden, og jeg håper fortsatt der kan være festeblødning. Jeg har i alle fall hatt murringer hver dag i 6-7 dager nå! Kan noen da forklare meg hvorfor jeg gidder å bruke så mange tester, når jeg innerst inne vet at det ikke kommer til å gi noe resultat!?![]()
Drit i apotek, kjøp på nett, også "får du ikke lov" til å ta GTest før de kommer?CD18. I dag er jeg irritert på meg selv for at jeg har tenkt at jeg skal ta det litt som det kommer denne PP, og så når det kommer til stykket, så går jeg all in allikevel. Utrolig frustrerende å ikke vite om EL har vært. One step tidlig graviditetstest hadde ikke skygge i dag, og babyplan var også blenda. Jeg har utrolig nok klart å bruke opp 35 graviditetstester på en PP, og må i dag på apotek for å kjøpe flere... har jeg hatt EL, så vil jeg tippe at jeg er 6 dpo i dag, ut ifra alle symptomene. Blødde litt for 2 og 3 dager siden, og jeg håper fortsatt der kan være festeblødning. Jeg har i alle fall hatt murringer hver dag i 6-7 dager nå! Kan noen da forklare meg hvorfor jeg gidder å bruke så mange tester, når jeg innerst inne vet at det ikke kommer til å gi noe resultat!?![]()
Timingen er nok uansett så perfekt som den kan bli; både sædceller som evt venter på egget, og en ny dose som kom rett etter egget har sluppet.Spennende! Satser på perfekt timing![]()
Ja.I løpet av dagen i dag må jeg bare få positiv el test, eller?!
Du traff supert med sex her og har også fått spart opp. Veldig likt meg denne gangVis vedlegget 389119
Tror kanskje jeg er 1dpo alt!!
Ble aksjer i går og, så jeg er fornøyd.
Kjentes ut som egget slapp rett etter sex, haha... (Tuller ikke, hadde skikkelig EL smerter, også rett etter runden, så bare.. "fssss", roet det seg)
I så fall så slapp det litt etter midnatt![]()
Ja, den oppsparingen var ikke sånn heeelt med vilje, men; blir fort sånn. Men ser ut som vi traff greit likevel; så da er det bare å vente og håpe.Du traff supert med sex her og har også fått spart opp. Veldig likt meg denne gangspennende !
kjente også eggløsningen noe sykt denne gang.
Det er litt det som er utfordringen også, det blir litt som om abstinensene blir så store at jeg bare MÅ ut å få tak iDrit i apotek, kjøp på nett, også "får du ikke lov" til å ta GTest før de kommer?
Med viljestyrken min, måtte jeg gjort slik.![]()

Ingenting er bedre enn gode sjanser! Krysser fingrene for dereTimingen er nok uansett så perfekt som den kan bli; både sædceller som evt venter på egget, og en ny dose som kom rett etter egget har sluppet.
Eneste er om det kom nok gode celler opp (litt lav kvalitet; men håper det slimløsende jeg tok for hosten kan ha hatt en effekt og laget godt svømbart slim), og om egget følte seg mottakelig
Men vi har en sjanse, i alle fall,
Hadde du elslim? I såfall burde det jo være gode sjanser, sædkvaliteten til mannen er godJeg er samme, hadde bestemt meg for å ta det rolig..... har heldigvis ikke flere eggløsningstester eller graviditetstester igjen. Kommer i posten dagen etter IKM. Så skal gjøre mitt beste å ikke kjøpe. Er nesten som en slags avhengihetsting. Man klarer ikke la være, helt til mensen kommer, selv da kjenner man så mange symptomer og lurer på om det er festeblødning eller at kroppen lurer deg og duger gravid allikevel.... Hahaha man blir rett og slett gal. Denne pp hadde jeg masse symptomer dpo 1 og 2 men ikke etter det. Og jeg tror eggløsning var senere enn det jeg regnet med (dpo dagene var nok eggløsning). Og vi fikk bare lagt inn aksjer før... så er nok en veldig liten sjanse denne gang. Så får se om jeg klarer å holde ut frem til ikm... og ikke kjøpe en eneste test. Uansett, lykke til og håper på to streker om noen dager.![]()
Det er litt det som er utfordringen også, det blir litt som om abstinensene blir så store at jeg bare MÅ ut å få tak i![]()
Ingenting er bedre enn gode sjanser! Krysser fingrene for dereAlltid fint med alt som kan klaffe av seg selv!