IKM uke 40

Har hatt el-smerter de siste dagene, og idag oppdaget jeg el-slim:dance008 Jippi! Ser ut til at syklusen min falt rett tilbake til normalen etter sa! Har ikke testet etter eggløsning da jeg pælmet alt da jeg ble gravid. Snakk om å jinxe meg selv..

Jeg har rett og slett ikke peiling. Her er dagens temp og test. Denne syklusen har vært rar fra start og jeg har ikke vært gira på å legge inn askjer heller. Så har allerede mista trua!

Har dog ekstremt mye el smerter i dag… Skal ta ny test i kveld.

Blir så forvirra av disse syklusene mine. Så irriterende at de er ustabile igjen :(
Den der er så godt som positiv så tenker du har el i kveld. Smertene også kan tyde på det :)

Skjønner ingenting.. har jeg misset toppen kanskje? Kan ikke huske å ha hatt sååå korte topper. Kanskje jeg allerede har hatt topp og at el kommer i kveld/natt? Tester igjen i kveld:arghh:
B6D45859-C75F-4A0E-8C6C-6C64ECF52D17.jpeg

Noen som har prøvd Metode eggløsningstester? Jeg pleier alltid å få begynnende stigning på CD14, men den jeg tok nå var nesten blenda.. den var mye sterkere i formiddag. Er egentlig tull å drive med den testingen når jeg har stabil EL på dag 16, men blir stresset uansett

Høremor.Til.To - 27 - B3 - PP1 (etter SA) - EL 21.-22/9 - IKM 5.-6/10

Etter SA har syklusen blitt helt tullete. Tror vi har bommet på EL også.. Så blir nok ikke noe baby denne mnd, men men. Kan stå på listen fram til jeg får mensen iallfall. :)

Dere som driver å temper, hvilke symptomer har dere på EL og hvor mange dager før får dere symptomer? :p Sikkert forskjellig, men er nysgjerrig.

Har hatt el-smerter de siste dagene, og idag oppdaget jeg el-slim:dance008 Jippi! Ser ut til at syklusen min falt rett tilbake til normalen etter sa! Har ikke testet etter eggløsning da jeg pælmet alt da jeg ble gravid. Snakk om å jinxe meg selv..
Fikk også litt murringer idag og EL slim nå ikveld (endelig), tester ikke jeg heller, men ifølge appen skal jeg ha EL søndag :) Har ganske regelmessig syklus, så tror det stemmer ganske greit.

Dere som driver å temper, hvilke symptomer har dere på EL og hvor mange dager før får dere symptomer? :p Sikkert forskjellig, men er nysgjerrig.
Jeg har vanligvis symptomer fra dag 14, har EL på dag 16. Symptomer er stikking og vondt i magen, murring i korsryggen, økende el slim, varm/sitrende følelse i underlivet, avflatet og åpen livmortapp og økt sexlyst.:) denne PP har jeg hatt EL smerter flere dager før EL.

Stikkinger først så småømme pupper så mer og mer murringer til det gjør vondt, da slipper nok egget, og så etter el; enda mer ømme pupper . Stikkinger kan starte opptil en uke før el.

Hvor har du fått tak i babyklister? :) Jeg får ikke til å bestille fra Danmark lenger.
Denne er fra i fjor. Kjøpte på mecindo, men ser ikke ut som de har det mer?

Jeg har rett og slett ikke peiling. Her er dagens temp og test. Denne syklusen har vært rar fra start og jeg har ikke vært gira på å legge inn askjer heller. Så har allerede mista trua!

Har dog ekstremt mye el smerter i dag… Skal ta ny test i kveld.

Blir så forvirra av disse syklusene mine. Så irriterende at de er ustabile igjen :(
Får se an tempen i morgen da!

Ser at.. "Fructus femina" (babyklister).. er basically..
Frukt fra berberis; som er antibiotisk, betennelsesdempende o.l.
Og smånesle; som har samme egenskaper som brennesle; øker blodsirkulasjonen bl.a.

Brennesle skal visst hjelpe på uregelmessig syklus, på amming og styrkende under graviditet, så..

(Hentet fra rolv.no)
Mye mulig kun brennesle vil kunne gjøre god nytte?

(Siden man ikke får tak i ny flaske babyklister, så.. må jeg jo starte tenke på alternativer:p )

Fikk også litt murringer idag og EL slim nå ikveld (endelig), tester ikke jeg heller, men ifølge appen skal jeg ha EL søndag :) Har ganske regelmessig syklus, så tror det stemmer ganske greit.
Godt man har andre metoder på å få med seg eggløsning enn kun testing :happy:

I løpet av dagen i dag må jeg bare få positiv el test, eller?!

Vedlegg

• CEB9292C-2B4D-4D8A-8B8C-67F5A710FCBC.png
    CEB9292C-2B4D-4D8A-8B8C-67F5A710FCBC.png
    474,8 KB · Visninger: 90
  • 3916FCD0-1568-4C22-A1C4-B656B1B8FD88.jpeg
    3916FCD0-1568-4C22-A1C4-B656B1B8FD88.jpeg
    1 MB · Visninger: 88
Back
Topp