~ IKM uke 40 ~

Her er fortsatt mensen forsinka. Negative tester. Kjenner jeg gir litt opp denna prøvinga :(
Skulle hatt ikm på fredag.. Har lange nok sykluser fra før, så at syklusen skal være tullerusk nå det irriterer meg litt :sorry:

Håper den kommer snart. Her kom min ordentlig idag på CD 38:eek: Helt klikk etter kjemisk forrige mnd:dead:

Ja, er på cd 38 selv :hilarious: Bra mensen kom ordentlig da så man kan se frem mot neste prøveperiode :)

Artig vi lå helt likt:hilarious: Håper tanta dukker opp hos deg også, så du kan komme igang med en ny pp:Heartpink

Da kom endelig TR og jeg kan se frem til neste prøveperiode! :)

Jaaah, endelig kom tanta hos deg også:gen014 Ønsker deg masse lykke til i neste pp og håper spiren sitter da:Heartred

11 dpo, blendahvit cb tidligtest .. No begynnar håpet å forsvinne for denne pp..

Håper for deg, og at det bare er for tidlig ennå:Heartred Men forstår deg. Tester som regel positivt 8dpo selv. Så om jeg får negativ 10 dpo, så gir jeg opp litt men egget kan feste seg forskjellig fra gang til gang:)

Håper for deg, og at det bare er for tidlig ennå:Heartred Men forstår deg. Tester som regel positivt 8dpo selv. Så om jeg får negativ 10 dpo, så gir jeg opp litt men egget kan feste seg forskjellig fra gang til gang:)
Fekk seint positivt sist gang og har vel egentlig ikkje testa før 1 veke etter ikm dei forrige graviditetane ☺️ Takk, fortsetter å teste fram til tanta kjem ❤️

Fekk seint positivt sist gang og har vel egentlig ikkje testa før 1 veke etter ikm dei forrige graviditetane ☺️ Takk, fortsetter å teste fram til tanta kjem ❤️

Håper fortsatt for deg, håpet er ikke ute før tanta kommer:happy:

Back
Topp