IKM uke 39

Wææ, fikk denne! Hva tror dere? 8DPO i dag :nailbiting:

Vedlegg

• 61A2848A-C151-4417-B43F-A6A2FFF7C67F.jpeg
    61A2848A-C151-4417-B43F-A6A2FFF7C67F.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 165
Streken kom opp med én gang :nailbiting::nailbiting: Men nå når den har tørket er den veldig svak. Men dette er ikke tidligtest, får tidligtester i morgen. Ææææ!! :nailbiting:
Streken der er så sterk og rosa at det er rart hvis dette betyr annet enn at du er gravid! Har du bilde av testen tørket?

Streken der er så sterk og rosa at det er rart hvis dette betyr annet enn at du er gravid! Har du bilde av testen tørket?
Ja ikkesant! Men blir usikker når den er så svak tørket. Har ikke bilde akkurat nå. Ser streken i virkeligheten, men tviler på at den synes på bilde :/ Krysser fingrene for i morgen :)

Den så helt knall positiv ut når testen var våt, men nå når den har tørket er streken ultrasvak. Så vet ikke jeg :depressed: Får tidligtester imorgen, så håper det gir bedre utslag!
Man skal jo kaste testene etter tidsfristen har gått ut siden den kan se annerledes ut når den er tørket:) Altså resultatet som vises innen tidsfristen (feks se på testen etter 3 min, deretter kast den etter 10min)- så var det strek det innenfor tidsfristen er det jo det som er riktig:joyful:

Man skal jo kaste testene etter tidsfristen har gått ut siden den kan se annerledes ut når den er tørket:) Altså resultatet som vises innen tidsfristen (feks se på testen etter 3 min, deretter kast den etter 10min)- så var det strek det innenfor tidsfristen er det jo det som er riktig:joyful:
Nervepirrende dette :hilarious: Ja, streken kom jo fram med én gang testen ble våt, men den ble veldig svak ganske kort tid etter. Men vil tro det ikke hadde blitt strek i det hele tatt når urinen gikk over testlinjen hvis den var negativ! Tror ikke helt på det enda, må bekrefte det skikkelig i morgen og ta en babyplan-test da :hilarious: Evt kjøpe en digital? :rolleyes:

Så spennende at det begynner å komme streker ❤️ For min del kjenner jeg på en følelse av at det ikke har klaffet denne gangen.. Skulle vært i uke 18 nå, hadde vi ikke mistet. Kjedelig og leit å tenke på, å kjenner jeg er mer utålmodig etter den positive testen noen dager..

Nervepirrende dette :hilarious: Ja, streken kom jo fram med én gang testen ble våt, men den ble veldig svak ganske kort tid etter. Men vil tro det ikke hadde blitt strek i det hele tatt når urinen gikk over testlinjen hvis den var negativ! Tror ikke helt på det enda, må bekrefte det skikkelig i morgen og ta en babyplan-test da :hilarious: Evt kjøpe en digital? :rolleyes:
Tok du bildet før avleser-tidspunktet? Altså før den var klar? I så fall er det jo egentlig ikke strek.. Men det er uansett veldig tidlig fortsatt, så det er fortsatt masse tid til å få positiv test! :joyful:

Jeg sendte en Mail til babyplan angående den positive testen jeg fikk. Når jeg ser nøyere på bildet, så går ikke streken heeelt opp. Så jeg går utfra at denne dessverre var defekt. Babyplan beklaget dette, og sender meg noen nye tester i posten. For en service og raskt svar! Virkelig imponert over dem altså:thumleft

Og her sitter jeg med ennå en blank test! Testetøsa altså!!! :facepalm: Og tillegg masse murringer, og isene/tung følelse i brystene. Mye mulig man bare legger merke til absolutt alt i disse dpo dagene.

Men kjempe koselig å se at det dukker opp flere positive tester her:Heartred Heier på dere!

Vedlegg

• DF496DD8-D8AE-4934-A894-9B6A7ED565C0.jpeg
    DF496DD8-D8AE-4934-A894-9B6A7ED565C0.jpeg
    12 KB · Visninger: 127
Tok du bildet før avleser-tidspunktet? Altså før den var klar? I så fall er det jo egentlig ikke strek.. Men det er uansett veldig tidlig fortsatt, så det er fortsatt masse tid til å få positiv test! :joyful:
Var samme streken etter 3 minutter. Men etter det ble den svakere igjen. Vi får se i morgen da :D

Har notert feil, har egentlig IKM idag og ikke i morgen som det står på lista.
I går kveld var jeg sikker på at TR ville komme idag, kjente det skikkelig godt, men ingen TR enda. Har ingen tester igjen heller (bare to digitale) og bor langveis fra apotek (kjøper ikke på nærbutikken, det skjer bare ikke :p). Hadde en svak strek lørdag og negativ igjen søndag.. så om TR ikke kommer i morgen tidlig tror jeg at jeg må krype til korset og ta en digital o_O Sjønner ikke, TR er aldri forsinket hos meg!

Back
Topp