IKM uke 39

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Rumperusket, 30 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014

5dpo
    Trodde plutselig jeg kjente mensmurringer, meeeen tror egentlig bare det var generelle korsryggsmerter kombinert med luft. Hahaha.

Ellers har jeg ømme pupper, men det har jeg ofte mellom EL og IKM, så det kan man jo ikke feste noen lit til.

Kan ikke disse dagene gå litt fortere???

• Morsom Morsom x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Jeg dro selvsagt avgårde og kjøpe A1 tester. Og som den testetøsa jeg er så greide jeg så selvfølgelig ikke å vente til imorgen med å teste. Men så langt så synes jeg jo selv at det ser positivt ut :) men kjenner jeg er litt redd skuffelsen skal komme

Øverste bilde er redigert, nederste er ikke.

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 6
  3. Kammy Betatt av forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Ser noe her:)

4. Herewegoagain Gift med forumet Vi som prøver :)

Skimter noe :) håper den blir sterkere

5. Herewegoagain Gift med forumet Vi som prøver :)

Skimter noe :) håper det blir sterkere

6. seilefru Glad i forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018

Ser på begge to!!!! Kult! :)

7. seilefru Glad i forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018

Veldig myyye fortere!! Jeg er så kvalm nå at håper det er en spire som gjør det. For orker ikke noe sykdom nå!

• Liker Liker x 1
  8. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Samme her. Er skikkelig kvalm og uvel, så håper det er en spire bak disse svake testene, ikke gøy å være kvalm.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. HellaBella Glad i forumet Vi som prøver :)

Ser streken der altså :happy: håper den blir sterkere utover uka!

• Liker Liker x 1
  10. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Det håper jeg også. Og sånn det er nå føler jeg meg veldig gravid. For jeg er skikkelig kvalm og uvel. Kjedelig å skulle være sånn om dette ikke viser seg å bli til noe :hilarious:

11. HellaBella Glad i forumet Vi som prøver :)

Åhh, håper det da.. Ser jo veldig ut som babystrek!

12. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Håper det. For selv om jeg prøver å ikke få for høye forventninger allerede, så er det vanskelig å ikke glede seg over en strek.

• Liker Liker x 1
  13. Tottelitt Flørter med forumet

Så spennende!! Hvilken DPO var du igjen?

14. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Litt usikker. Går sånn egentlig ut fra at jeg er 7 dpo, mtp når El testene ble negative. Men de var veldig lenge positive. Og har enda ikke hatt tanta på besøk siden uttak av spiral 30.juli.

15. Tottelitt Flørter med forumet

Stemmer det! Vi tok ut spiral rundt samme tid. Hadde du med hormoner?

16. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Ja, jeg hadde med hormoner.

17. Tottelitt Flørter med forumet

Hørt om at man kan bli gravid uten at mensen kommer igjen. Krysser alt jeg har for deg! Blir gøy å følge testingen videre.

18. Peonen Elsker forumet Vi som prøver :) Snøfnuggene 2018

Har heller ikke hatt eggløsning før nå etter uttak 9. August:)

19. Friluftsmor Glad i forumet Sensommerbarna 2016

8dpo

Har følt meg ganske vanlig i dag med litt murring nå og da, vært hektisk på jobb så ikke fått følt noe på kroppen. Jobbet 12 timer og nå kjenner jeg murringene igjen. Spennende fremover kjenner jeg. Hater å vente!

Føkk dpoland!

20. Stallkjærringa Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Vi som prøver :) Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Ja, både min søster og min mor har blitt gravide før de har fått tilbake mensen etter uttak av spiral. Så jeg håper at dette kanskje kan gjelde meg også :happy:

Del denne siden