IKM UKE 39

Er det jeg synes er rart også, om det skulle klusse til sånn egentlig.

Er på cd 30 og 13dpo. Pleid å hatt en syklus på 30-31 dager. Nei, ingen håp om positiv test. Skal teste før jeg drar på jobb seinere bare for å ha testet i dag også, men har mine tvil på at det blir positivt.

Edit: tok test nå. Hvit som snøen. Så alt håp er ute :/ kan ikke bare den hersens tanta komme!?! :p

Den kroppen vår er finner jo på noen krumspring i ny og ne. Håper TR kommer snart!
 
God morgen.

12 DPO/CD30 og ikm i morgen.

Dagens temperatur stiger, og det er jo et veldig godt tegn.

Dagens test er ikke like tydelig. Tok først én, men måtte ta en til på samme urin. Syntes fortsatt det er "noe" der, men får ikke en strek jeg synes er positiv heller. Hva tenker dere?


Lykke til alle andre testere!

ImageUploadedByBV Forum1443245439.351876.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443245486.193447.jpg

ImageUploadedByBV Forum1443245470.233918.jpg
 
God morgen.

12 DPO/CD30 og ikm i morgen.

Dagens temperatur stiger, og det er jo et veldig godt tegn.

Dagens test er ikke like tydelig. Tok først én, men måtte ta en til på samme urin. Syntes fortsatt det er "noe" der, men får ikke en strek jeg synes er positiv heller. Hva tenker dere?


Lykke til alle andre testere!

Vis vedlegget 137967
Vis vedlegget 137969
Vis vedlegget 137968

Strek er strek;) Og vi ser den alle som en:p Tror du får sterkere strek med en annen type test jeg. Så noen som hadde lagt ut bilde med samme type test som du har og en digital som viser "Gravid 1-2", tror hennes strimmel var litt sterkere enn disse, men der kan du se hvor "dårlig" strekene er på disse testene:)
 
God morgen.

12 DPO/CD30 og ikm i morgen.

Dagens temperatur stiger, og det er jo et veldig godt tegn.

Dagens test er ikke like tydelig. Tok først én, men måtte ta en til på samme urin. Syntes fortsatt det er "noe" der, men får ikke en strek jeg synes er positiv heller. Hva tenker dere?


Lykke til alle andre testere!

Vis vedlegget 137967
Vis vedlegget 137969
Vis vedlegget 137968

Jeg ser også noe svakt! :) satser på at det utvikler seg til sterkere streker seinere! Gratulerer :)
 
CD 30 eller 32, dpo ukjent og ingen TR enda.. Har jo hatt syklus opp mot 35 dager. Testene hittil har vært negative, så vet ikke helt hva jeg skal tro enda..
 
CD 30 eller 32, dpo ukjent og ingen TR enda.. Har jo hatt syklus opp mot 35 dager. Testene hittil har vært negative, så vet ikke helt hva jeg skal tro enda..

Alltid fint at TR ikke dukker opp :) Du temper ikke? Da får man så godt forvarsel over hva man kan vente seg, nemlig. Kan anbefale det :)
 
Alltid fint at TR ikke dukker opp :) Du temper ikke? Da får man så godt forvarsel over hva man kan vente seg, nemlig. Kan anbefale det :)
Når på dagen temper du? Og hva slags termometer? Lest noe at det beste var før man stod opp om morgenen, stemmer det?
 
Ikm i går. Negtiv test. Ingen dritt-tante. Fortsatt muligheter :D
 

Vedlegg

  • 2015-09-26 08.51.12.jpg
    2015-09-26 08.51.12.jpg
    100,8 KB · Visninger: 57
Når på dagen temper du? Og hva slags termometer? Lest noe at det beste var før man stod opp om morgenen, stemmer det?

Alarm på 6.50 hver dag :D Ja, man må gjøre det før man står opp for da har kroppen sin jevne og korrekte basaltemperatur og helst til samme tid. Sjekk tråden "vi som temper". Første innlegg der har masse info :)

Viktig å bruke et basaltermometer med to desimaler. Jeg har temper i munnen til nå, men vaginalt gir jevnere temp, så det beste er nok å tempe der.
 
Spirer ♡

♢Mandag 21.09
Litendrøm pp1
StineH pp1
tie87
Heihei90, pp2
-liten- pp1 etter ma
Drømmespire, pp4
Arcalae, pp1 etter ma

♢Tirsdag 22.09
Kjerringaivinden
LillePersille, pp1
Jordbærmamma

♢Onsdag 23.09
Snuppeline86, pp3
SoulCla13
Håperpåenlitenspire, pp4
Christine_s pp2
Utolmodigemeg, pp1

♢Torsdag 24.09
LilleØnskeSpire, pp5
Fru Kråke, pp3
Prøver15, pp8
Frk.Tåkeland <3, pp3


♢Fredag 25.09
Fairylove, pp2
emilie89, pp2
Edm, pp3
Smily, pp10
Madtor
ipoki, pp5
håpefull85, pp18
Xtina87, pp3


♢Lørdag 26.09
hoppsidaisy
Vidorra
PeCaVi, pp4

♢Søndag 27.09
Starfish, pp6
Bessie


♡Gravid
xtina87
Christine_s
Puselus
Håperpåenlitenspire
Drømmespire
hoppsidaisy

☆TR
Frk. Tåkeland <3
Litendrøm
Kjerringaivinden
-liten-
Prøver15
Emilie89
Edm
Fairylove
SoulCla13

♢Passert IKM


♧Ikke oppdatert


Hvis du vil at jeg skal føre opp hvilke pp du er I så bare gi meg et lite vink med hvilken pp:)


Husk å gi beskjed på oppropslisten når du blir gravid og flytter over R til termin forum :)

IKM 23.09.15, positiv test 21., 23. og 26 :) Tredje pp.
 
Ingen tr her ennå, litt overrasket, men kan selvsagt ha bommet med en dag...kommer hun derimot ikke i dag heller begynner jeg seriøst å lure:p
 
Bør jo enten få utslag på test eller TR på besøk. Irriterende når ingen av delene skjer :p

Ja, d er fryktelig irriterende!! Spesielt siden jeg skal på fest i dag:shifty: Fyrer av en test til i kveld, så får vi se:meh:;)
 
Ja, d er fryktelig irriterende!! Spesielt siden jeg skal på fest i dag:shifty: Fyrer av en test til i kveld, så får vi se:meh:;)
Fest i kveld her også, så holder meg unna alt som heter drikke så jeg kan fyre av en ekstra test eller to i ettermiddag :)
 
Fest i kveld her også, så holder meg unna alt som heter drikke så jeg kan fyre av en ekstra test eller to i ettermiddag :)

Jeg må nok innrømme at hvis den blir negativ blir d alkohol på meg...etter 18 mnd uten å bli gravid kan man ikke sette livet på hold og ikke bli med på noe. Blir spennende for oss begge i kveld da:p
 
Jeg må nok innrømme at hvis den blir negativ blir d alkohol på meg...etter 18 mnd uten å bli gravid kan man ikke sette livet på hold og ikke bli med på noe. Blir spennende for oss begge i kveld da:p
Bare 5mnd her, men allikevel kjedelig å være avholdende i lang tid og ikke vite når det tar slutt.. bedre da å leve livet litt :)
 
Back
Topp