IKM Uke 38

Yrno

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Snøfnuggene 2025 ❄️
1787299177651.png

Hei, og velkommen til IKM Uke 38!

Jeg har ikke laget IKM-tråd før, men har så lyst til å skravle med flere fine damer med IKM i uke 38 så tenkte jeg skulle prøve meg.

Hvis vi blir gravide denne syklusen vil vi ha termin i månedsskifte mai/juni 2027 og gå inn i sommeren neste år med verdens fineste små skatter :Heartred

Lykke til!
For å melde deg inn i gruppa kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

Eksempel:
Yrno - 32 - B3 - PP2 - EL 01.09 - IKM 15.09

:love2 BlueRain - 26 - B2 - PP1 - el ?? - ikm 08.09

Søndag 13.september
:love2 Mymlens - 28 - B4 - PP1 - EL 30.08 - IKM 13.09

Mandag 14.september
:love2
Prøver_etter_premature_fødsler- 30 - B3der B1 var dødfødsel- 2 - 31.08 (EL) -usikkert pga amming..

Tirsdag 15.september

Onsdag 16.september

:love2 Jj2018 - 37- B2 - PP2 - el 02.09 - IKM 16.09
:love2 Mumsy - 31 - B4 - PP2 - EL 01.09? - IKM 16.09
:love2 rebi11 - 34 år - B2 - PPX - EL 3/9 - IKM 16/9
:love2 Bamsekos - 30 - B2 - PP14 - EL 31.08? - IKM 16.09

Torsdag 17.september
:love2 Håpefull97 - 28 - B2 - PP2 - EL 04.09 - IKM 17.09

Fredag 18.september
:love2 Fordy - B1 - PP gått ut av telling - EL 4/9 - IKM 18/9
:love2 Kanskjesnart98 - 28 - B1 - PP11 (PP4 etter kjemisk i april) - EL 5/9 - IKM 18/9

Lørdag 19.september
:love2 Mel - 37 - B3 - PP3 (etter SA i mai) - EL 6/9 - IKM 19/9
:love2 Babyapril2022 - 32 år - B3 - PP1 - EL ca. 5/9 - IKM ca. 19/9
:love2 ftwx - 40 - b4 - PP1 - EL 04.09 - IKM 19.09

Søndag 20.september

Gravid
:binkybaby

TR :smiley-angry017
:love2
Yrno - 32 - B3 - PP2 - EL 01.09 - 15.09
:love2 Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP12 - EL 01.09 - IKM 15.09

Byttet gruppe :greet025

Last edited:
Hei! Usikker om jeg ender i denne gruppe men tror det. Hatt kjemisk denne syklusen, men regner med (håper) eggløsning kommer som vanlig. Hadde sel el forrige syklus - så vi får se.

Jj2018 - 37- B2 - el 02.09 - IKM 16.09

Hei! Usikker om jeg ender i denne gruppe men tror det. Hatt kjemisk denne syklusen, men regner med (håper) eggløsning kommer som vanlig. Hadde sel el forrige syklus - så vi får se.

Jj2018 - 37- B2 - el 02.09 - IKM 16.09
Æsj så kjedelig med kjemisk! Er et røft game det her, føler med deg :Heartred Håper EL kommer som normalt uansett, velkommen skal du være hvert fall :D

Æsj så kjedelig med kjemisk! Er et røft game det her, føler med deg :Heartred Håper EL kommer som normalt uansett, velkommen skal du være hvert fall :D
Tusen takk ❤️ er pp 2 forresten - glemte å skrive det og fikk ikke redigert innlegget

CD9 i dag, og pleier å ha EL rundt CD14-18 ish. Denne runden tenkte jeg også å benytte EL-tester, men er så lenge siden forrige gang jeg holdt på med det at jeg har glemt litt når på dagen det er best å kjøre på med. Mener å huske at det ikke er morgenurin, men typ formiddag + kveld?

CD9 i dag, og pleier å ha EL rundt CD14-18 ish. Denne runden tenkte jeg også å benytte EL-tester, men er så lenge siden forrige gang jeg holdt på med det at jeg har glemt litt når på dagen det er best å kjøre på med. Mener å huske at det ikke er morgenurin, men typ formiddag + kveld?
Jepp er anbefalt typ mellom kl 11 og 20 eller noe sånt. Jeg tester en gang daglig frem til jeg ser stigning og så tester jeg x2 per dag (jeg har lang LH topp, 2-3 dager, så ikke behov for å teste mer enn x1 per dag).

Jepp er anbefalt typ mellom kl 11 og 20 eller noe sånt. Jeg tester en gang daglig frem til jeg ser stigning og så tester jeg x2 per dag (jeg har lang LH topp, 2-3 dager, så ikke behov for å teste mer enn x1 per dag).
Oki, takk! Da skal jeg begynne å teste to ganger om dagen fra i morgen (CD11) tenker jeg. Har bare fått testet en syklus tidligere da vi prøvde på eldste, og da mener jeg at jeg hadde kort LH-topp. Typ at jeg kun fikk positiv på ettermiddag/kveld en dag. Kjenner veldig godt når EL nærmer seg da, gud bedre så vondt! Murrer, EL-slim og mannen ser fryktelig plutselig ut som en snack :laughing002

Kjenner faktisk de fleste symptomene så vidt, og begynte med litt EL-slim i går, så spennende dager i vente her! Får besøk i helga så håper, håper det drøyer til mandag :smiley-angelic001

Hei og hopp gjengen! Nå skal vi bli gravide :dance011

Mumsy - 31 - B4 - PP2 - EL 01.09? - IKM 16.09

Jeg er på CD 9 i dag og har ganske sterk EL test tror jeg. Er på 2. EL etter lang periode uten syklus pga. forrige graviditet og amming etterpå. Hvis testene fortsetter i dette tempoet tror jeg EL kommer tidligere enn vanlig, men får vente og se. Forrige syklus hadde jeg uvanlig kort lutealfase også, så det er en innkjøring av kroppen som foregår virker det som.

Dagens EL test:

Vedlegg

• IMG_5551.jpeg
    IMG_5551.jpeg
    89,4 KB · Visninger: 8
Oki, takk! Da skal jeg begynne å teste to ganger om dagen fra i morgen (CD11) tenker jeg. Har bare fått testet en syklus tidligere da vi prøvde på eldste, og da mener jeg at jeg hadde kort LH-topp. Typ at jeg kun fikk positiv på ettermiddag/kveld en dag. Kjenner veldig godt når EL nærmer seg da, gud bedre så vondt! Murrer, EL-slim og mannen ser fryktelig plutselig ut som en snack :laughing002

Kjenner faktisk de fleste symptomene så vidt, og begynte med litt EL-slim i går, så spennende dager i vente her! Får besøk i helga så håper, håper det drøyer til mandag :smiley-angelic001
Mannen ser ut som en snack :hilarious: :hilarious::hilarious: Kjenner meg så igjen!! «Hvem er den kjekkasen jeg har skult halvstygt bort på i i lang tid plutselig blitt??»

Mannen ser ut som en snack :hilarious: :hilarious::hilarious: Kjenner meg så igjen!! «Hvem er den kjekkasen jeg har skult halvstygt bort på i i lang tid plutselig blitt??»
Hahaha ja akkurat sånn er det faktisk :hilarious: Foreløpig ikke noe problem med å få inn aksjene rundt EL hvert fall :laughing002 Går fra Fjordland til verdens beste sjokoladekake over natta, verdens hotteste mann sånn plutselig!

Her er EL testene foreløpig ikke så sterke (har vanligvis ganske tydelig rosa strek mesteparten av folliklelfasen, men ikke i nærheten av av like sterk som kontrollstreken.) Er på CD 9, forrige syklus kom ikke EL før CD 20!! Da endte det i kjemisk. Ikke normalt for meg med så sen EL, så spent på hva som skjer denne syklusen.

Her er EL testene foreløpig ikke så sterke (har vanligvis ganske tydelig rosa strek mesteparten av folliklelfasen, men ikke i nærheten av av like sterk som kontrollstreken.) Er på CD 9, forrige syklus kom ikke EL før CD 20!! Da endte det i kjemisk. Ikke normalt for meg med så sen EL, så spent på hva som skjer denne syklusen.
Æsj så kjipt med kjemisk! Håper EL kommer til normal tid denne syklusen :smiley-angelic001 har du begynt å få symptomer på EL? Eller pleier du kanskje ikke å få det?

Det murrer og styrer greit gitt! Lav EL-test tidligere i dag, men nesten så jeg tenker jeg må ta en til i kveld for å være på den sikre siden. Gir EL max 2-3 dager, er CD13 i dag :)

Testen nå kl 0950, holdt meg en time bare - definitivt på gang her!

IMG_4027.jpeg

Æsj så kjipt med kjemisk! Håper EL kommer til normal tid denne syklusen :smiley-angelic001 har du begynt å få symptomer på EL? Eller pleier du kanskje ikke å få det?
Ja det var kjedelig - hadde positive tester i en uke inkludert digital, så fikk veldig troa… pleier å merke det mest på EL slim og godt humør, men ikke så voldsomt, så hadde nok ikke kunnet belage meg på symptomer alene. Men vi har jo heldigvis tester.. satser på at den er rett rundt hjørnet!

Testen nå kl 0950, holdt meg en time bare - definitivt på gang her!

Vis vedlegget 489262
Oj den var sterk! Tester du flere ganger i dag?

Jeg sliter med at urin blir så utvannet i løpet av dagen. Jeg hadde jo slim og symptomer tidlig i denne syklusen, men de forsvant igjen. Fikk ganske sterkt test på morgenurin i dag, og må prøve å teste senere i dag. (Bare umulig når tisset er som vann…)
Dagens morgenurin test! Ble ikke lagt inn aksjer i går, men håper på en runde i kveld:dance011

Vedlegg

• IMG_5602.jpeg
    IMG_5602.jpeg
    172,6 KB · Visninger: 13
Ja det var kjedelig - hadde positive tester i en uke inkludert digital, så fikk veldig troa… pleier å merke det mest på EL slim og godt humør, men ikke så voldsomt, så hadde nok ikke kunnet belage meg på symptomer alene. Men vi har jo heldigvis tester.. satser på at den er rett rundt hjørnet!
Det skjønner jeg godt var nedtur. Får håpe det sitter denne syklusen :smiley-angelic001

Ja denne blir vel positiv i løpet av dagen? Hadde lagt inn aksjer nå!
Oj den var sterk! Tester du flere ganger i dag?

Jeg sliter med at urin blir så utvannet i løpet av dagen. Jeg hadde jo slim og symptomer tidlig i denne syklusen, men de forsvant igjen. Fikk ganske sterkt test på morgenurin i dag, og må prøve å teste senere i dag. (Bare umulig når tisset er som vann…)
Dagens morgenurin test! Ble ikke lagt inn aksjer i går, men håper på en runde i kveld:dance011
Tok en test nå, men den var ikke blitt noe sterkere. Faktisk heller svakere, men nå er det så ømt at det gjør vondt når et av barna setter seg på fanget og kommer borti magen så kjenner på hele kroppen at det er rett rundt hjørnet. Mannen ser dessuten som en snack jeg virkelig kunne tenkt meg, så blir aksjer i kveld når barna er lagt ja :D

Back
Topp