Ny og god sjanse i mårra!![]()
hehe bra du holder positiviteten oppe
tror nok ikke det blir mere testing på meg nå, med mindre TR ikke dukker opp på onsdagFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny og god sjanse i mårra!![]()
tror nok ikke det blir mere testing på meg nå, med mindre TR ikke dukker opp på onsdagØmme bryster (mer enn vanlig), har måtte holde på de når jeg har løpt i nedoverbakke. Vondt i ryggen, det har jeg ikke hatt før under prøving. Livlige drømmer. Får selvfølgelig symptomer hver mnd, så kommer tanta på besøkMen lurer på en ting, hvilke symptomer har dere? Om dere har noen da![]()
Litt «hovne» bryst, sover dårlig..Men lurer på en ting, hvilke symptomer har dere? Om dere har noen da![]()
Ømme bryster (mer enn vanlig), har måtte holde på de når jeg har løpt i nedoverbakke. Vondt i ryggen, det har jeg ikke hatt før under prøving. Livlige drømmer. Får selvfølgelig symptomer hver mnd, så kommer tanta på besøk

Litt «hovne» bryst, sover dårlig..

Dagens test, 10-11 dpodet kan vel ikke være så kraftig skygg selv? Er den beryktede rfsu tidligtesten..

Dagens test, 10-11 dpodet kan vel ikke være så kraftig skygg selv? Er den beryktede rfsu tidligtesten..

Iiih! Syns den ser rosa ut i virkeligheten, men vanskelig å hoppe i taket når det er kjent at de kan gi veldige skyggestreker. Lurer på å ta en digital imorgen eller tirsdagDen der er rosa!![]()

Ja, håpet er ikke over før TR kommerhehe bra du holder positiviteten oppetror nok ikke det blir mere testing på meg nå, med mindre TR ikke dukker opp på onsdag
Men lurer på en ting, hvilke symptomer har dere? Om dere har noen da![]()
Oioi, det var i såfall en veldig tydelig skygge!Dagens test, 10-11 dpodet kan vel ikke være så kraftig skygg selv? Er den beryktede rfsu tidligtesten..

13 dpo - noen som kan skimte en strek?

Herlighet så gøyVar plutselig ikke skygge lengre![]()
Måtte den lille klore seg fast 
Kanskje det var en festedipp. Krysser fingrene for strek de nærmeste dagene!12DPO - Ikm på onsdag
mine test fra kl 12. Utvannet urin. (To forskjellige bilder fra samme test) Tempen gikk opp idag, håper det er positivt etter at den gikk ned på 10 og 11dpo![]()

Kanskje det var en festedipp. Krysser fingrene for strek de nærmeste dagene!![]()