IKM uke 38 ❤️

Astrantia

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
September To Remember
Ny PP - nye muligheter! Hjertelig velkommen til IKM uke 38❤️

Skriv: Nick - alder - PP (prøveperiode nr) - B (barn nr) - EL (ca el-dato) - IKM (forventet uteblivende tr)

For eksempel:
Astrantia - 32 - PP4 - B1 - EL ca. 5/9 - IKM 20/9

20.september MANDAG
❤️ SilJ88 - 33 - PP1 - B2 - EL 5/9 - IKM 20/9 (mulig 19. men heller mot uke 38)
Reiret - 30 - PP8/2(med letrozol) - B2 - EL ca. 6/9 - IKM 20/9
❤️ Babyshark- 26- PP5( 1 etter SA)- B2 - El 7-8/9 - Ikm 20/9
:wtf: Forelsketoghåpefull- 32- PP3- B1 (mannen har 2 fra før)- EL ca 6.09- IKM 20.09
❤️ Ingeniørmamma-B2-PP3-EL ca 7.9- IKM ca 20.9
:wtf:Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 6/9- IKM 20/9

21. september TIRSDAG
:wtf: Honningbjørn - 34 år - PP211 - B2 - EL 6/7 sept - IKM 21.09
:wtf: Frukt88 - PP23 (4 med Letrozol) -B3 - EL 6/9 -IKM 21/9
❤️ Bettispagetti - 29 - PP4 - B3 - EL 06.09 - IKM 21.09
:wtf: Astrantia - 32 - PP4 (etter SA, PP 19 totalt) B1 - EL 7/9 - IKM 21/9
:woot: Sapientia - 30 - PP1 - B2 - EL 6/9 - IKM 21/9

22. september ONSDAG
:wtf: Trønderen98- 23 år- PP2- B1- EL 07/09- IKM 22/09
:wtf: Leonore - 31 - PP5/6 - B2 - EL ca 10/9 - IKM ca 22/9
:wtf: MommySammy - PP2 - B3 - EL 10/9 - IKM 22/9
:wtf: Irrgrønn - 37 - PP10 - B1 - EL 7.9 - IKM 22.9
:wtf: Trulteguri - 34 - B1 - EL 07.09 - IKM 22.09
:wtf: Minime1315 - 35år - PP4 (1 etter exu) - B2 (har to fra før med en annen mann) - EL 8.9 - IKM 22.09

23. september TORSDAG
:wtf: Nøttelita 39 år pp2 b4 el ? IKM 23/9
Amilie - 39 - PP1 - B4 - EL rundt 10/9 - IKM ca 23/9
:wtf: Vårlilleclark - 26 - PP?? - B1 - EL ca. 9/10.9 - IKM 23.9

24. september FREDAG
:wtf: Landus 30 - PP3 - B1 - EL 10.09 IKM 24.09
:wtf: Juniblomsten- 38 år- PP3- B1- EL 10/09- IKM 24.09
:wtf: Tolilla - 39 - pp2 etter sa, pp9 - b3 - el 14/9 ikm 24/9
❤️ Sinolita - 27 - PP2 - B1 - EL 8/9 - IKM 24/9

25. september LØRDAG
:wtf: Tar livet som det faller seg - 31 - PP6 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 11/9 - IKM 25/9
:wtf: Brevdua - PP14(mistet oversikten) - B1 - EL 13/9 - IKM 25/09
Mumfies - 32 - PP 3 - B 2 - EL ca 10.sept - IKM ca 25.sept

26. september SØNDAG
❤️ Bæremamma - 26 år - PP2 - B3 - EL 11 sept - IKM 26.09
❤️ Ejliz - 31 - PP5 - B2 - EL 12/9 - IKM 26/9
RebelFlower - 29 - B3 -EL ca 12/9 - IKM 26/9

Usikker
:wtf: prøvernr3- 36 år- pp vet ikke- B3- El- aner ikke- ikm kanskje uke 38

GRAVID ❤️
SilJ88
Bettispagetti
sakosd
Ejliz
Ingeniørmamma
Bæremamma
Babyshark
Sinolita

TR :wtf:
Tussilagof
Søskendrøm2022
Honningbjørn
Irrgrønn
Minime1315
Forelsketoghåpefull
Nøttelita
Landus
Astrantia
Trønderen98
Maaadde
Trulteguri
Vårlilleclark
MommySammy
Leonore
Sapientia
Juniblomsten
Brevdua
Tolilla
prøvernr3
Tar livet som det faller seg

Last edited:
Skriv gjerne litt om dere selv og deres prøvetid hvis dere vil :)

Syklusdag 5-ish her i dag, tatt 2. vaksinedose og klar for ny PP! Prøvde å telle meg gjennom hvilken i rekken det blir, og tror jeg kom til rundt nr 19 :eek: Det skulle visst ta litt tid for oss, har ikke barn fra før. Ble gravid på PP10, men mistet i uke 6. Ble gravid igjen på 5. PP-en etter det, endte i en inkomplett SA/MA rett før uke 9. Har slitt med rester og store blødninger i etterkant og tatt flere Cytotec-kurer. Skal til ny UL hos gyn om et par dager, og håper virkelig alt er ute nå :happy: Juni-baby hadde vært fint, men bare det blir baby, er vi glade :happy:

Astrantia - 32 - PP4 (etter SA, PP 19 totalt) B1 - EL ca. 5/9 - IKM 20/9

Trondheimsjenta - 25 år (snart) - PP4 - B1 - EL ca 3/9 - IKM ca 17/9.

CD6 her idag, etter en veldig rar mensen. Spotter fremdeles litt, noe jeg aldri kan komme på å ha gjort. Jeg og samboer har 10 dager ferie fra førstkommende torsdag så vi er klare for å sette inn støtet, har en god følelse denne perioden :hilarious: Jeg tok ut spiralen i slutten av mai, første pp ble derfor i juni/juli, regner dette som pp4 da. Hadde egentlig tenkt til å ta det hele med ro, helt til jeg fant forumet her så nå er det EL-testing for alle penga:angelic:

Trondheimsjenta - 25 år (snart) - PP4 - B1 - EL ca 3/9 - IKM ca 17/9.

CD6 her idag, etter en veldig rar mensen. Spotter fremdeles litt, noe jeg aldri kan komme på å ha gjort. Jeg og samboer har 10 dager ferie fra førstkommende torsdag så vi er klare for å sette inn støtet, har en god følelse denne perioden :hilarious: Jeg tok ut spiralen i slutten av mai, første pp ble derfor i juni/juli, regner dette som pp4 da. Hadde egentlig tenkt til å ta det hele med ro, helt til jeg fant forumet her så nå er det EL-testing for alle penga:angelic:

Heihei! Velkommen hit :happy: 17/9 er egentlig uke 37, men du er velkommen til å henge her også selvfølgelig :D Ser du er på samme syklusdag som meg i dag også :D

Hei! Så spennende å være med på sånn tråd og få følge andre som er i samme periode :D jeg er helt ny i forumet og beklager hvis jeg ikke henger helt med på alt av forkortelser hehe:)

Trønderen98- 23 år- PP2- B1- EL 07/09- IKM 22/09

Jeg er altså i 2 prøveperiode og akkurat begynt, håper vi kan dele litt opplevelser her underveis:Heartred

Hei :happy: jeg vet ikke helt når EL blir denne gangen! Men det viser seg når mensen er over og jeg begynner å teste! Men etter planen blir IKM uke 38:) derfor kommer jeg med nærmere oppdatering seinere.

Dette blir altså første PP på barn nr.2! Første kom i februar 2018 og vi følte det nå er på tide med ett søsken :happy: spennende å se framover!

Hei! Så spennende å være med på sånn tråd og få følge andre som er i samme periode :D jeg er helt ny i forumet og beklager hvis jeg ikke henger helt med på alt av forkortelser hehe:)

Trønderen98- 23 år- PP2- B1- EL 07/09- IKM 22/09

Jeg er altså i 2 prøveperiode og akkurat begynt, håper vi kan dele litt opplevelser her underveis:Heartred

Velkommen så mye hit! En veldig fin plass å være synes jeg, heldigvis dårlig med troll her :happy: Forkortelsene kommer man overraskende fort inn i :D Har lagt deg inn i lista. Masse lykke til!

Ps! Ikke vær redd for å spørre om du lurer på noe da, enten det er om selve forumet eller prøvingen ellers. Er masse bra damer her inne med mye erfaring :happy:

Hei :happy: jeg vet ikke helt når EL blir denne gangen! Men det viser seg når mensen er over og jeg begynner å teste! Men etter planen blir IKM uke 38:) derfor kommer jeg med nærmere oppdatering seinere.

Dette blir altså første PP på barn nr.2! Første kom i februar 2018 og vi følte det nå er på tide med ett søsken :happy: spennende å se framover!

Velkommen hit! Jeg kan sette nicket ditt på lista så lenge, så legger jeg deg under rett dag når du vet mer :happy:

Heiii IKM uke 38! :greet025 Følger etter deg inn hit, Astrantia:dance018

Leonore - 31 - PP5/6 - B2 - EL ca 10/9 - IKM ca 22/9

CD2 her, og har sittet med varmeflaska på magen idag. Tok kontakt med Medicus for en mnd siden, da jeg lenge har hatt sykluser som har vært korte og med flere dagers spotting før TR og for kort lutealfase for at noe kan feste seg, nede i åtte dager. Tok blodprøver CD3 og CD21 forrige syklus, og skal til samtale og «fruktbarhetssjekk» der til uka. Etter hva jeg kan se i fürstpasient så ser alle verdier fine ut, men syns det var rart progesteronet på CD21 var høyt, på en bra verdi, siden jeg spotter så mange dager før mens og få dager mellom EL og mens:confused005 Men blir fint med en kvalifisert mening om det, samt kontrastvæske i eggledere for å se om forholdene oppi der er bra:wacky: Håper det bærer frukter:p

Vi når halvtårsmerket med prøving denne runden. Blir spennende å se hva det neste halvåret har i vente..:rolleyes:

Jeg tenker å forsøke med eggløsningstester denne PP, noen som har erfaring med det? Når bør jeg begynne å teste, syklusen min er litt uklar enda pga p pille slutt, men jeg hadde første blødningsdag nå 25. august. Jeg har bestilt de fra clearblue som viser 4 dager med smilefjesfunksjon

Tar livet som det faller seg - 31 - PP6 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 11/9 - IKM 25/9

satser på dette er måneden det holder helt i mål.. begynner å bli lei selv om jeg ikke kan klage sånn sett.. :wtf:

Jeg tenker å forsøke med eggløsningstester denne PP, noen som har erfaring med det? Når bør jeg begynne å teste, syklusen min er litt uklar enda pga p pille slutt, men jeg hadde første blødningsdag nå 25. august. Jeg har bestilt de fra clearblue som viser 4 dager med smilefjesfunksjon

Hei. Jeg har kjøpt samme tester som deg. Hadde tenkt å starte 1 uke etter siste dag med mens også teste hverdag til det er tomt. Vurderer å kjøpe strimler også for å sammenligne og prøve å lære opp strekene i tilfelle vi får mange PPer.. :rolleyes:

Hei. Jeg har kjøpt samme tester som deg. Hadde tenkt å starte 1 uke etter siste dag med mens også teste hverdag til det er tomt. Vurderer å kjøpe strimler også for å sammenligne og prøve å lære opp strekene i tilfelle vi får mange PPer.. :rolleyes:

Så gøy at vi skal bruke samme! Da må vi oppdatere hverandre her synes jeg
Min syklus er ikke helt tydelig enda da jeg nettopp har begynt, men i følge appen jeg bruker ser det ut som EL er beregnet 1 uke etter siste mensdag, vil det ikke bli litt seint for meg å begynne å teste da? Redd for å misse den hvis det plutselig kommer litt tidligere, eller er det litt too much å begynne allerede når mens stopper for å være sikker?

Så gøy at vi skal bruke samme! Da må vi oppdatere hverandre her synes jeg
Min syklus er ikke helt tydelig enda da jeg nettopp har begynt, men i følge appen jeg bruker ser det ut som EL er beregnet 1 uke etter siste mensdag, vil det ikke bli litt seint for meg å begynne å teste da? Redd for å misse den hvis det plutselig kommer litt tidligere, eller er det litt too much å begynne allerede når mens stopper for å være sikker?

Jo, det blir forseint! Min app regnet ut at el. Er 2 uker etter siste mensdag :) Men da må du begynne dagen etter siste mensdag. Ville jeg gjort da iallefall!

Ja, vi må holde hverandre oppdatert :happy: det som er så koselig og fint her inne på forumet! :love2

Jo, det blir forseint! Min app regnet ut at el. Er 2 uker etter siste mensdag :) Men da må du begynne dagen etter siste mensdag. Ville jeg gjort da iallefall!

Ja, vi må holde hverandre oppdatert :happy: det som er så koselig og fint her inne på forumet! :love2

ja da gjør jeg det for å være sikker! Kanskje tiden går enda litt fortere når jeg har «noe å gjøre» mens jeg venter på EL

Heiii IKM uke 38! :greet025 Følger etter deg inn hit, Astrantia:dance018

Leonore - 31 - PP5/6 - B2 - EL ca 10/9 - IKM ca 22/9

CD2 her, og har sittet med varmeflaska på magen idag. Tok kontakt med Medicus for en mnd siden, da jeg lenge har hatt sykluser som har vært korte og med flere dagers spotting før TR og for kort lutealfase for at noe kan feste seg, nede i åtte dager. Tok blodprøver CD3 og CD21 forrige syklus, og skal til samtale og «fruktbarhetssjekk» der til uka. Etter hva jeg kan se i fürstpasient så ser alle verdier fine ut, men syns det var rart progesteronet på CD21 var høyt, på en bra verdi, siden jeg spotter så mange dager før mens og få dager mellom EL og mens:confused005 Men blir fint med en kvalifisert mening om det, samt kontrastvæske i eggledere for å se om forholdene oppi der er bra:wacky: Håper det bærer frukter:p

Vi når halvtårsmerket med prøving denne runden. Blir spennende å se hva det neste halvåret har i vente..:rolleyes:

Heeeei Leonore :greet025 Koselig å følge hverandre ❤️ Håper det er vår tur til å flytte inn på terminforum denne måneden :smiley-angelic001 Så spennende med sjekk, krysser fingrene for at alt er på stell! En sånn «skylling» er det mange som har fordel av, har jeg inntrykk av :woot: Håper det gjør susen for deg og!

Har bestilt meg en enkel sjekk i morgen jeg, tenker å spørre om de kan teste for bakteriell vaginose også, gjør alt jeg kan for å ikke miste en (forhåpentligvis) tredje spire :cat:

Tar livet som det faller seg - 31 - PP6 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 11/9 - IKM 25/9

satser på dette er måneden det holder helt i mål.. begynner å bli lei selv om jeg ikke kan klage sånn sett.. :wtf:

Ikke rart å bli utålmodig etter en SA! Alt man vil, er jo å bli gravid igjen så fort som mulig :wtf: Heier!

Back
Topp