IKM UKE 37+38

Jeg hadde tenkt å teste 9 dpo, men kjenner nå at jeg ikke har noe særlig testetrang. Er mye jobb for tiden og noe som skjer hver helg, så dagene flyr jo av gårde! Synes det er så deilig, da jeg har vært helt opphengt denne sommeren. Tror derfor jeg utsetter til 11 dpo med mindre jeg plutselig får noen symptomer utenom det vanlige. Kudos om du klarer å vente så lenge!
Så bra dagen flyr avgårde for deg! Går og teller dagene litt her. Krysser fingrene for oss og alle andre som skal teste etterhvert her :)

For meg så føles det mindre vanskelig med en negativ hvis jeg starter tidlig. Hvis jeg venter til nærmere ikm så bygger jeg opp så veldig mye håp og jeg tror at alt er et symptom, da blir skuffelsen så veldig stor :confused: I realiteten er det jo like skuffende, men det føles bedre for meg hvis jeg ikke har gått med det sterke håpet i mange dager
Skjønner :) Man må gå for det som gjør det enklest for en selv å gå gjennom dette! Jeg tror jeg er i undertall her inne med å vente litt lenger med testing. Sist hadde jeg ikke noen symptomer så tidlig som jeg la merke til så regner med at jeg ikke har noe sånt å analysere denne gangen kanskje heller. Uansett når det testes så krysser jeg fingrene for oss :)

Blir spennende å se neste test, kom streken før tidsfristen også? Jeg får skygger på alle bp for tiden tror jeg, kjempe irriterende! Men den kan jo fortsatt utvikle seg!
Ja, tok bilde før fristen!
Jeg hadde også flere skygger på disse testene forrige pp, så jeg tror jo helt ærlig det ikke er noe nå heller, men så er det den lille stemmen som sier hva hvis..:dead:

Hopper på her da jeg meldte meg inn i feil gruppe først!
NogM24 -36 - B2 - PP4 etter exu mai 25 - El usikker, men tror ca 3/9 - IKM ca 17/09 ❤️

SA - jun 24
MA/BO - okt 24
EXU med sprukket eggleder mai 25

Last edited:
Tror jeg er 8 DPO i dag og fikk denne på morgenurin. Tanker? Blir smågal av å tyde tester :arghh:

Vedlegg

• IMG_0363.jpeg
    IMG_0363.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 77
CD 2, og testen er liiitt sterkere enn for tre dager siden. Blør myye. Håper det er kjemisk og ikke exu. Skal egentlig starte på letrozol igjen i morgen, men blir litt usikker på om jeg skal hoppe over en syklus for sikkerhets skyld.
IMG_4477.jpeg

Dette er nok den aller verste skygge strek jeg har noensinne sett. Kom opp etter tidsfristen selvfølgelig; men snakk om hjerteinfarkt. Ser at det er bare en «Evap Line», men blei kjempe håpefull ei lita øyeblikk :smiley-angry017
Trur æ blir aldri å kjøp BP sine tester på grunn av dette. Ser jo knall positiv ut hvis du ser bare fort på den. Så trist at testene må være så dårlige… :smiley-angry003

Vedlegg

• IMG_0680.jpeg
    IMG_0680.jpeg
    150,7 KB · Visninger: 94
Dette er nok den aller verste skygge strek jeg har noensinne sett. Kom opp etter tidsfristen selvfølgelig; men snakk om hjerteinfarkt. Ser at det er bare en «Evap Line», men blei kjempe håpefull ei lita øyeblikk :smiley-angry017
Trur æ blir aldri å kjøp BP sine tester på grunn av dette. Ser jo knall positiv ut hvis du ser bare fort på den. Så trist at testene må være så dårlige… :smiley-angry003
Jeg hadde jo tolka denne som veeeeldig positiv :oops:

Jeg hadde jo tolka denne som veeeeldig positiv :oops:
Jeg og hvis jeg ikke var bare 6DPO… pluss så er test streken tynnere enn control streken. Men den er altså rosa :smiley-angry017
Men fordi den er etter tidsfrist, og streken ser ikke helt normal ut, så må det være skygge strek :dead:
Er nesten takknemlig at jeg er bare 6dpo for hadde jeg vært 10+ DPO så hadde jeg nok tolket den som positiv, og vært knust hvis jeg da var ikke gravid. Helt forferdelig…

Back
Topp