IKM UKE 37+38

Jeg vet jo du får masse skyggestreker som meg selv, men lov å håpe at det er noe i hvert fall! :D :Heartred

Pleier du også å få skyggestreker? :confused004 Det er altså så drit atte:shifty: Jaaaah, håper selvsagt at testene blir positive ila de neste dagene:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Allright, så tok en ny test nå, den er ganske lik som den forrige :nailbiting:

Legger også med den fra morgendagen i dag på nytt hehe :nailbiting:

Litt dårligere belysning bare siden badet på feriehuset får så mye naturlig lys inn på morningen/dagen og lite på ettermiddagen/kvelden

Vis vedlegget 468682Vis vedlegget 468683
Nå er det enda tydeligere :nailbiting: OMG! Jeg tror fader meg du er preggers! :woot::woot:

Nå er det enda tydeligere :nailbiting: OMG! Jeg tror fader meg du er preggers! :woot::woot:
Må få positiv digital først før jeg føler på at man har skikkelig testet positivt da hehe. Den ryker sikkert i morgen tidlig.

Men selv samboeren min så litt antydninger på den siste. Synes streken synes litt mer på ekte enn på bildet.

Men synes det er skikkelig rart at det er sånt stort hull i terminlisten for mai når jeg har termin 21. Mai. Hva har skjedd med alle datoene i mellom? :smiley-ashamed004

Pleier du også å få skyggestreker? :confused004 Det er altså så drit atte:shifty: Jaaaah, håper selvsagt at testene blir positive ila de neste dagene:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ja, ekstremt med skyggestreker.. litt derfor jeg vil prøve å vente litt med testing denne runden. Legger ved et lite utvalg av skygger jeg har fått ila sommeren :hilarious: :bag:

Vedlegg

• IMG_1122.jpeg
    IMG_1122.jpeg
    204,2 KB · Visninger: 47
  • IMG_1127.jpeg
    IMG_1127.jpeg
    438,2 KB · Visninger: 48
  • IMG_1140.jpeg
    IMG_1140.jpeg
    390 KB · Visninger: 48
  • IMG_0831.jpeg
    IMG_0831.jpeg
    420,3 KB · Visninger: 52
  • IMG_0051.jpeg
    IMG_0051.jpeg
    223,8 KB · Visninger: 51
  • IMG_8971.jpeg
    IMG_8971.jpeg
    332 KB · Visninger: 50
Nammen - 32 - b2 - pp5 - el 02/09 - ikm 16/09

Kanskje på tide å melde seg inn nå, positiv el test i dag. Har plutselig begynt å få el på cd14 etter den har vært på cd18-21 før. Også siste pp før vi skal tilbake til hausken for å få mer hjelp. Prøver å få lagt aksjer i dag og i morgen og krysser alt jeg har!

Må få positiv digital først før jeg føler på at man har skikkelig testet positivt da hehe. Den ryker sikkert i morgen tidlig.

Men selv samboeren min så litt antydninger på den siste. Synes streken synes litt mer på ekte enn på bildet.

Men synes det er skikkelig rart at det er sånt stort hull i terminlisten for mai når jeg har termin 21. Mai. Hva har skjedd med alle datoene i mellom? :smiley-ashamed004
Joda, jeg får jo bare litt overtenning som vanlig :hilarious:

Det er flere her inne med positiv test denne uken, men virker som de kanskje venter noen tester med å melde seg inn? Håper de kommer inn snart :Heartpink

Sjansen for å teste positivt 7 dpo to graviditeter på rad er jo 1 av 100 haha :hilarious:Min forrige 7 dpo var veldig tydelig da.
Jeg må si meg litt uenig. Alle kropper er ulike, og hos noen skjer implantasjon fortere enn hos andre. Det har sikkert litt med anatomi å gjøre vil jeg tro. Så siden du tidligere har tester positiv 7dpo så vil jeg påstå at sjansen for å gjøre det igjen er større hos deg, enn f.eks. hos meg som aldri tester positivt før 10/11dpo. :Heartred

Ja, ekstremt med skyggestreker.. litt derfor jeg vil prøve å vente litt med testing denne runden. Legger ved et lite utvalg av skygger jeg har fått ila sommeren :hilarious: :bag:

Ser du får noen skyggestreker du og, ja! :shifty: De tidlig make sure tidlig får man gravid-streker på, det skjer hele tiden:arghh:jeg er såååå lei!!! her har du noen av mine:bookworm::

Screenshot_20250901_193024_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193050_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193057_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193123_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193211_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193348_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193451_Gallery.jpg
Screenshot_20250901_193508_Gallery.jpg

Jeg må si meg litt uenig. Alle kropper er ulike, og hos noen skjer implantasjon fortere enn hos andre. Det har sikkert litt med anatomi å gjøre vil jeg tro. Så siden du tidligere har tester positiv 7dpo så vil jeg påstå at sjansen for å gjøre det igjen er større hos deg, enn f.eks. hos meg som aldri tester positivt før 10/11dpo. :Heartred
Åja er det sant? Trodde det var helt tilfeldig hvor lang tid en implantasjon tok :dontknow

Åja er det sant? Trodde det var helt tilfeldig hvor lang tid en implantasjon tok :dontknow
Altså det er jo kvinnehelse, så det finnes ikke mye troverdig forskning på temaet. Men ut i fra det jeg har observert så ser det ut til at kvinner oftere tester positivt rundt samme tid hver gang. Med unntak selvfølgelig.

Allright, så tok en ny test nå, den er ganske lik som den forrige :nailbiting:

Legger også med den fra morgningen i dag på nytt hehe :nailbiting:

Litt dårligere belysning bare siden badet på feriehuset får så mye naturlig lys inn på morningen/dagen og lite på ettermiddagen/kvelden

Vis vedlegget 468682Vis vedlegget 468683
Gratulerer! Håper spiren sitter til termindato :Heartpink

Ser du får noen skyggestreker du og, ja! :shifty: De tidlig make sure tidlig får man gravid-streker på, det skjer hele tiden:arghh:jeg er såååå lei!!! her har du noen av mine:bookworm::

Vis vedlegget 468703Vis vedlegget 468704Vis vedlegget 468705Vis vedlegget 468706Vis vedlegget 468707Vis vedlegget 468708Vis vedlegget 468709Vis vedlegget 468710
Forstår ikke hvordan det er mulig?! Det må jo være hcg i kroppene deres som gir utslag når det er så mange?

Håper på det! Fürst pleier jo å gi svar innen 1-2 døgn. Vet ikke hvor prøven din blir sendt?
Det gikk visst veldig fort, svaret var klart allerede! Lå på < 3 så da er det værtfall bekreftet at det ikke ble noe denne PP. Slik jeg forsto det så er neste steg Provera etterfulgt av økt dose med Letrozol, så kanskje det løsner da!

Kan egentlig stryke meg da, men jeg kommer til å følge med på dere andre og krysse fingrene for dere! :Heartpink:Heartpink

Forstår ikke hvordan det er mulig?! Det må jo være hcg i kroppene deres som gir utslag når det er så mange?

Aner ikke?:confused004 Skjer i hver PP, til å bli gal av:bag:

Back
Topp