IKM uke 35

Noen her inne som har erfaring med tidlig ligamentamerter? Fikk en skikkelig på høyre side i lysken nå i sted når jeg reiste meg opp. Auch. Husker det jo fra jeg gikk gravid forrige gang, men husker ikke hvor tidlig jeg fikk det :) håper det er et positivt tegn.. :p
Jeg våknet av d i natt. Snudde meg i søvne og måtte krøke meg sammen i smerte. Håper det er et positivt tegn for oss. Appen min sa at kun 30% tester positivt så tidlig som 10dpo. Egget kan fremdeles feste seg i dag. Krysser fingrene for oss
 
Okei jeg er i sjokk...

Jeg er 12 dpo, i går tok jeg test. Helt negativ. Siden vi skal til Trondheim for ivf neste fredag så tenkte jeg å dobbeltsjekke før vi drar. Fikk denne i kveld på utvannet urin:rolleyes::smiley-angelic001:excited001❤️
Gratulerer. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Jeg våknet av d i natt. Snudde meg i søvne og måtte krøke meg sammen i smerte. Håper det er et positivt tegn for oss. Appen min sa at kun 30% tester positivt så tidlig som 10dpo. Egget kan fremdeles feste seg i dag. Krysser fingrene for oss
Ja håper for oss begge at det er et godt tegn, kjente det godt igjen fra forrige svangerskap hvertfall. Krysser fingrene for oss begge to :happy:
 
Tok i dag tidlig, så og si blank. Fikk ikke frem på bilde. Men syns jeg skimtet noe. Såå får se i morgen (eller når det blir morgen) blir nok en da :)
Jeg så forrige testen din, men jeg husker ikke hvilket merke det var?
 
Da tok vi denne i dag :)
 

Vedlegg

  • FEA69785-0090-4246-B059-77D50BBD83BB.jpeg
    FEA69785-0090-4246-B059-77D50BBD83BB.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 78
Back
Topp