IKM uke 33

Prøvde igjen da, babyplan blendahvit men makesure sin synes jeg kan se noe men utrolig vanskelig å få med på kamera.. så ikke dette jeg håpet på i dag. Er nok bare skygge lure strek jeg ser. :pompus: :dead: ( 9 dpo kanskje)

Vedlegg

• IMG_1441.jpeg
    IMG_1441.jpeg
    487,4 KB · Visninger: 57
12 dpo, og føler de er altfor svake. Klarer ikke tro at det går veien. Følelsen henger nok igjen ftra tidligere... Tester i ett sett, og fikk påfyll med tester postkassen i morges :p
20260808_112204.jpg

Wooow så gøy !!! Gratulerer !! :joyful: Her ble det skikkelig skuffende morgen, forventet å se en mye tydeligere strek i dag, men synes den var blenda hvit. Noen som opplevelser å teste dårlig på morning urinen i forhold til andregangs urin? Så her var det nok lure/ skygge strek i går.. skal ta en ny test om 2t for å se om den gir noe bedre svar. Fortsatt tidlig kanskje 9 dpo ( usikker El, da jeg ikke testet for den)
Jeg har alltid testa sterkere på ettermiddagen!! 9 dpo er og supertidlig. Prøv igjen senere i dag!

Prøvde igjen da, babyplan blendahvit men makesure sin synes jeg kan se noe men utrolig vanskelig å få med på kamera.. så ikke dette jeg håpet på i dag. Er nok bare skygge lure strek jeg ser. :pompus: :dead: ( 9 dpo kanskje)
Synes denne så rosa ut jeg! Skygge er ikke rosa. Krysser fingrene for babystrek!

Synes denne så rosa ut jeg! Skygge er ikke rosa. Krysser fingrene for babystrek!
Ja ikke sant, derfor jeg ikke blir klok her. Dette var på andregangs urin. Men synes jeg kan kaaanskje se noe med bitte litt farge men usikker. Ryker nok på en test til senere i dag. Alltid lite håp at streken skal dukke opp, haha

Ja ikke sant, derfor jeg ikke blir klok her. Dette var på andregangs urin. Men synes jeg kan kaaanskje se noe med bitte litt farge men usikker. Ryker nok på en test til senere i dag. Alltid lite håp at streken skal dukke opp, haha
Ja gjør det! Blir spennende å følge med på. Så gøy med mye streker i gruppa her!

Ååh timene går så sakte hvor man går å venter på å ta en ny test.. tenker rundt 13:00 -14:00 er et fint tidspunkt. Ser over bildene jeg tok i sta og kan se på dette bilde hvis man legger god viljen til at det er en uuuuuultra svak strek med bitte litt farge i. Godt jeg har bestilt flere tester som kommer i posten på mandag. Når jeg først begynner å teste er det umulig å stoppe :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1450.jpeg
    IMG_1450.jpeg
    426,2 KB · Visninger: 47
Ååh timene går så sakte hvor man går å venter på å ta en ny test.. tenker rundt 13:00 -14:00 er et fint tidspunkt. Ser over bildene jeg tok i sta og kan se på dette bilde hvis man legger god viljen til at det er en uuuuuultra svak strek med bitte litt farge i. Godt jeg har bestilt flere tester som kommer i posten på mandag. Når jeg først begynner å teste er det umulig å stoppe :hilarious:
Tydelig rosa strek på begge disse! :joyful:

Sniker. Denne synes jeg ser rosa ut :angelic:

tatt 15.45 11 dpo. Tok siste fra babyplan også for å sammenligne, men synes streken er ganske lik på begge. Har 2 digitale, men trenger ikke få bekrefta det, jeg ER jo gravid. Sparer de digitale til bryllupsdagen neste lørdag og til en dag jeg kanskje kan få 3+.
Så deilig med så sterke streker!! :woot:

Back
Topp