IKM uke 33

10 dpo, ble nok ingen klaff denne pp heller.
aviary-image-1534485425693.jpeg
 
Neeeei stakkar! Dette fortjente du ikke! Håper dette går rolig for seg og jeg sender deg mange klemmer [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️ [emoji173]️
Nei dette var bar bare helt forferdelig :( også begynt å bekymre meg for at settle betyr at jeg ilik kan ha et normalt svangerskap. Klar over at det er vanlig med abort så tidlig, men likevel.. uff. Håper jeg blir fort klar for å prøve igjen. Takk ❤️
 
Neimen :( Ingen tegn, annet enn at du ønsket å teste? For noe dritt [emoji30]
Nei, ble helt sjokkert. Hadde mindre symptomer i går enn tidligere, men følte meg bare heldig fordi det roet seg litt. Tenker jo nå alt det hadde en sammenheng.
 
Ser dåkkår en antydning te ein strek der?? ( kan vær øynene mine så lure meg litt, men ser no?!)
IMG_0307.JPG
 
Ser dåkkår en antydning te ein strek der?? ( kan vær vær øynene mine så lure meg litt, men ser no?!) Vis vedlegget 271142

Kan jo vær skygge strek o, men har ikkje pleid å fått det på de andre eg har tatt av disse.. ( fått det MYE på RFSU sine[emoji85])
 
Nei dette var bar bare helt forferdelig :( også begynt å bekymre meg for at settle betyr at jeg ilik kan ha et normalt svangerskap. Klar over at det er vanlig med abort så tidlig, men likevel.. uff. Håper jeg blir fort klar for å prøve igjen. Takk [emoji173]️

Hvorfor har du begynt å tro det?

Tenkt masse på deg i dag [emoji173]️
 
Hvorfor har du begynt å tro det?

Tenkt masse på deg i dag [emoji173]️
Ikke noen særlig grunn. Men jeg har aldri vært gravid før og har bekymret meg litt for at jeg ikke kan bli det. Var så glad når jeg ble gravid, men så kom bekymringene tilbake nå når jeg mistet bare. Håper selvsagt jeg tar feil!

Takk, så snilt :Heartred Har vært hos legen i dag og han ville at jeg skulle ta en blodprøve i dag og en kontroll på mandag. Han mente at jeg ikke nødvendigvis kom til å blø noe særlig, men ut ifra hva jeg leser her er det vanlig å ha veldig ekle og kraftige blødninger. Får vente og se:(
 
Ikke noen særlig grunn. Men jeg har aldri vært gravid før og har bekymret meg litt for at jeg ikke kan bli det. Var så glad når jeg ble gravid, men så kom bekymringene tilbake nå når jeg mistet bare. Håper selvsagt jeg tar feil!

Takk, så snilt :Heartred Har vært hos legen i dag og han ville at jeg skulle ta en blodprøve i dag og en kontroll på mandag. Han mente at jeg ikke nødvendigvis kom til å blø noe særlig, men ut ifra hva jeg leser her er det vanlig å ha veldig ekle og kraftige blødninger. Får vente og se:(

Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Det er veldig vanlig å miste både 1 og 2 ganger dessverre [emoji174]. Først etter 3 begynner man utredning.

Det er ingen grunn til at du skal blø noe særlig mer enn en vanlig mens. Mengden har med hvor langt du var på vei. Du er 4+1 eller 2?

Da jeg mistet forrige måned var jeg 5+2. Blødde som vanlig da. Var ikke noe annerledes i det hele tatt.

Prøv å ikke bekymre deg for mye. Hadde du ikke testet for graviditet ville du trolig ikke merket forskjellen. Ingen grunn til å ikke prøve igjen med en gang med mindre du psykisk ikke er klar for det.

Det blir bedre etterhvert. Det kan jeg love deg [emoji173]️
 
Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Det er veldig vanlig å miste både 1 og 2 ganger dessverre [emoji174]. Først etter 3 begynner man utredning.

Det er ingen grunn til at du skal blø noe særlig mer enn en vanlig mens. Mengden har med hvor langt du var på vei. Du er 4+1 eller 2?

Da jeg mistet forrige måned var jeg 5+2. Blødde som vanlig da. Var ikke noe annerledes i det hele tatt.

Prøv å ikke bekymre deg for mye. Hadde du ikke testet for graviditet ville du trolig ikke merket forskjellen. Ingen grunn til å ikke prøve igjen med en gang med mindre du psykisk ikke er klar for det.

Det blir bedre etterhvert. Det kan jeg love deg [emoji173]️
Takk for et beroligende svar. Han mente jeg ikke trengte å blø noe særlig mer enn jeg gjør nå (bare sporting), noe jeg syns er litt rart. Jeg skal selvsagt tåle en vanlig mens rent fysisk. Reagerte sterkere enn jeg ventet på dette, kjæresten også. Men nå vet vi at Vi er veldig klare for dette, så får prøve å se fremover og fortsette prøvingen! :)
 
Faen altså... brun spotting nå i ettermiddag og panikken brer seg. Har hatt ekstremt vondt i hodet i dag, noe jeg alltid har ved mens. IKM er i dag.
Kjenner meg fortvila. Har ikke klart å glede meg over dette ennå, selv med positiv test i går. Jeg har jo vist at jeg er fruktbar som bare det, men det betyr også at jeg antakelig kan miste ganske lett. Motivasjonen og humøret er på bånn... men det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se. :(
 
Faen altså... brun spotting nå i ettermiddag og panikken brer seg. Har hatt ekstremt vondt i hodet i dag, noe jeg alltid har ved mens. IKM er i dag.
Kjenner meg fortvila. Har ikke klart å glede meg over dette ennå, selv med positiv test i går. Jeg har jo vist at jeg er fruktbar som bare det, men det betyr også at jeg antakelig kan miste ganske lett. Motivasjonen og humøret er på bånn... men det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se. :(

Håper det er helt uskyldig spotting!
 
Back
Topp