IKM uke 30

Usikker på om eg har ikm søndag, mandag eller tirsdag. Mest sannsynlig mandag. Men ser dere strek her dere med streksyn. Mulig 10-11 dpo.
Hm, som om jeg ser noe ja..
Sere dere noe her?

Vedlegg

• graviditetstest_mindre.jpg
    graviditetstest_mindre.jpg
    63,3 KB · Visninger: 68
Status 10dpo
  • Positiv EL-test på CD11 (tre dager tidligere enn forventet)
  • Rakk derfor kun å legge inn aksjer på dagen for positiv test, og dagen etter
  • Tok graviditetstest i går (9dpo) og i dag (10dpo), begge negative

Vedlegg

• Screenshot_20260717_115100_Premom.jpg
    Screenshot_20260717_115100_Premom.jpg
    212,2 KB · Visninger: 46
Aner jo ikke heilt hvor i løpet jeg er men ikm tentativt på mandag så.... men denne e nå rimelig negativ da. Selv om synet vil ha meg til å tro det er noe der

Vedlegg

• 20260717_170820.jpg
    20260717_170820.jpg
    961,1 KB · Visninger: 52
Kveldens test ka ser me? Eg begynne jo å bli i tvil på streksynet. Dette er vanlig rfsu test som eg syns eg såg strek på I går også

Vedlegg

• Snapchat-844955765.jpg
    Snapchat-844955765.jpg
    171 KB · Visninger: 49
  • Snapchat-1538799207.jpg
    Snapchat-1538799207.jpg
    163,3 KB · Visninger: 48
Kveldens test ka ser me? Eg begynne jo å bli i tvil på streksynet. Dette er vanlig rfsu test som eg syns eg såg strek på I går også
Har hørt at rfsu sine tester ikke er de beste.
Har du andre merker?

Har hørt at rfsu sine tester ikke er de beste.
Har du andre merker?
Har prøvd metode tidligtest og har svak på de også. Har også makesure liggende men hørt ymse om de også. Så ka anbefaler du? Har ikke babyplan liggende. Vil ikke svi av digital før eg ser mannevennlig strek

Har prøvd metode tidligtest og har svak på de også. Har også makesure liggende men hørt ymse om de også. Så ka anbefaler du? Har ikke babyplan liggende. Vil ikke svi av digital før eg ser mannevennlig strek
Jeg har vært veldig fornøyd med makesure sine. Alltid gått tidligere strek på de enn på babyplan. RFSU er kjent for å være trege

Jeg har vært veldig fornøyd med makesure sine. Alltid gått tidligere strek på de enn på babyplan. RFSU er kjent for å være trege
Metode sine tidligtester er visst også kjent for å vær trege. Får ta alle i morgen tidlig å se. Er det ikke noen streker der så gir eg opp synet

Såg ut så en kvit skygge eller ka eg ska sei der streken skulle vært dessverre.
Ja det er litt som en kvit skygge/strek ish der streken ska være, men tror det er noe med akkurat denne testen bare. Håper det bare er at jeg er for tidlig med å teste men har egentlig ingen håp for denne perioden.

Clear blue har vanlige tester. Ellers har jeg god erfaring med makesure og babyplan :happy:

Back
Topp