Snøklokke.
Flørter med forumet
Hm, som om jeg ser noe ja..Usikker på om eg har ikm søndag, mandag eller tirsdag. Mest sannsynlig mandag. Men ser dere strek her dere med streksyn. Mulig 10-11 dpo.
Sere dere noe her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, som om jeg ser noe ja..Usikker på om eg har ikm søndag, mandag eller tirsdag. Mest sannsynlig mandag. Men ser dere strek her dere med streksyn. Mulig 10-11 dpo.
Mente du at du ser eller ikke? Kan bli tolket begge veier når en ikke vet om det er ironi i bildeHm, som om jeg ser noe ja..
Sere dere noe her?
Mente at jeg tror jeg ser en strek på dinMente du at du ser eller ikke? Kan bli tolket begge veier når en ikke vet om det er ironi i bilde
Ser ikke noe på din enda dessverre.

Såg ut så en kvit skygge eller ka eg ska sei der streken skulle vært dessverre.Aner jo ikke heilt hvor i løpet jeg er men ikm tentativt på mandag så.... men denne e nå rimelig negativ da. Selv om synet vil ha meg til å tro det er noe der
Har hørt at rfsu sine tester ikke er de beste.Kveldens test ka ser me? Eg begynne jo å bli i tvil på streksynet. Dette er vanlig rfsu test som eg syns eg såg strek på I går også
Har prøvd metode tidligtest og har svak på de også. Har også makesure liggende men hørt ymse om de også. Så ka anbefaler du? Har ikke babyplan liggende. Vil ikke svi av digital før eg ser mannevennlig strekHar hørt at rfsu sine tester ikke er de beste.
Har du andre merker?
Jeg har vært veldig fornøyd med makesure sine. Alltid gått tidligere strek på de enn på babyplan. RFSU er kjent for å være tregeHar prøvd metode tidligtest og har svak på de også. Har også makesure liggende men hørt ymse om de også. Så ka anbefaler du? Har ikke babyplan liggende. Vil ikke svi av digital før eg ser mannevennlig strek
Metode sine tidligtester er visst også kjent for å vær trege. Får ta alle i morgen tidlig å se. Er det ikke noen streker der så gir eg opp synetJeg har vært veldig fornøyd med makesure sine. Alltid gått tidligere strek på de enn på babyplan. RFSU er kjent for å være trege
Ja det er litt som en kvit skygge/strek ish der streken ska være, men tror det er noe med akkurat denne testen bare. Håper det bare er at jeg er for tidlig med å teste men har egentlig ingen håp for denne perioden.Såg ut så en kvit skygge eller ka eg ska sei der streken skulle vært dessverre.
Clear blue har vanlige tester. Ellers har jeg god erfaring med makesure og babyplanHar prøvd metode tidligtest og har svak på de også. Har også makesure liggende men hørt ymse om de også. Så ka anbefaler du? Har ikke babyplan liggende. Vil ikke svi av digital før eg ser mannevennlig strek

Det er babystrek8 dpo i dag, ser dere også svak strek her? Fått det på 3 tester nå. Tatt bilde innenfor tiden![]()

Absolutt strek der8 dpo i dag, ser dere også svak strek her? Fått det på 3 tester nå. Tatt bilde innenfor tiden![]()

Så gøy! Ser den ja8 dpo i dag, ser dere også svak strek her? Fått det på 3 tester nå. Tatt bilde innenfor tiden![]()
Når har du ikm?ser strek der ja ! Gratulerer8 dpo i dag, ser dere også svak strek her? Fått det på 3 tester nå. Tatt bilde innenfor tiden![]()

Makesure sin i dag er altfor svak til at dette kan gå bra.Clear blue har vanlige tester. Ellers har jeg god erfaring med makesure og babyplan![]()
Altfor svak til at dette kan gå..Mente at jeg tror jeg ser en strek på din![]()