Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser denNy test i dag og føler virkelig at jeg ser en strek nå uten å måtte myse
Vis vedlegget 487298Vis vedlegget 487299
Merker de neste dagene blir alt for nervepirrende, så glad jeg reiser til Portugal så jeg får litt annet å tenke påSer den![]()

Jeg ser en svak her!Tok denne i dag og strekøynene mine synes så klart de ser noeLitt usikker på dpo egentlig, mulig rundt 9-11..er vel bare skygge
Vis vedlegget 487248
Altså. Jeg ser noe.. men usikker på om det er farge?? Men rart å få skygge på 3 tester også?? Test igjen i kveld eller i morgenHar offisielt rabla for meg. Trur eg fint konne sett ein enhjørning på dessa testene snart. hatt såvidt blødning.. dokke må sei eg ikkje ser strek. For eg er som sagt blitt blind.

Får skygge både på makesure rfsu og metode tidlig... men har jo hatt skygge ei uka så tvilsomt at det blir noe mer ut av det.. bare dumt at de forsatt slår ut. Er nok blitt for god til å se skygger som ikke er derAltså. Jeg ser noe.. men usikker på om det er farge?? Men rart å få skygge på 3 tester også?? Test igjen i kveld eller i morgen![]()
Spennende da!Jeg er på dpo 11 i dag, og har hatt veldig plagsomme og ubehagelige murringer i hele kveld. Har også hatt en tykk og melkeaktig utflod. Blir spennende å se, ikke hatt det slik før.
FrustrerendeTror TR er på vei her... Begynte å spotte i dag, noe jeg alltid gjør dagen før TR kommer for fullt. Ikm er jo i morgen også så ho kommer som forventet sånn sett
Så ser ikke ut som det gikk denne gangen...
Håper på neste runde
Ja skjønner hva du mener! Åh spennende da!Tok denne 20 testen i dag tidlig, burde hatt en 10 men… ser egentlig blank ut, men ser man lenge nok og er veldig innbilsk så kan man nesten skimte noe Hva ser dere her?Vis vedlegget 487383