IKM Uke 3 ❤️

Siden testingen er skikkelig i gang, så legger jeg ved mine 3 blenda tester fra i dag :hilarious:
Måtte ta to til for jeg så en skyggestrek med mitt eminente streksyn.
Jeg er nok bare 6-7 dpo i dag. Så enda tidlig.
Men den makesuren gir meg skygger altså! Men de er kanskje kjent for det? Den kom ikke godt nok frem på bildene før den var tørket helt.

Spennende med testing fremover. Jeg tar disse testene fra i dag med knusende ro :hilarious:
Gleder meg til å se flere tester og håper den andre streken dukker opp klart og tydelig i løpet av de neste dagene :love017

Tok en test nå etter jobb, ikke helt utvannet urin heldigvis. Syntes jeg så antydning til en strek til å starte med, og det mente vist chatgpt også :laughing002
Bilde er tatt litt etter tiden her nå da.

Har også vært i kontakt med fertilitetsklinikk, slik at om det ikke skal sitte denne gangen så skal jeg inn for en liten sjekk å se om at alt er som det skal:angelic:
Har fortsatt en del kramper I livmor, og kjenner jeg er sliten i korsryggen, og mere sliten og trøtt nå.
Hvor mange dpo var du igjen? :happy:

Dpo 11 og så lav temp at ff har tatt bort krysset. Regner med TR om et par dager, siden jeg ikke tokk progesteron i går. Masse lykke til videre alle sammen, følger med på dere :smiley-bounce016
Så dumt! Hadde håpet 2026 skulle kicke i gang på beste vis! :sorry: Hvilke bivirkninger opplevde du av progesteron? Så du nevnte det i en tidligere post jeg ikke har rukket å kommentere. Masse lykke til i neste PP ❤️

Jeg tok en ny test i morges, som var like negativ som den jeg tok på tirsdag. Så da er det bare å vende fokuset mot neste pp. Lykke til videre alle sammen. Håper å få se mange positive tester de neste dagene :Heartred
Er du ikke bare 10 dpo? Litt tidlig å gi opp? ❤️

Back
Topp