kokkosbolle6
Andre møte med forumet
JaEr dette noe???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr dette noe???

Absolutt strek herEr dette noe???

Gleder meg til å se flere tester og håper den andre streken dukker opp klart og tydelig i løpet av de neste dageneSiden testingen er skikkelig i gang, så legger jeg ved mine 3 blenda tester fra i dag
Måtte ta to til for jeg så en skyggestrek med mitt eminente streksyn.
Jeg er nok bare 6-7 dpo i dag. Så enda tidlig.
Men den makesuren gir meg skygger altså! Men de er kanskje kjent for det? Den kom ikke godt nok frem på bildene før den var tørket helt.
Spennende med testing fremover. Jeg tar disse testene fra i dag med knusende ro![]()

Hvor mange dpo var du igjen?Tok en test nå etter jobb, ikke helt utvannet urin heldigvis. Syntes jeg så antydning til en strek til å starte med, og det mente vist chatgpt også
Bilde er tatt litt etter tiden her nå da.
Har også vært i kontakt med fertilitetsklinikk, slik at om det ikke skal sitte denne gangen så skal jeg inn for en liten sjekk å se om at alt er som det skal
Har fortsatt en del kramper I livmor, og kjenner jeg er sliten i korsryggen, og mere sliten og trøtt nå.

Jaa, babystrekEr dette noe???
gleder meg til å se den sterkere i morgen 
Så dumt! Hadde håpet 2026 skulle kicke i gang på beste vis!Dpo 11 og så lav temp at ff har tatt bort krysset. Regner med TR om et par dager, siden jeg ikke tokk progesteron i går. Masse lykke til videre alle sammen, følger med på dere![]()
Hvilke bivirkninger opplevde du av progesteron? Så du nevnte det i en tidligere post jeg ikke har rukket å kommentere. Masse lykke til i neste PP Er du ikke bare 10 dpo? Litt tidlig å gi opp?Jeg tok en ny test i morges, som var like negativ som den jeg tok på tirsdag. Så da er det bare å vende fokuset mot neste pp. Lykke til videre alle sammen. Håper å få se mange positive tester de neste dagene![]()