Her dukket TR opp et par dager før forventet, i feil uke til og med, så jeg er definitivt ute.
I morgen er det uke 3, endelig, og jeg håper det dukker opp mange fine test-strekersynes vi har hatt en god start allerede, med 5 gravide på lista hittil
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her dukket TR opp et par dager før forventet, i feil uke til og med, så jeg er definitivt ute.
I morgen er det uke 3, endelig, og jeg håper det dukker opp mange fine test-strekersynes vi har hatt en god start allerede, med 5 gravide på lista hittil
![]()

Tusen takk for delingNull symptomer her og aldri hatt før positiv test mener jeg. Hadde ømme bryst sist, men det kan jo ha vært fra hvor jeg var i syklusen og
Har du testet positiv?
Har ikke testet enda, prøver å vente til 10 dpo men det begynner å bli vanskelig haha! Har ingen av symptomene jeg hadde sist jeg var gravid så har ikke høye forventninger 

Åja så spennende! Tror jeg også er 10 dpo i dag. Krysser fingrene for deg. Som sagt har jeg null symptomer! Så det er jo håpTusen takk for delingHar ikke testet enda, prøver å vente til 10 dpo men det begynner å bli vanskelig haha! Har ingen av symptomene jeg hadde sist jeg var gravid så har ikke høye forventninger
![]()

Alt før implantasjon er nok ikke pga det, men kan nevne det jeg kjente på fra 6 dpo og ut. Skriver det jeg har dokumentert i Flo appen: 6 dpo hadde jeg vondt i korsryggen, kremete utflod, løs mage, hodepine, halsbrann og sure oppstøt. 7 dpo var veldig sliten, var oppblåst, følte meg både mett og sulten samtidig, OK humør. 9 dpo begynte jeg å kjenne på murring og små stikk i livmorsområdet. Litt korsryggsmerter enda. Fikk en del utflod, kremete og litt gulaktig.. Fikk også en svaak strek på testen.har dere gravide lyst å dele litt om symptomer dere har hatt før positiv test? Evt hvis dette ikke er første graviditet - har det føltes likt/ulikt?@kokkosbolle6 @Stjernest0v @Tønsker1til @Naomii @Lykketroll1
Murringer, stikk og strekk har tatt seg opp nå og kommer og går i løpet av døgnet.Jeg kjenner på det samme; da jeg 10 dpo tok en til test for å bekrefte graviditet var jeg såå nervøs, helt skjelven. Ble ikke helt den samme reaksjonen som jeg fikk med de to første. Da jeg så en tydeligere strek der ble mer redd og bekymra og fikk samme tanken: «Hva har vi rota oss borti nå?», haha. Jeg tror bare det er litt overveldende, at dette skjer på ordentlig og er ikke bare en tanke lenger. Vi skal ha TRE unger liksom!!Ja, altså den er enda sterkere i kveld. Jeg skal ta en digital med min mann. Tørr ikke si noe før den tid. Altså hvaaaaaaaaaa har jeg rotet meg borti![]()
![]()
![]()
(Sorry til alle som lengter, venter eller er gravid
) Jeg er bare så sykt redd!
Tusen takk for delingAlt før implantasjon er nok ikke pga det, men kan nevne det jeg kjente på fra 6 dpo og ut. Skriver det jeg har dokumentert i Flo appen: 6 dpo hadde jeg vondt i korsryggen, kremete utflod, løs mage, hodepine, halsbrann og sure oppstøt. 7 dpo var veldig sliten, var oppblåst, følte meg både mett og sulten samtidig, OK humør. 9 dpo begynte jeg å kjenne på murring og små stikk i livmorsområdet. Litt korsryggsmerter enda. Fikk en del utflod, kremete og litt gulaktig.. Fikk også en svaak strek på testen.
Er veldig lik mine andre graviditeter. Spesielt murring og oppblåsthet har jeg hatt alle gangene, og litt ustabilt humør.Murringer, stikk og strekk har tatt seg opp nå og kommer og går i løpet av døgnet.

Godt vi er i samme båt!!Jeg kjenner på det samme; da jeg 10 dpo tok en til test for å bekrefte graviditet var jeg såå nervøs, helt skjelven. Ble ikke helt den samme reaksjonen som jeg fikk med de to første. Da jeg så en tydeligere strek der ble mer redd og bekymra og fikk samme tanken: «Hva har vi rota oss borti nå?», haha. Jeg tror bare det er litt overveldende, at dette skjer på ordentlig og er ikke bare en tanke lenger. Vi skal ha TRE unger liksom!!![]()
Men takknemligheten og gleden er der altså, er bare litt redd jeg også! Det er jo en stor endring i livet.
Ingen symptomhar dere gravide lyst å dele litt om symptomer dere har hatt før positiv test? Evt hvis dette ikke er første graviditet - har det føltes likt/ulikt?@kokkosbolle6 @Stjernest0v @Tønsker1til @Naomii @Lykketroll1
For min del startet det med intense kramper i livmor og deretter at jeg begynte å kjenne det i korsryggenhar dere gravide lyst å dele litt om symptomer dere har hatt før positiv test? Evt hvis dette ikke er første graviditet - har det føltes likt/ulikt?@kokkosbolle6 @Stjernest0v @Tønsker1til @Naomii @Lykketroll1
nå derimot har jeg begynt å hatt økt matlyst og må ofte tisse

Ja samme her! Det som er kjipest er jo at jeg ikke kjører (hadde tenkt å begynne i løpet av 2025/26). Det går jo an å kjøre opp som gravid og, men kan tenke meg det er litt tøffere + leveringa av ungene om morgenen. Mannens arbeidstider varierer veldig og er alt fra dag, kveld til natt. Det er ikke alltid han kan levere barna, så det kjenner jeg at jeg gruer meg til. Men ellers bli det bare glede!Godt vi er i samme båt!!
Jeg kjenner litt glede sniker seg inn.![]()
Vi har bare veldig mye å tenke på. Livet blir helt snudd rundt på noen områder.
Men samtidig har vi mye bedre utgangspunkt nå enn ved de to første. Så ja. Jeg blir jo plutselig redd for å miste nå også. Haha. Så mye tanker!!!
Har kun to graviditeter som var velykket bak meg, så tenker jo at nå må jo det gå galt for meg også. Nei gud. Mye tanker.

Kjempefin babystrekMåtte bare ta en test nå på ettermiddagen, bare for å se om at streken utvikler seg å blir sterkere
2 dager til ikm, og den kan holde seg langt bort de neste 9mnd
Synes dere økningen ser grei ut?
Må bare si at den siste ble tatt nå i ettermiddag med utvannet tiss også da![]()

Ja, den ser jeg. Håper du får lappen før baby daJa samme her! Det som er kjipest er jo at jeg ikke kjører (hadde tenkt å begynne i løpet av 2025/26). Det går jo an å kjøre opp som gravid og, men kan tenke meg det er litt tøffere + leveringa av ungene om morgenen. Mannens arbeidstider varierer veldig og er alt fra dag, kveld til natt. Det er ikke alltid han kan levere barna, så det kjenner jeg at jeg gruer meg til. Men ellers bli det bare glede!
Er også redd for å miste. Og så er det mange andre komplikasjoner man er klar over kan skje, heldigvis veldig sjeldent da. Men jeg vet om så mye mer enn før, så det er mer å være nervøs for. Men må prøve å tenke positivt!![]()

Jeg har flere svangerskap før, men jeg hadde festeblødning 6 dpo. Aldri hatt før, så jeg tenkte og håpet at det var tegn på at ting hadde klaffet. Ellers bare litt lette stikninger/murringer. Har hatt fler symptomer de gangene jeg har trodd jeg har vært men ikke har vært dethar dere gravide lyst å dele litt om symptomer dere har hatt før positiv test? Evt hvis dette ikke er første graviditet - har det føltes likt/ulikt?@kokkosbolle6 @Stjernest0v @Tønsker1til @Naomii @Lykketroll1

Sniker!Jeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..
Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408
Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409
Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410
Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da

Herregud jeg dør, mener du det!!Sniker!
Babystrek
Syns den er alt for sterk til å være skyggestrek (ser den lett)… og den er rosa![]()
Når jeg har fått disse skyggene før har den forsvunnet når testen har blitt helt tørr også, men sjakka igjen nå og den er definitivt der enda! Tør ikke hoppe i tanket enda men guriiiiii så spennende. Jeg som ikke har hatt noe symptomer!! Sniker ogsåJeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..
Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408
Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409
Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410
Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da
Her må det jo være noe!