IKM Uke 29 - 2020

8 Dpo, og streken blir gradvis sterkere. Nå klarer jeg ta bilde av den. Erfaringsmessig bruker mine tester være sterkere på ettermiddag/kveld så blir vell en ny senere :angelic:
Håper virkelig det går denne gangen! :dance008
Jeg ser streken!!! :gen014 Moro! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere!

Oj. Det er godt jobba :HeartpinkSå du har brukt mye kortere tid denne gangen da? (Hvis det er babystrek, som det virkelig ser ut som!)
Ja gikk fortere denne gangen. Hver ikke om forrige graviditet kan ha noe å si:) har blitt gravid di to siste pp men mistet. Derfor tar jeg lutinus denne pp. Så håper spiren sitter nå ❤️

7 dpo ca og første test tatt - blank.
Men har så mensmurringer og halsbrann på kveldene at jeg igjen lurer meg selv til å tro/håpe at noe er på gang :joyful:

Vedlegg

• 6D7D712A-DA06-4443-8D06-C0116F7EB70B.jpeg
    6D7D712A-DA06-4443-8D06-C0116F7EB70B.jpeg
    19 KB · Visninger: 106
10 eller 11 dpo og helt blenda test idag :depressed:

Vedlegg

• 0BDB3186-2F4B-42FB-B9C9-FDC51829F9A9.jpeg
    0BDB3186-2F4B-42FB-B9C9-FDC51829F9A9.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 105
Dagens test ca 10 dpo. Ser blenda ut for meg :( men det er enda tidlig!

Vedlegg

• IMG_20200711_094253.jpg
    IMG_20200711_094253.jpg
    29,1 KB · Visninger: 99
Skulle egentlig vente til tidligst i morgen, meeeen jeg fyrte av en tidligtest i morges :hilarious:
Dpo 11, blenda hvit. Hadde egentlig ikke forventet noe annet. Vet håpet ikke er ute før tr kommer, men jeg innstiller meg på en ny PP :rolleyes:

Vedlegg

• 20200711_083040.jpg
    20200711_083040.jpg
    30,2 KB · Visninger: 98
8 dpo og blenda her også :(

Har egentlig ingen følelse den ene eller andre veien, så får ta en ny test i morgen, og begynner samtidig å forsiktig innstille meg på at det ikke blir noe før tidligst til høsten. Ifølge premom kommer neste EL på et dårlig tidspunkt så da blir det fort et unfrivillig prøvepause

Jeg hadde en MA med påfølgende medisinsk abort for litt mindre enn 4 uker siden, men har et ørlite håp om at jeg hører til her likevel. Har testet jevnt de siste ukene med graviditetstester og eggløsningstester. De har vært helt negative i 1-2 uker, forutenom for to dager siden, og frem til i dag. Svakt positive, så kan jo alltids være rester også... Tror jeg muligens er 11 dpo. Dagens test:

Vedlegg

• 16A8614D-5217-44DD-985C-2ED1A624F110.jpeg
    16A8614D-5217-44DD-985C-2ED1A624F110.jpeg
    64,7 KB · Visninger: 125
Jeg hadde en MA med påfølgende medisinsk abort for litt mindre enn 4 uker siden, men har et ørlite håp om at jeg hører til her likevel. Har testet jevnt de siste ukene med graviditetstester og eggløsningstester. De har vært helt negative i 1-2 uker, forutenom for to dager siden, og frem til i dag. Svakt positive, så kan jo alltids være rester også... Tror jeg muligens er 11 dpo. Dagens test:
Jeg kan ikke så mye om MA og eventuelt rester, men hvis du har testet negativt såpass lenge, vil det da plutselig kunne gi utslag nå igjen?
Eller er det fine gravidstreker jeg ser? :)

Jeg kan ikke så mye om MA og eventuelt rester, men hvis du har testet negativt såpass lenge, vil det da plutselig kunne gi utslag nå igjen?
Eller er det fine gravidstreker jeg ser? :)
Nei, har ikke vært igjennom det før jeg heller. Så aner ikke om rester plutselig kan produsere mer og mer HCG eller ikke. Eggløsningstester har knapt hatt synlig strek nr 2 siste uken og graviditetstestene har vært helt blanke i en uke, og kanskje sett antydning til strek hvis jeg har krysset øynene:hilarious: frem til for én uke siden. Synes jo det er litt rart at begge plutselig skal få streker hvis det bare er rester, men det er vel det som er mest sannsynlig. Blir litt mer optimistisk når dere er flere her som kanskje tror på babystrek da :happy:

Jeg tenker babystrek, særlig siden du har hatt negative tester en stund :joyful: Var godt å få en positiv test, håper du starter en god trend :Heartred

I morges våknet jeg med en overraskende god følelse, men nå har de ømme puppene kommet, 10dpo, så innstiller meg på at det ikke har klaffet denne runden :(

I morges våknet jeg med en overraskende god følelse, men nå har de ømme puppene kommet, 10dpo, så innstiller meg på at det ikke har klaffet denne runden :(
Får du kun ømme bryst ved mens? Jeg fikk i hvert fall veldig veldig fort ømme bryst tidlig når jeg ble gravid i april :happy:

Kan visst se ut som at det er eggløsning jeg har i stedet! Håper dere får positive tester snart da ❤️

Vedlegg

• 0DEE433C-7D4C-4D0D-B506-EC5426E8EA05.jpeg
    0DEE433C-7D4C-4D0D-B506-EC5426E8EA05.jpeg
    66,8 KB · Visninger: 123
Jeg får kun ømme pupper ved graviditet så jeg går rundt og venter på det:wacky:. kan jo være graviditetstegn for deg og selvom du har det ved mens;)

Jeg har hatt voksende pupper di siste dagene, og det pleier jeg aldri få ved vente av tr :coldfeet:
Men testene mine er fortsatt blenda... føler jeg ser strek, men det er nok synet mitt som vil se 2 :wideyed:

Vedlegg

• D2C8EB82-8442-48F4-B4E4-F94BF22210B8.jpeg
    D2C8EB82-8442-48F4-B4E4-F94BF22210B8.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 118
Jeg er enten 10 eller 7 dpo i dag. Blendahvit test i dag tidlig:)
Men er enda tidlig.
Første pp, så blir overraska om det klaffer denne mnd! Men hadde vært morsomt å ha termin på bursdagen min da :cool:

Sitter lang oppå fjellet og venter på hva som skjer:wacky:
Tok en 25ml test igår som var negativ, 12 dpo. Ingen flere tester igjen nå så da får vi bare vente å se, men kjennes litt ut som tr er på vei så jeg er ikke veldig optimistisk!:wtf:

Back
Topp