GratulererJeg kan også settes på gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg kan også settes på gravid![]()

HurraLitt skummelt, men jeg kan bli satt på gravidVis vedlegget 409249

Tusen takkGratulerer![]()
GratulererHer var det mange gravideForstår ingenting enda, men ifølge testene er jeg gravid
Vis vedlegget 409254

Har ikke helt trua merker jeg- jeg skal nok utgjøre nei-statistikken igjenDu fortjener en klapp på skuldra for den gitt! Da er det vell 2 streker som lyser mot degspennende.
![]()
Men men.Jeg synes denne var for rosa og tydelig til å være skygge?13 DPO (tror jeg)
Her er det strek, men om det er skygge eller ikke vet jeg ikke![]()

Jeg er enig i at den er både for sterk og rosa til å være skygge egentlig, men klarer ikke helt å tro på at den er positiv hellerJeg synes denne var for rosa og tydelig til å være skygge?
Har jo hørt her inne at BP tidlig er kjent for skygger, men har ikke sett så mange skygger så vet ikke hvor tydelige de er![]()
Jeg får se hva den digitale viser i morgen tidlig, også må jeg teste mer i kveld 
Si fra når du vil bli satt på gravidHer var det mange gravideForstår ingenting enda, men ifølge testene er jeg gravid
Vis vedlegget 409254

Ser for rosa ut til å være skygge13 DPO (tror jeg)

Så kjedelig daGratulerer til alle sammenMine tester viste seg å være falsk alarm (som jeg fryktet). Lykke til videre til alle dere andre
![]()
Kan det ha vært en kjemisk?Er dette tidligtest?13 DPO (tror jeg)![]()
Du kan sette meg på gravidSi fra når du vil bli satt på gravid![]()

Ser den streken godt. Tror det er babystrek13 DPO (tror jeg)

Er dette vanlig tester eller tidligtester?Vis vedlegget 409252Måtte teste i dag også, å det må jeg nok gjøre noen uker for å skjønne at det stemmerjeg kan også settes på gravid
![]()