Ikm uke 27

D6219292-22F7-4D6F-B38B-19A6BE016226.jpeg
Måtte teste i dag også, å det må jeg nok gjøre noen uker for å skjønne at det stemmer:) jeg kan også settes på gravid:)

13 DPO (tror jeg):)
Her er det strek, men om det er skygge eller ikke vet jeg ikke :nailbiting:
Jeg synes denne var for rosa og tydelig til å være skygge?
Har jo hørt her inne at BP tidlig er kjent for skygger, men har ikke sett så mange skygger så vet ikke hvor tydelige de er :bookworm:

Jeg synes denne var for rosa og tydelig til å være skygge?
Har jo hørt her inne at BP tidlig er kjent for skygger, men har ikke sett så mange skygger så vet ikke hvor tydelige de er :bookworm:
Jeg er enig i at den er både for sterk og rosa til å være skygge egentlig, men klarer ikke helt å tro på at den er positiv heller :hilarious: :bag: Jeg får se hva den digitale viser i morgen tidlig, også må jeg teste mer i kveld :nailbiting:

Jeg har fått en sånn vri-vende-myse-strek på BP tidlig. 10 dpo/cd4 :wacky:
Vet at BP tidlig gir mye skyggestreker, så prøver virkelig å holde håpet i sjakk!
Tar ny i morgen tidlig, da vil det enten være noe der eller så begynner jeg å teste ette el :hilarious:

Har begynt å bli engstelig allerede. Hadde en SA og en MA før yngste ble til. Det går som det går.

Håper alle som ikke har testa enda får to streker :Heartred og at alle holder til mål i mars :Heartred

Back
Topp