IKM uke 26 ☀️

For en fiin strek :D:love017
Sterk til å være 11 dpo?
Takk :Heartred
Aner ikke jeg? Er ikke supergod på den dpo regninga enda heller :laughing002
Men fikk pos test i 16 tida på en onsdag for snart to uker siden, var positiv også torsdag. Så negativ fredag.
Har regnet med at egget slapp torsdag eller fredag og da er fredag /lørdag 1dpo? :) så er maks 11 eller 12 dpo?
Symtomene har iallfall meldt sin ankomst, allerede kvalm på natt og morgen :)

Tar absolutt imot tvillinger også:Heartredkanskje den det aldri ble nå av sist kommer nå hehe.

Men skal sies at jeg var fryktelig kvalm sist gang også, med tom fostersekk:( så hcgen var ganske høy da og

Takk :Heartred
Aner ikke jeg? Er ikke supergod på den dpo regninga enda heller :laughing002
Men fikk pos test i 16 tida på en onsdag for snart to uker siden, var positiv også torsdag. Så negativ fredag.
Har regnet med at egget slapp torsdag eller fredag og da er fredag /lørdag 1dpo? :) så er maks 11 eller 12 dpo?
Symtomene har iallfall meldt sin ankomst, allerede kvalm på natt og morgen :)

Tar absolutt imot tvillinger også:Heartredkanskje den det aldri ble nå av sist kommer nå hehe.

Men skal sies at jeg var fryktelig kvalm sist gang også, med tom fostersekk:( så hcgen var ganske høy da og
Huff, den kvalmen!! Med nr 1 var jeg kvalm på kvelden og natten, og nr 2 var morgen/ettermiddag.
Håper den ikke blir for galen for deg ❤️

Hadde vært gøy med tvillinger, da :D

Håper virkelig det er en spire inni der denne gang, og at den sitter der til termin ❤️

Har fått tre skyggestreker på søndag og i går, så vil ikke teste mer. Regner med at mensen kommer i dag eller i morgen.
Så kjedelig! Utrolig kjipt med skyggestreker :(

Jeg heier enda, håper, håper ❤️
Åå, dette var trist ❤️ takk for du var med å gjorde denne gruppen fin :love017 masse lykke til, håper det klaffer i neste pp!
Tusen takk snille deg, og dere andre som heier! <3

Jeg synes det er litt vanskelig å håndtere, nå har jeg jo både fått skyllt ut eggstokkene og fått hjelp med for kort lutealfase, og jeg er sikker på at vi traff bra på timingen både denne og forrige syklusen. Så jeg begynner å tenke på om det kan være noe annet galt, siden det ikke går nå heller. Men alle blodprøvene mine var fine og jeg hadde mange friske egg som både modnes og slippes, så jeg vet jammen ikke. Jeg er 29, så det burde vel heller ikke være en altfor stor hindring. Gynekologen sa også at sjansen for graviditet var større de tre syklusene etter skyllingen, og nå er jo to av de «brukt opp». Så jeg må innrømme at jeg tar det litt tungt, selvom jeg vet det ikke er noe selvfølge at det skulle klaffe selvom jeg har fått hjelp. Da hjelper det å ha dere her inne og «blåse ut» litt til!

Jeg skal fortsette å følge med her, det er jo en veldig spennende uke! Håper vi får se enda flere fiiiine streker, også din Cowgirl! :-D

Jeg synes det er litt vanskelig å håndtere, nå har jeg jo både fått skyllt ut eggstokkene og fått hjelp med for kort lutealfase, og jeg er sikker på at vi traff bra på timingen både denne og forrige syklusen. Så jeg begynner å tenke på om det kan være noe annet galt, siden det ikke går nå heller. Men alle blodprøvene mine var fine og jeg hadde mange friske egg som både modnes og slippes, så jeg vet jammen ikke. Jeg er 29, så det burde vel heller ikke være en altfor stor hindring. Gynekologen sa også at sjansen for graviditet var større de tre syklusene etter skyllingen, og nå er jo to av de «brukt opp». Så jeg må innrømme at jeg tar det litt tungt, selvom jeg vet det ikke er noe selvfølge at det skulle klaffe selvom jeg har fått hjelp. Da hjelper det å ha dere her inne og «blåse ut» litt til!

Jeg skal fortsette å følge med her, det er jo en veldig spennende uke! Håper vi får se enda flere fiiiine streker, også din Cowgirl! :-D
Håper virkelig det går din vei snart:Heartred Mulig kroppen trenger å slappe av. Det tenker jeg ofte selv. Har en tendens til å stresse ove alt mulig. Har enda ingen anelse om jeg kan bli gravid, fordi jeg har aldri opplevd det. Men hører jo støtt om folk som «gir opp»/tar en pause og blir gravide. Jeg har holdt på i snart syv mnd nå og begynner å kjenne litt på det selv. Har IKM på torsdag, men absolutt ingen tro på at det går fordi jeg ikke har de typisk symptomene. Selv om alt egentlig ser fint ut og gynekolog tenker at det «går seg til».

Krysser fingrene for deg og din kjære :Heartred Du er som du sier, fortsatt ung og fjong:happy:

Jeg er 9 dpo i dag, og greide ikke la være å teste :wacky: Hadde bare babyplan vanlig. Pleier ofte å få skygge på disse. Men syntes denne «skyggen» var tydeligere enn før, og kan ikke huske å ha fått skygge på en vanlig test så tidlig… Noen som ser noe eller har erfaringer?

Vedlegg

• IMG_1456.jpeg
    IMG_1456.jpeg
    221,3 KB · Visninger: 122

Det skjønner jeg veldig godt! Fult lov å ta det tungt og sørge litt. En får jo litt ekstra forhåpninger etter en skylling og gynekologen sier slik. Krysser fingrene for 3/3 er tingen, neste pp må den sitte ❤️

Tusen takk❤️ håper på mange positive tester her inne denne uken :love017

Her har det vært blenda tester siste dagene, senest i går. Så i dag droppa jeg å teste. Fortsatt ingen TR, pleier å komme på morgenen. Så gir det noen dager til før jeg evt tester igjen. Husker ikke om jeg fikk positiv før eller etter IKM de forrige gangene.
Håper tr holder seg borte og du får positiv test istede :D

Skulle prøve og holde meg unna forum og tidlig testing men det var jammen ikke lett så

Ingelill - 31 - B1 - PP8 - EL 18/6 - IKM 2/7:hilarious:
Velkommen hit :D føler jeg kan se noe på testen din, men om det er skygge eller ikke er vanskelig å si. Håper for deg ❤️

Litt deppa i dag... føler ikke det har klaffet denne gang heller, har omtrent de samme symptomene så forrige pp. Og nå ser det ut som jeg skal på ferie uten mannen rundt neste el, så da blir det ikke april-baby.

Baby i mai-september blir ikke så populært hos mannen pga jobbingen hans... også begynner tankene å spinne: de 2 andre satt med en gang, kanskje jeg er for gammel? Kanskje vi bare burde gi opp??

Blææ, måtte bare lufte det ut :hilarious:

Litt deppa i dag... føler ikke det har klaffet denne gang heller, har omtrent de samme symptomene så forrige pp. Og nå ser det ut som jeg skal på ferie uten mannen rundt neste el, så da blir det ikke april-baby.

Baby i mai-september blir ikke så populært hos mannen pga jobbingen hans... også begynner tankene å spinne: de 2 andre satt med en gang, kanskje jeg er for gammel? Kanskje vi bare burde gi opp??

Blææ, måtte bare lufte det ut :hilarious:
Kjenner meg igjen i disse tankene… de to første satt med en gang her også, og nå går jeg inn i PP2 for denne gang, PP5 om jeg skal ta med de 3 mnd vi prøvde i fjor! Lurer på om det absolutt ikke er meningen at vi skal ha flere barn :shifty:

Kjenner meg igjen i disse tankene… de to første satt med en gang her også, og nå går jeg inn i PP2 for denne gang, PP5 om jeg skal ta med de 3 mnd vi prøvde i fjor! Lurer på om det absolutt ikke er meningen at vi skal ha flere barn :shifty:
Noe dritt. Jeg begynner å bli rimelig lei allerede, all ære til dem som står i dette måned etter måned. Å være prøver eg HARDT!

Back
Topp