IKM uke 25

Kiwi78

Elsker forumet
Nå jenter, hvordan går det med dere andre som har IKM denne uka?? Like proppfulle av symptomer og nerver som meg??? Tror snart ikke jeg greier å la være å teste jeg...
 
Statusrapport er som følger:
EL slim 5-9 juni
EL smerter 10 juni
'melkevæske ut av puppen' noen dager etter EL
Brystvorter som går utover, enda mine ALLTID går innover.....
Ømme brystvorter (alltid ømme pupper før mensen, men aldri brystvortene)
Bittelite rosa utflod 14.juni (festeblødning???)
En "dæsj" brun utflod (gammelt blod) på kvelden 15.juni
Tidenens største hummørsvigninger! (stakkkars mannen, er jo han det går utover!!)
Gjesper i tide og utide de to siste dagene
 
HMMMMM, skal egentlig vente til helga før jeg tester, men vet jammen ikke om jeg geier å vente så lenge....
 
Hei Kiwi78,
 
Jeg har IKM i morgen, jeg, og her har symptomene uteblitt. Legger jeg en stor porsjon godvilje til, så har jeg kjent litt murringer i korsryggen den siste uken, mye gjesping og litt humørsvingninger. Ellers er jeg veldig stolt over at jeg holdt meg unna alkohol i bryllup i helgen, jeg pleier å være liberal med alkoholen i prøvetida- men tenkte å være ekstra flink denne pp'en.
 
I morgen blir det testing, fingers crossed for both of us!
 
Hei Heather! Ja, godvilje har vi vel alle litt av i disse tider!!!! Flink du var som holdt deg unna alkohol i bryllup da! Jeg håper på positiv test før helga jeg, for nå blir det to helger på rad med store fester, og jeg har liksom ikke lyst til å drikke dersom jeg kan være gravid... Men så fatter vel alle mistanke om noe dersom jeg ikke drikker heller..... Vi får prøve å gjøre dette til ei skikkelig POSITIV uke for alle oss med IKM i disse tider!!!!
 
Så langt har da 50% av de "innmeldte" i IKM uke 25 fått positiv test!! snakk om flott statestikk!!!! Noen flere som vil dele litt tanker, og bli med og holde statistikken oppe??!?!
 
Jeg har IKM imorg, har VIRKELIG lyst å teste..
Har utrolig følsomme brystvorter, de står jo rett ut bare jeg toucher dem! Samme som Kiwi, har alltid hatt ømme pupper men ikke nå.
Føler vel kanskje jeg har vært mer tørst på vann enn ellers.
Krampaktige knivstikk en hel natt under eggløsningen (det var helt forferdelig!)
Er trøtt så å si hver dag.
 
Uff, ikke lett å tolke dette her jeg som er fersk i faget [8|]
 
Håper vi alle kan melde oss inn snart, det hadde jo bare vært fantastisk [:)]
 
Gir dere en lyd hvis jeg tester meg imorg tidlig..
 
Tvi, tvi til alle sammen, dette skal vi klare!!
 
Klem
 
 
 
Alt var innbilning hos meg[:(] 
IKM om to dager, men så kom TR idag allikevel. Jeg som aldri har symtomer på TR engang kjente plutselig både ømme pupper og kvalme. Men men, da var ihvertfall beviset på at syklusen er igang igjen etter p pille slutt og neste prøvemåned nærmer seg jo..[:)] 
 
Kaya, det er jo positivt at syklusen hat vett til å oppføre seg etter pilleslutt om ikke annet. Så gå på med friskt mot i nesten pp!!!
 
Takk for oppmuntring  Lykke til med testing til helgen...[:)] 
 
Testa i dag jeg, men ikke sterk nok strek til at jeg helt tror på den.... Men selv mannen så den... Men lurer på om det var skyggestrek jeg da.... Men tror ikke det var slik strek i det hele tatt på den jeg tok for to dager siden (testoman ja).. .OG da var den kanskje positiv i dag da... UFF.... Får teste igjen om to dager jeg!
 
Oi, en svak strek- det hørtes kjempelovende ut??!! Tester du igjen fredags morgen da? Hold oss oppdatert!
 
ORIGINAL: Heather

Oi, en svak strek- det hørtes kjempelovende ut??!! Tester du igjen fredags morgen da? Hold oss oppdatert!

 
Uffja, nesten litt for spennende dette! Har hatt masse mens lignende smerter i ryggen i dag, så enten så er det et positivt tegn på graviditet, eller så er det tante som er på vei... Tror jeg venter til lørdag før jeg tester igjen. Blir jo tussete av slike tvetydige tester!!! Håper jeg slå følge med deg i marsklubben!
 
Back
Topp