IKM uke 25

thisisGtrying

Blir kjent med forumet
IMG_0015.jpeg

Velkommen til IKM-gruppe for uke 25
Dette er en plass hvor vi heier på hverandre. Jeg forsøker å oppdatere listen daglig. Jeg ønsker at dere tagger meg for innmelding og oppdateringer.

For å melde deg inn kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

Eksempel:
thisisGtrying - 31 - B1 - PP10 - EL 5/6 - IKM 20/6

Mandag 15. juni

Tirsdag 16. juni

Onsdag 17. juni

Maisaa - 30 - B2 - PP2 - EL 3/6 - IKM 17/6

Torsdag 18. juni
Bakt potet - 30 - B2 - PP1 - EL 04.06 (i følge en upålitelig app) - IKM 18.06.

Fredag 19. juni
Storesøsterdrøm - 34 - B2 - PP10 (PP2 etter MA) - EL 5/6 - IKM 19/6

Lørdag 20. juni
thisisGtrying - 31 - B1 - PP10 - EL 5/6 - IKM 20/6

Søndag 21. juni

Gravid:

TR:

Byttet gruppe:

Last edited:
Liten eksklusiv gruppe her foreløpig :hilarious:

Her settes Ovitrelle i kveld og satser på EL fredag/lørdag. Første gang med Ovitrelle, så litt spent :woot:

Første pp etter MA og SA på rappen… Melder meg forsiktig inn her, livredd men og spent :nailbiting:
Bakt potet - 30 - B2 - PP1 - EL 04.06 (i følge en upålitelig app) - IKM 18.06.

Ja, jeg var litt redd for at ingen skulle bli med:hilarious: Vi blir i hvert fall godt kjent med hverandre.

Så spennende, hvordan er det egentlig?
Haha :hilarious:

For min del er det for å ha full kontroll på når EL skjer. Slik at jeg kan begynne på progesteron på riktig tidspunkt og ha de beste forhold for en liten spire:happy: Etter MA i april og kjemisk forrige runde så føles det greit med litt støtte og en konkret plan.

Haha :hilarious:

For min del er det for å ha full kontroll på når EL skjer. Slik at jeg kan begynne på progesteron på riktig tidspunkt og ha de beste forhold for en liten spire:happy: Etter MA i april og kjemisk forrige runde så føles det greit med litt støtte og en konkret plan.
Så bra at du får hjelp. Ser for meg at det er godt for både hodet og kroppen å vite at man har en konkret plan og kontroll på EL

Jeg synes det er litt vanskelig å vite når jeg skal regne positiv eggløsningstest… fra da begge strekene er like eller fra «toppen»? Her er bilde av testene.

Vedlegg

• IMG_5172.png
    IMG_5172.png
    1,5 MB · Visninger: 26
Jeg synes det er litt vanskelig å vite når jeg skal regne positiv eggløsningstest… fra da begge strekene er like eller fra «toppen»? Her er bilde av testene.
Jeg tror jeg ville tenkt LH-topp natt til 4 juni. Den første testen du tok 3 juni ser ut som den hadde litt problemer med fargestoffet.

Slik jeg har forstått det, er LH toppen når testen er på sitt sterkeste, mens testen er positiv allerede når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

LH-testene mine er fortsatt helt negative (under 0,2). Jeg pleier å ha en veldig kort topp, og EL mellom dag 14 og 16, men kjedelig at det fortsatt ikke er noen særlig antydninger til EL. Jeg er på CD14 i dag så krysser fingrene for at testene blir positive i løpet av dagen:bookworm:

LH-testene mine er fortsatt helt negative (under 0,2). Jeg pleier å ha en veldig kort topp, og EL mellom dag 14 og 16, men kjedelig at det fortsatt ikke er noen særlig antydninger til EL. Jeg er på CD14 i dag så krysser fingrene for at testene blir positive i løpet av dagen:bookworm:
Håper det kommer ila dagen! :gen014

Back
Topp