IKM uke 25

Ja, det kan du, men er ikke sikkert du får det. Virker som det er veldig ulik praksis fra lege til lege. Jeg får så mange ultralyder jeg vil. Om det så er 2 i uka, men har lest om flere er inne som ikke får noe. Er likevel lite hensiktsmessig med tul før slutten av uke 6 [emoji4]

Skjønner selvfølgelig at det ikke kastes rundt med ekstra oppfølging. Det som var skikkelig surt hos oss var at vi fikk se bamsemumsen vår, uten hjertebank, i 2 minutter. Så skulle hun ha 1400kr for det! Irriterer meg enda..

Skjønner selvfølgelig at det ikke kastes rundt med ekstra oppfølging. Det som var skikkelig surt hos oss var at vi fikk se bamsemumsen vår, uten hjertebank, i 2 minutter. Så skulle hun ha 1400kr for det! Irriterer meg enda..

Synes de generelt kunne vært litt mer generøse med ultralydene jeg. Kan da ikke være så vanskelig det. Hvertfall når man har hatt vonde opplevelser. Håper du har en grei lege! :)

Sååå... Jeg tisset på pinne og la den fra meg på vasken mens jeg kokte meg en kaffekopp. Glemte å følge med på klokka, og når jeg kom tilbake fant jeg denne:

35383759_10160675557905434_4883702953166241792_n.jpg

Aner ikke hvor lang lenge det var, men sannsynligvis var det litt mer enn fem minutter (på bruksanvisningen skal den ikke avleses etter at det har gått fem minutter). Jeg må nesten sette på alarm neste gang! Og nå må jeg jo nesten teste igjen, hvis ikke TR kommer før det (har en blanding av EL-smerter og menssmerter, så mulig det ikke er lenge til).

Sååå... Jeg tisset på pinne og la den fra meg på vasken mens jeg kokte meg en kaffekopp. Glemte å følge med på klokka, og når jeg kom tilbake fant jeg denne:

Vis vedlegget 263008

Aner ikke hvor lang lenge det var, men sannsynligvis var det litt mer enn fem minutter (på bruksanvisningen skal den ikke avleses etter at det har gått fem minutter). Jeg må nesten sette på alarm neste gang! Og nå må jeg jo nesten teste igjen, hvis ikke TR kommer før det (har en blanding av EL-smerter og menssmerter, så mulig det ikke er lenge til).
Du er nok gravid [emoji173] tydelig strek. Selv om det gikk mere enn 5min, er denne uten tvil.

Så spennende! Jeg måtte grave fram den jeg tok for to dager siden, fra søpla, for å sammenlikne

Vedlegg

• E59FA8A9-B04C-4EE7-84BB-8A07D80CE8AD.jpeg
    E59FA8A9-B04C-4EE7-84BB-8A07D80CE8AD.jpeg
    166,7 KB · Visninger: 121
Jeg skulle ikke teste før tirsdag..

Så tenkte jeg da jeg lå oppe i sengen at jeg ville teste likevel! [emoji23]
Men da jeg gikk på do så glemte jeg det helt.. er helt i ørska![emoji28] like greit det da!

Skulle ønske trøtthet var et symptom.. for trøtt er jeg i massevis hver eneste dag.. [emoji58][emoji42]

Jeg hadde jo positiv el-test på søndag, så da var vel tirsdag 1dpo..? I så fall er jeg bare 6 dpo i dag [emoji58] herlighet så treigt tiden går!

Vis vedlegget 263008

Iih! Hvor mange dpo? :D gratulerer!! :Heartred

9 Dpo i dag og syns dagens er like blenda som i går. Vet det er fortsatt tidlig, men har som sagt ikke trua.

IMG_20180617_105220.jpg

Her sammenlignet med gårsdagens 8dpo øverst, 9 Dpo nederst.

IMG_20180617_105159.jpg

Det er så kjipt å ikke vite når el fant sted, testet positiv flere dager, og gikk tom før jeg fikk negativ.. Så jeg må prøve å holde meg i skinnet og ikke teste før nærmest mulig ikm:p Men! I går hadde jeg litt stikking i livmora, og håper det er et godt tegn:angelic:

Her krangler bekkenet om dagen, sleit veldig med bekkenløsning i første graviditet. Det gjør meg jo litt håpefull mtp muligheten for en liten spire! :shy:
Meen det begynte litt forsiktig på dagen med el. Også ble det litt bedre igjen, før det nå er blitt dårligere igjen. Så det kan være at jeg har vært litt for ivrig med aktivitet. Har kjent det et to ganger tidlig rundt el, men da har det vært helt borte på 1-2 dager..
Og da blir det evt litt dobbel nedtur med ingen spire OG et bekken som er dårligere og svakere enn jeg trudde :(
Så ikm (den O store testedagen) på lørdag kan ikke komme fort nok.. Syklusappen teller ned dager til mens, jeg teller dager til testing :hilarious:
Og krysser fingrene.. og håper litt.. og fortviler litt...
:rolleyes:

Artig med flere streker som dukker opp altså!
Jeg tok en test i dag, 9dpo. Tror den er helt blenda desverre. Men veldig lite konsentrert urin så holder fast i håper litt til :)

648FA340-8D19-477D-95A0-6AF9266ACEB1.jpeg

Jeg tror jeg ser noe på den nest nederste...

Det var den jeg tok i går. Tror ikke det er noe på gang, men man klarer jo ikke la være teste likevel :p

Er fortsatt 5 dager til IKM, så det er jo håp i et hengende snøre :joyful::hilarious:

Back
Topp