IKM uke 25

Signerer![emoji28]
Så gøy å titte innom her idag altså!! GRATTIS!! :happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy:

Får jo bare sååå lyst til å kjøre innom apoteket og kjøpe en tidlig test etter jobb idag :shy: Og jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm :hilarious:
Meen siden jeg ikke har billigstrimler så får jeg nå hvertfall holde meg til 10 dpo, og det er jo en hel evighet til..

Dere som fikk positiv idag, hvor mange dpo er dere? :happy:

Altså, det er tortur å kun være 4-5 dpo her altså! [emoji28]

I morgen skal jeg på fest.. skal være edru fordi det er et mareritt å komme seg til og fra uten å kjøre [emoji28] men føler unnskyldninga er litt "tynn" siden det er like vanskelig for alle andre også..?

Akk..

Jeg kunne faktisk tatt meg et par glass vin selv om vi prøver, man kan jo leve som normalt til positiv test.. men hva tenker dere selv?

"Unnskyldning" for å ikke drikke?
Hadde dere drukket selv når dere prøver?

I morgen skal jeg på fest.. skal være edru fordi det er et mareritt å komme seg til og fra uten å kjøre [emoji28] men føler unnskyldninga er litt "tynn" siden det er like vanskelig for alle andre også..?

Akk..

Jeg kunne faktisk tatt meg et par glass vin selv om vi prøver, man kan jo leve som normalt til positiv test.. men hva tenker dere selv?

Jeg prøver generelt sett å komme opp med minst mulig unnskyldninger, enten så kjører jeg eller så heller jeg alk.fri oppi en vinflaske eller lignende, eller bare sier at jeg ikke orker tanken på å være fyllesyk fordi vi skal et eller annet.. Men prøver helst å lage minst mulig styr ut av det, så blir det heller en overraskelse når jeg kan sette meg i bilen og kjøre hjem ;)

Og forhold til å avstå fra alkohol og ikke så er det jo litt motstridende råd, jeg tenker at man gjør det som føles rett for deg :happy: Vi var på ferie når vi prøvde på førstemann og var enige om at frem til positiv test så lever jeg som vanlig. Men idet jeg visste at det var muligheter for at det kunne være en liten spire inni der så klarte jeg ikke å slappe av og kose meg med øl/vin, så siste halvdel av ferien ble alk.fri for min del :happy: Men altså poenget mitt var - kjenn på magefølelsen og hva som føles greit for deg :)

Og jeg er enig med deg - umulig å ikke bli utålmodig på 4-5 dpo her inne :hilarious: Dagene går sakte.

Akk..

Jeg skal på fest selv i morgen, og har ikke tenkt til å drikke. Jeg har hatt en del hodepine i det siste, og kommer til å si at jeg ikke vil blande smertestillende og alkohol, uansett om jeg tar tabletter eller ikke i morgen:joyful:

Dagens tester 11dpo idag[emoji16]
IMG_7664.JPG

Og

IMG_7662.JPG

Oooog

Image1529054656.660411.jpg

[emoji1][emoji5]

Fantastisk å se så mange positive tester allerede.
Gir håp selv om man ikke har trua :shy:
Gratulerer så mye til dere med positiv test, håper på mange flere i uka som kommer :joyful:

Fantastisk å se så mange positive tester allerede.
Gir håp selv om man ikke har trua :shy:
Gratulerer så mye til dere med positiv test, håper på mange flere i uka som kommer :joyful:

Krysser fingrene for flere positive tester er rett rundt hjørnet[emoji1][emoji5]

Back
Topp