Åååå gratulerer [emoji173]Dagens [emoji813]red
Vis vedlegget 262696
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå gratulerer [emoji173]Dagens [emoji813]red
Vis vedlegget 262696
Så gøy å titte innom her idag altså!! GRATTIS!!
Får jo bare sååå lyst til å kjøre innom apoteket og kjøpe en tidlig test etter jobb idagOg jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm
![]()
Meen siden jeg ikke har billigstrimler så får jeg nå hvertfall holde meg til 10 dpo, og det er jo en hel evighet til..
Dere som fikk positiv idag, hvor mange dpo er dere?![]()
Altså, det er tortur å kun være 4-5 dpo her altså! [emoji28]
I morgen skal jeg på fest.. skal være edru fordi det er et mareritt å komme seg til og fra uten å kjøre [emoji28] men føler unnskyldninga er litt "tynn" siden det er like vanskelig for alle andre også..?
Akk..
Jeg kunne faktisk tatt meg et par glass vin selv om vi prøver, man kan jo leve som normalt til positiv test.. men hva tenker dere selv?
"Unnskyldning" for å ikke drikke?
Hadde dere drukket selv når dere prøver?
Vi var på ferie når vi prøvde på førstemann og var enige om at frem til positiv test så lever jeg som vanlig. Men idet jeg visste at det var muligheter for at det kunne være en liten spire inni der så klarte jeg ikke å slappe av og kose meg med øl/vin, så siste halvdel av ferien ble alk.fri for min del
Men altså poenget mitt var - kjenn på magefølelsen og hva som føles greit for deg
Dagene går sakte.Jeg skal på fest selv i morgen, og har ikke tenkt til å drikke. Jeg har hatt en del hodepine i det siste, og kommer til å si at jeg ikke vil blande smertestillende og alkohol, uansett om jeg tar tabletter eller ikke i morgenAltså, det er tortur å kun være 4-5 dpo her altså! [emoji28]
I morgen skal jeg på fest.. skal være edru fordi det er et mareritt å komme seg til og fra uten å kjøre [emoji28] men føler unnskyldninga er litt "tynn" siden det er like vanskelig for alle andre også..?
Akk..
Jeg kunne faktisk tatt meg et par glass vin selv om vi prøver, man kan jo leve som normalt til positiv test.. men hva tenker dere selv?
"Unnskyldning" for å ikke drikke?
Hadde dere drukket selv når dere prøver?

Dagens tester 11dpo idag[emoji16] Vis vedlegget 262716
Og
Vis vedlegget 262717
Oooog
Vis vedlegget 262718
[emoji1][emoji5]

Dagens tester 11dpo idag[emoji16] Vis vedlegget 262716
Og
Vis vedlegget 262717
Oooog
Vis vedlegget 262718
[emoji1][emoji5]
Jeg er gravid jo!! Er på doon på et kjøpesenter å gråterVis vedlegget 262723
Hurraaa! Gratulerer![]()
Jeg er gravid jo!! Er på doon på et kjøpesenter å gråterVis vedlegget 262723
Gratulerer!! [emoji1405][emoji177]
Fantastisk å se så mange positive tester allerede.
Gir håp selv om man ikke har trua
Gratulerer så mye til dere med positiv test, håper på mange flere i uka som kommer![]()