Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til videre til deg også, håper virkelig det sitter en spire snartNegativ digital tidligtest i dag, så jeg kan settes på TR. Lykke til videre alle sammen![]()

9 dpo? Fremdeles tidlig kanskje? Jeg håper nå enda for deg jegIkke noe sterkere i dag syns jeg, kanskje heller svakere..så litt skuffa nå

Tusen takk9 dpo? Fremdeles tidlig kanskje? Jeg håper nå enda for deg jeg![]()

Se der jaTusen takk9DPO ja.. og nå var testen bedre.. så da er jeg litt optimist igjen
![]()
! Herlig! Drister meg til å hviske gratulerer!
) og kjøpt meg makesure tester fordi jeg er 8 dpo på søndag og da må jeg teste ut ovitrelle! Kanskje jeg skal starte i morgen? Bare for å tilfredsstille tøsa? Koser meg mer i dpo land nå, enn på en stund! Jeg får kose meg med vin om det ikke går nå hellerooooomg! gratulerer så myeMen denne var bedre![]()
![]()

TakkNei æsj da, på vei inn i lang syklus igjenKrysser fingrene for at egget snart slipper, og at det ligger noen svømmere klare til kapring
Jeg håper å kunne flytte inn i en termingruppe, og ønsker deg evt hjertelig velkommen etter
![]()

Åååå!! Gratulerer så mye!!Men denne var bedre![]()
![]()
vi startet prøvingen omtrent samtidig, så dette ga meg håp Ser!Noen som ser noe her? Skyggestrek? Er 8 dpo i dag![]()
Så spennende, da ser jeg ikke syner. Tror mest på skyggestrek, men..Ser!
min er lik 8 dager etter ovitrelle. Håper den bare blir sterkere nå heller istedenfor svakere (jeg tester hver dag for å vite om den er på veg opp eller ned)

Er jo ikke sånne supersterke tester.. men håper de stiger jevnt og trutt(tatt litt for mange nåÅååå!! Gratulerer så mye!!vi startet prøvingen omtrent samtidig, så dette ga meg håp
![]()
). Håpet er ikke ute for deg