IKM uke 25☀️

så koselig å se listen begynner å fylle seg opp :Heartpink
FF har satt opp TR for 2 dager siden. Til tross for syklus som er egentlig på 25 dager. Er dog på CD26 i dag.
FF har ikke satt opp krysset heller da det var 2 dager ikke ble målt med klokka. Så hvis det ikke går denne syklusen blir det å bestille EL tester og tempe vaginalt. Så kanskje blir kurven mer stabil enn hva den har vært i denne syklusen.
TR har ikke meldt seg enda og kan vell si jeg er IKM2. og kommer kanskje til å ryke på en tidlig test senere i dag.

Er veldig redd for positiv (selv om det hadde vært lykke) da jeg igjennom gikk EXU rundt samme måned som vi er inne i nå,
Men er også redd for negativ svar da det skuffer veldig.
 
Er det vanlig å spotte ? Er 5+1 og hadde litt brunlig utflod på papir
Jeg hadde dette i første svangerskapet mitt, 3-4 blødninger før uke 12. De sier jo det er vanlig med småblødninger, men kjenner jo at alarmberedskapen kommer på med en gang sånt oppstår.
 
Jeg har sagt fra tidligere om at jeg kan settes på TR, men det gjør ingenting :happy: Ikke lett å få med seg alt med mange kommentarer overalt.
 
Jeg har sagt fra tidligere om at jeg kan settes på TR, men det gjør ingenting :happy: Ikke lett å få med seg alt med mange kommentarer overalt.
Jeg fikk EL nøyaktig én uke for tidlig, og er nå 6+2 med en liten spire :love7
 
Back
Topp