IKM uke 23

Det ble ikke tirdag nei.

Åhh, jeg liker ikke disse da jeg går over. Mens 14 eller 15 dpo, det får jeg. Men neida, et par timer inn i 16 dpo nå. Har spottet siden lørdag, jeg er lei. Spotter alltid før mens, så det er greit nok, men da bør jo mensen kommer også da!

Økende fare for at jeg nok tilhører uke 24...
fra app

Så kjipt :( har hatt et par sånne perioder jeg også. Gått opp til 4 dager lengre syklus enn vanlig. Håper TR kommer snart! Vi vil ha deg her i uke 23!!!!

Jeg vet jo når jeg hadde el, så den bør dukke opp i dag.

Men at jeg må flytte er ikke utenkelig likevel, helt avhengig av om el kommer etter 14 eller 23 dager, liksom...

fra app

Jøss, tidenes korteste TR, to og en halv dag, TR forsvant på dagen i går.
Er bare glad til jeg, kanskje EL kommer litt tidlig denne pp'n da :D

Det ble ikke tirdag nei.

Åhh, jeg liker ikke disse da jeg går over. Mens 14 eller 15 dpo, det får jeg. Men neida, et par timer inn i 16 dpo nå. Har spottet siden lørdag, jeg er lei. Spotter alltid før mens, så det er greit nok, men da bør jo mensen kommer også da!

Økende fare for at jeg nok tilhører uke 24...
fra app
Så utrolig kjedelig det må være, håper det setter igang iløpet av dagen
så du slipper gå sånn lenger.

Da har jeg ikm onsdagen uke 23:)

Møkka tanta kom i kveld.... Mandag uke 23 blir min ikm dag.. Blir nok ingen spire denne pp heller siden sambo er borte under el...men er jo lov å håpe :-P.. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

onsdag uke 23 her... prøvere siden desember, med en SA uke 9 i mars :( håper så på et februarunder <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Møkka tanta kom i kveld.... Mandag uke 23 blir min ikm dag.. Blir nok ingen spire denne pp heller siden sambo er borte under el...men er jo lov å håpe :-P.. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
samme problemet her.men en mulighet kan det være,men ikke på el dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp