IKM uke 21

Hvordan går det damer? Spennende å være i dpo land igjen! :D Kun 1 dpo tror jeg, og håper vi har fått lagt inn nok aksjer!
Veldig spennende. Og jeg er ganske utålmodig:wacky:

Tester fra 7 DPO, siden jeg fikk skygge den dagen sist. Men kan være noe hcg igjen fra MA, så denne gangen må jeg lete etter strek og ikke bare skygge.

Hvordan går det damer? Spennende å være i dpo land igjen! :D Kun 1 dpo tror jeg, og håper vi har fått lagt inn nok aksjer!
4 dpo for min del og lurer på om jeg skal teste 15. mai eller ikke, selv om man ikke forventer mens før helgen etter. Når tenker dere å begynne testing?

Veldig spennende. Og jeg er ganske utålmodig:wacky:

Tester fra 7 DPO, siden jeg fikk skygge den dagen sist. Men kan være noe hcg igjen fra MA, så denne gangen må jeg lete etter strek og ikke bare skygge.
Ja, jeg er også såååå utålmodig. Jeg er til og med litt usikker på når jeg hadde el, hadde positiv el test torsdag, fredag og lørdag. Men jeg føler den var på fredag :hilarious:

Har du testet nå da? For å se om skyggen eventuelt er helt borte nå?

4 dpo i dag! Dagene går kjeempesakte.. når tenker dere å begynne teste-kjøret?:)
Ja det går så sakte, vil bare teste jeg :hilarious: jeg begynner å teste 8 dpo tror jeg, fått svak strek 9 dpo de andre gangene

4 dpo for min del og lurer på om jeg skal teste 15. mai eller ikke, selv om man ikke forventer mens før helgen etter. Når tenker dere å begynne testing?
Jeg tenker å ta første test 17 mai, men vil tro det er for tidlig også…

Ja, jeg er også såååå utålmodig. Jeg er til og med litt usikker på når jeg hadde el, hadde positiv el test torsdag, fredag og lørdag. Men jeg føler den var på fredag :hilarious:

Har du testet nå da? For å se om skyggen eventuelt er helt borte nå?
Ikke verst med positiv tre dager da:joyful: Satser på at fredag var dagen!

Tok strimmel og ukesindikator for noen dager siden. Fikk svak skygge og 1-2 uker. Så tenker jeg må teste igjen i morgen så jeg vet hva jeg sammenligner med når testing er i gang fra onsdag:nailbiting:

Ikke verst med positiv tre dager da:joyful: Satser på at fredag var dagen!

Tok strimmel og ukesindikator for noen dager siden. Fikk svak skygge og 1-2 uker. Så tenker jeg må teste igjen i morgen så jeg vet hva jeg sammenligner med når testing er i gang fra onsdag:nailbiting:
Har alltid startet testing fra 7 DPO forresten. Klarer ikke holde meg lengre :hilarious:
Jaa, det er nok lurt! Blir veldig spennende å se da, er like optimistisk hver mnd jeg :hilarious: hadde sa i uke 11-12 i januar, men ikke sett en positiv test siden det….

Jaa, det er nok lurt! Blir veldig spennende å se da, er like optimistisk hver mnd jeg :hilarious: hadde sa i uke 11-12 i januar, men ikke sett en positiv test siden det….
Veldig trist å høre at du har gått gjennom SA. Også så sent som i uke 12…. Håper vi får hjerteplastrene våre denne runden:Heartred

Lykkedans - 36 år - B4(5) - PP2 - EL 05.05 ca - IKM 19.05

Litt usikker denne mnd på når El er siden jeg ikke har testa etter den, men ut fra smerter og andre symptomer så trur jeg EL var ca den 05.05 :)

Lykkedans - 36 år - B4(5) - PP2 - EL 05.05 ca - IKM 19.05

Litt usikker denne mnd på når El er siden jeg ikke har testa etter den, men ut fra smerter og andre symptomer så trur jeg EL var ca den 05.05 :)
Velkommen! :Heartred

I følge appen skulle jeg hatt eggløsning for ei uke siden. Forrige mandag. Men Har fortsatt ikke fått noen helt positive tester. Men har hatt eggløsningsmerter og slim. Hadde en kjemisk forrige syklus, men graviditetstestene blei negativ rett før blødningene kom. I dag tok jeg en graviditetstest bare for moro som jeg mener er negativ, men kom opp på 0,03 på premom

Vedlegg

• Screenshot_20260510_001529_Premom.jpg
    Screenshot_20260510_001529_Premom.jpg
    216,3 KB · Visninger: 36
  • Screenshot_20260510_001537_Premom.jpg
    Screenshot_20260510_001537_Premom.jpg
    217 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20260510_001551_Premom.jpg
    Screenshot_20260510_001551_Premom.jpg
    228,9 KB · Visninger: 37
  • Screenshot_20260511_055954_Premom.jpg
    Screenshot_20260511_055954_Premom.jpg
    223,6 KB · Visninger: 36
I følge appen skulle jeg hatt eggløsning for ei uke siden. Forrige mandag. Men Har fortsatt ikke fått noen helt positive tester. Men har hatt eggløsningsmerter og slim. Hadde en kjemisk forrige syklus, men graviditetstestene blei negativ rett før blødningene kom. I dag tok jeg en graviditetstest bare for moro som jeg mener er negativ, men kom opp på 0,03 på premom
Så kjedelig med kjemisk.. klarer du å se noe strek på graviditetstesten da?

Så koselig! ☺️
Har også lagt det inn i to apper. Litt ambivalente følelser rundt det, da jeg innbiller meg at fallhøyden kan bli litt større hvis det ikke går veien
På appene mine så ligger det inne uansett. De legger det inn som en antatt termindato om en skulle bli gravid

Back
Topp