IKM uke 21

Hei igjen. Da endte det som jeg fryktet etter tester som ikke ble sterkere. Begynte å spotte i kveld. Jeg er så kjørt psykisk etter MA og nå kjemisk rett etterpå. Neste runde blir med støtte via medicus, med Ovitelle og progesteron. Blir nok å se meg i ikm uke 26 :Heartred
Det var trist å høre :( Håper du har fine folk rundt deg som kan støtte deg i prosessen.

Masse lykke til på reisen videre<3

Vettskremt83 - 43 - B1 - PP5 - El 11.05.26 - IKM 23.05.26

Usikker på om jeg hører hjemme i IKM21, men tror det blir nærmest. Hadde en kjemisk påå PP3 og en MA på PP4, så syklusen er helt på bærtur. Kun digitale enheter som varslet om EL den 11.05.
Har hverken testet etter EL, hatt sex med jevne mellomrom eller kjent på EL-symptomer denne gangen, for å ta en liten pause fra kjøret. Testet negativt på 11 dpo morgen, men kom hjem i går til denne testen på 14 dpo. Den så ca. likens ut i morges, 15 dpo.
Har eldgamle egg så har ikke så store forhåpninger nå. Avventer denne gangen hcg til neste uke (minst) for å se om det er en kjemisk. Det var det forrige gang jeg testet positivt så sent. Ble også dyrt med en del Volvat i forrige syklus:hilarious: Men henger med dere enn så lenge da!

IMG_5747.jpeg

Back
Topp