IKM uke 21

4 dpo og jeg kjørte på en test :facepalm: lest at mange får skygger på Babyplan, så ville teste og se om det kom det på mine. Så slipper jeg muligens å bli lurt hvis det skulle dukke opp en strek når det er testetid :p

4 dpo og jeg kjørte på en test :facepalm: lest at mange får skygger på Babyplan, så ville teste og se om det kom det på mine. Så slipper jeg muligens å bli lurt hvis det skulle dukke opp en strek når det er testetid :p
Fikk du skygge?? :p

Vedlegg

• IMG_20200513_134008.jpg
    IMG_20200513_134008.jpg
    46,6 KB · Visninger: 112
Lurer på ka som gjer til at man får skygge på babyplan ? Eg har aldri fått skygge heldigvis :D :p Går å håper på positiv de neste dagene !!

Så på testen igjen nå etter den hadde tørket, og da synes jeg plutselig det var veldig lett å se streken. Men vanskelig å bedømme om det er skygge, selv om jeg synes jeg kan ane litt rosa i virkeligheten.

Vedlegg

• 19C5F281-5694-4675-B1B2-BA2D919F38B4.jpeg
    19C5F281-5694-4675-B1B2-BA2D919F38B4.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 148
Så på testen igjen nå etter den hadde tørket, og da synes jeg plutselig det var veldig lett å se streken. Men vanskelig å bedømme om det er skygge, selv om jeg synes jeg kan ane litt rosa i virkeligheten.
:woot: Må være noe da:) Guri så spennende :) :D

5 dpo og utålmodig... Vi som ikke prøver heller :hilarious::hilarious:

Hvordan går det med dere damer, hvilken dpo er dere kommet til? Og hvordan ligger det an med symptomer?

Her er jeg nådd 5dpo (6dpo siden kl er over midnatt) og der murrer litt i tide og utide, har samtidig hatt mengder luft i magen de siste par dagene *flaut*. I dag hadde jeg en liten brun blødning ved toalettbesøk med påfølgende brun utflod i en times tid etterpå. Ikke noe mer etter det. Jeg undrer over om kroppen ikke er helt stabilisert eller om det kan være en festeblødning? Jeg hadde ikke festeblødning med førstemann, så jeg heller nok mot at kroppen ikke er helt i gang og at det ikke kommer til å klaffe denne gang..

Det blir spennende å se i dagene som kommer nå. For i forrige svangerskap begynte symptomene å melde seg fra ca 6dpo og utover :shy::shy:

Hvordan går det med dere damer, hvilken dpo er dere kommet til? Og hvordan ligger det an med symptomer?

Her er jeg nådd 5dpo (6dpo siden kl er over midnatt) og der murrer litt i tide og utide, har samtidig hatt mengder luft i magen de siste par dagene *flaut*. I dag hadde jeg en liten brun blødning ved toalettbesøk med påfølgende brun utflod i en times tid etterpå. Ikke noe mer etter det. Jeg undrer over om kroppen ikke er helt stabilisert eller om det kan være en festeblødning? Jeg hadde ikke festeblødning med førstemann, så jeg heller nok mot at kroppen ikke er helt i gang og at det ikke kommer til å klaffe denne gang..

Det blir spennende å se i dagene som kommer nå. For i forrige svangerskap begynte symptomene å melde seg fra ca 6dpo og utover :shy::shy:
Jeg er nå 9 dpo, har hatt murringer/stikking og ømme/såre pupper siden kanskje 4dpo. Noe jeg aldri har ellers. Har opplevd metallsmak i munnen og. Tok test i går, som var negativ. Nå venter jeg til lørdag/søndag :p Hadde troen for noen dager siden, men har mistet den litt. Kanskje fordi symptomene kommer og går? Vet ikke om det er vanlig?

Jeg er nå 9 dpo, har hatt murringer/stikking og ømme/såre pupper siden kanskje 4dpo. Noe jeg aldri har ellers. Har opplevd metallsmak i munnen og. Tok test i går, som var negativ. Nå venter jeg til lørdag/søndag :p Hadde troen for noen dager siden, men har mistet den litt. Kanskje fordi symptomene kommer og går? Vet ikke om det er vanlig?

Har hatt det sånn du beskriver det det siste året :p anderledes for meg denne gangen er at ømheten i puppene forsvant litt så kom de sterkt tilbake sånn 7-8 dpo og no er det mer øm enn de noen gang har vert :rolleyes: men negativ test så det treng ikkje vere noe her ... denne ventingen altså:confused005 er 10 dpo

5/6 dpo og fikk akkurat noen smerter som var så intense at jeg måtte holde pusten en periode. Hva kan være galt?

425FA3B4-01DA-43A5-997A-80A182E9BD2A.jpeg Kunne se noe ultraavansert i dag :hilarious: meeeen er nok bare skygge:hilarious:

jeg ser strek, men jeg stoler ikke det minste på babyplan lenger... håper for deg at det er en ekte babystrek, men jeg ville dobbelsjekket med annet merke ❤️❤️ Håper og krysser fingrene for deg!
Hallo jeg er treven på skygger på babyplan:hilarious::dead: sjekk denne jeg fikk forrige måned :facepalm: men ja man får jo tilfredsstilt testetrangen :) jeg er rå på det :) mulig det var kjemisk sist for fikk svake streker på alle tester jeg prøvde! Men dette er ikke første skyggen jeg har fått på babyplan ! Stoler ikke på de før det er synlig strek :)

Vedlegg

• D22887FB-6357-4269-AD0B-A7A0044D53E3.jpeg
    D22887FB-6357-4269-AD0B-A7A0044D53E3.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 114
Back
Topp