IKM uke 21

Nå i kveld oppdaget jeg litt blod ved dobesøk, får vel vite om en ukes tid om det er festeblødning eller ingenting :) ingen erfaring med festeblødninger

Hei, laget en egen tråd om dette. Men spør her også. Merker noen av dere at hvilepulsen stiger? Jeg har økt fra 60-62 som jeg har til vanlig, til 68-72 de siste tre dagene? Er det noen andre som også har økt hvilepuls? Leser noen steder at det kan være tegn på graviditet, men finner liksom ingen artikler eller info rundt det. Hva opplever dere? Har dere hvilepuls som normalt, eller øker den for «alle» i dpo-land? ❤️

Hei, laget en egen tråd om dette. Men spør her også. Merker noen av dere at hvilepulsen stiger? Jeg har økt fra 60-62 som jeg har til vanlig, til 68-72 de siste tre dagene? Er det noen andre som også har økt hvilepuls? Leser noen steder at det kan være tegn på graviditet, men finner liksom ingen artikler eller info rundt det. Hva opplever dere? Har dere hvilepuls som normalt, eller øker den for «alle» i dpo-land? ❤️
Det har jeg ikke tenkt på, men skal prøve å observere det de neste dagene/ukene! :Heartpink

Vil ikke mase om blødningen min, men hvis det er en festeblødning så synes jeg den var kraftig :dead: føles som en mens per nå :yuck: pleier da aldri å få mensen på CD20 :banghead:

Ny blendahvit test i dag.. Nå skal jeg prøve å holde meg til lørdag/søndag med å teste igjen :bored: Vanskelig dette her :bounce

Ny blendahvit test i dag.. Nå skal jeg prøve å holde meg til lørdag/søndag med å teste igjen :bored: Vanskelig dette her :bounce

9 dpo her og blenda test .. men eg fortsetter hver dag fram til mensen :rolleyes::p plutselig blitt skikkelig test avhengig, hehe

Hadde dette vert min første pp hadde eg helt seriøst trudd eg var gravid nå ! Eg la meg med de mest sprengte og ømme puppene og våkna med like sprengte og ømme, føler til og med at de har vokst litt :hilarious: Altså er så spent , for dette er litt nytt at dei er så store og tunge ! Men selvfølgelig så kan det bare vere sommer og varme og tr på vei..., ahhh koffor måtte kroppen gjøre slik at symptomene er like om man er gravid eller venter tr , sykt dårlig gjort :grumpy: Er fremdeles optimistisk da på at dette kan vere min mnd :D

Håper det er din også :Heartred

9 dpo her og blenda test .. men eg fortsetter hver dag fram til mensen :rolleyes::p plutselig blitt skikkelig test avhengig, hehe

Hadde dette vert min første pp hadde eg helt seriøst trudd eg var gravid nå ! Eg la meg med de mest sprengte og ømme puppene og våkna med like sprengte og ømme, føler til og med at de har vokst litt :hilarious: Altså er så spent , for dette er litt nytt at dei er så store og tunge ! Men selvfølgelig så kan det bare vere sommer og varme og tr på vei..., ahhh koffor måtte kroppen gjøre slik at symptomene er like om man er gravid eller venter tr , sykt dårlig gjort :grumpy: Er fremdeles optimistisk da på at dette kan vere min mnd :D

Er min første pp med symptomer, så hadde jo håpet det klaffet nå :p Krysser fingrene for oss:D

F3EA0ED9-73D1-48D1-A062-868BF86D5C46.jpeg Klarte ikke holde meg mere :hilarious: 6 dpo og ikke tidligtest :hilarious::hilarious:

Jeg også røyk på en test i dag :angelic: Skulle jeg ikke gjort, blendahvit ogjeg har mistet håpet :hilarious::hilarious:

Ææ, ser du noe?? Bildet er så utydelig, så jeg klarer ikke å bedømme om jeg ser noe eller ikke!
Nei:hilarious: her så jeg ingen ting :shy: har ikke noen symptomer heller :dead: ikke ennå hvertfall :) hvordan gikk det med deg?

Nei:hilarious: her så jeg ingen ting :shy: har ikke noen symptomer heller :dead: ikke ennå hvertfall :) hvordan gikk det med deg?

Jeg har mistet troen nå, uten at jeg vet hvorfor. Har ikke testet mer, men tenker å ta en test igjen i ettermiddag siden det virker som jeg får sterkere tester på ettermiddagen :)

Jeg har mistet troen nå, uten at jeg vet hvorfor. Har ikke testet mer, men tenker å ta en test igjen i ettermiddag siden det virker som jeg får sterkere tester på ettermiddagen :)
Venter spent på dagens test hvertfall ❤️❤️

Tok en test nå. 1,5 time etter jeg hadde spist.. Ingenting å se på den :-(

Så på testen 45 min etter den ble tatt. Fortsatt ikke noe :-( (den nederste)

Ingen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_20200513_114601.jpg
    IMG_20200513_114601.jpg
    11 KB · Visninger: 111
  • IMG_20200513_122545.jpg
    IMG_20200513_122545.jpg
    24 KB · Visninger: 101
Last edited:
Er så rart hvordan man går fra å tro at TR kommer i det ene øyeblikket til å tro at man er gravid i det neste, blir helt gal av meg selv:wacky: 3 dager til testing, venter i spenning:nailbiting: Gir meg et klapp på skulderen hver gang jeg klarer å la være å ta g-test, springer på do om morgenen slik at jeg aldri rekker det:p Haha, off, har heldigvis ingen tidligtester så har ikke annet valg enn å vente:shy:

Back
Topp