*** IKM uke 21 ***

Ja. Det er de jeg liker best. :) Pleier å kjøpe den pakken der, og så har jeg kjøpt den pakken med 30 graviditetstester en del ganger etter hvert. Og CB digital med ukeindikator er billigere der enn på apotek.

Du kan jo vente til IKM og se om tr kommer. Testene fra billigtester kommer i posten etter to dager bare. :)

Edit: Bare husk å holde hver bestilling innenfor de nye grensene for toll+frakt. Og om du krysser av for nei takk til nyhetsbrev, så får du med én test gratis for å trykke ja til nyhetsbrev på neste side i bestillingen (det gjør jeg hver gang), og så kan du også tipse en venn, da får du én gratis test (jeg tipser meg selv på min andre epostadresse) - så jeg får to gratis strimler hver gang. :p Og så kan du legge til rabattkoden 10billigeteste for å få 10 % rabatt. ;)

Hehe! Skal se det lønner seg å spørre før en bestiller for seg selv! Takk for rådene! :D skal følge alle sammen ;) tenker at eg bestiller no uansett, trenger iallefall graviditetstestene uansett :)

Takk for gode tips, Lykkeliten! Jeg har kjøpt fra den norske sida til bt. Skal prøve den danske nå:)

Jeg liker best billigtester sine wondfo strimler, og bestiller fra billige-teste.dk siden det pleier å bli billigere enn fra den norske siden (man må logge inn/skrive norsk adresse før man får priser til Norge på den danske siden).

De kinesiske Wondfo EL-testene fra ebay er greie, men de viser ikke stigning i LH like bra som de fra billigtester, men det blir tydelig positiv når man har toppen.

Ebay graviditetsstrimler er kjipe, de trenger mye mer hcg enn de fra billigtester, så de bruker lang tid før det blir en tydelig strek. Kjedelig!

Aksjeinnlegg fem dager før EL kan jo gi baby, men det er litt vanskelig å si om det holder for deg når du verken tester eller temper. :)
Har du noen erfaring med disse?

http://m.ebay.com/itm/311329112665?txnId=570110907021

Nei, har ikke hatt akkurat den pakken. Men min erfaring er at de man får fra ebay er sånne tynne strimler, og at de har annen sensitivitet enn de brede wondfo testene fra billigtester. Men de funker jo alle sammen. :)

Stikking i eggstokkene og smerter i korsryggen, EL er på vei, ingen tvil. Tipper det blir som appen spår, at EL kommer i morgen.

Det som er kjipt er at mannen har angret seg angående prøving denne mnd, han skal starte i ny jobb og vil ikke ha fødsel innenfor prøvetiden. Jeg som var så spent!! *skikkelig skuffa*

Vi har jo kost oss litt likevel, så i teorien er det jo mulig, men.... Jeg må vel vente til neste måned før det blir skikkelig spennende..

Happy humping til resten av gjengen, jeg må legge meg alene. :-(

Nei, har ikke hatt akkurat den pakken. Men min erfaring er at de man får fra ebay er sånne tynne strimler, og at de har annen sensitivitet enn de brede wondfo testene fra billigtester. Men de funker jo alle sammen. :)
Helt greit for meg at de ikke er 10 miu, bare de ikke er over 25 miu. Har lest at disse skal ha 20 miu. Sist testet jeg positiv med Cb digital på 9 dpo og gangen før der med digital på 10 dpo. No før det trenger jeg ikke positiv. ;)

Stikking i eggstokkene og smerter i korsryggen, EL er på vei, ingen tvil. Tipper det blir som appen spår, at EL kommer i morgen.

Det som er kjipt er at mannen har angret seg angående prøving denne mnd, han skal starte i ny jobb og vil ikke ha fødsel innenfor prøvetiden. Jeg som var så spent!! *skikkelig skuffa*

Vi har jo kost oss litt likevel, så i teorien er det jo mulig, men.... Jeg må vel vente til neste måned før det blir skikkelig spennende..

Happy humping til resten av gjengen, jeg må legge meg alene. :-(

Ånei. :( Føler med deg! Irriterende mannfolk altså. Som om det ikke skulle være vanskelig nok fra før. Virker som noen av de tror det er bare å "trykke på en knapp" så blir dama magisk gravid. Lykke til.:)

Endelig ble det kryss på Fertility Friend.
så nå er jeg HELE 3 dpo.Kunn 6 dager til testing ;) ;)
Denne gangen har jeg ikke en test i hus.Antagelig kommer de samme dag som jeg kan starte testing.
Veldig greit så faller man ikke for sånn idiotisk testing 6 dpo ;) ;)

Endelig ble det kryss på Fertility Friend.
så nå er jeg HELE 3 dpo.Kunn 6 dager til testing ;) ;)
Denne gangen har jeg ikke en test i hus.Antagelig kommer de samme dag som jeg kan starte testing.
Veldig greit så faller man ikke for sånn idiotisk testing 6 dpo ;) ;)
Åh så heldig som er dpo allerede :)

Er endelig noe oppegående etter en uke med omgangssyken! Typisk at jeg blir så syk den ene uka det gjelder. Men i følge chartet mitt så er EL i morgen, så nå håper jeg sambo vil legge inn noen aksjer kanskje allerede i kveld!! Krysser fingrene for det! :)

Venter fortsatt på EL så da blir det ikke januar termin hvert fall. EL i dag gir termin 1. februar 2016. Regner jo egentlig med at jeg får EL på mandag, så ingen grunn til å være utålmodig riktig enda. :)

God helg alle sammen! :)

Ånei. :( Føler med deg! Irriterende mannfolk altså. Som om det ikke skulle være vanskelig nok fra før. Virker som noen av de tror det er bare å "trykke på en knapp" så blir dama magisk gravid. Lykke til.:)

Ja, det er liksom "så enkelt". Takk, i lige måte. Det er jo bittelitt spennende nå likevel. :)

Back
Topp