Fargeklatten89
Elsker forumet
Vet jo det daSer ingen strek jeg.Og hvis det er strek og du er 2 dpo så må det være skyggestrek da egget ikke fester seg så tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet jo det daSer ingen strek jeg.Og hvis det er strek og du er 2 dpo så må det være skyggestrek da egget ikke fester seg så tidlig.
Spørs om jeg må hoppe videre etter hvert. Første kur med Femar, og i går var jeg på UL-kontroll (dag 13). Ingen EL på gang med det første. De største foliklene kunne tyde på EL om en ukes tid. Men jeg henger litt her fortsatt og ser hva som skjer![]()

Tok en EL test i går som var positiv på kvelden. Testet i morges og nå siden LH stigningen er best mellom 11-15. Fikk negativ. Har jeg da hatt eggløsning eller kan jeg teste i kveld også? Har hatt sex søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Skal også legge inn aksjer i kveld og i morgen også. Nå må det ha klaffet. Hadde en kjemisk graviditet sist syklus.
Ok tusen takk for svarDa er sannsynligvis LH toppen ferdig. Egget løsner 0-48 timer etter LH-toppen, så du kan regne at i snitt blir EL-dagen dagen etter positiv EL-test (altså i dag) og at man er i snitt 1 dpo to dager etter positiv test (altså i morgen).
Hei! Eg har ikkje begynt med å teste etter EL og sånn enda.. Men i heile idag har det vært sånne vonde stikk på eine sida der nede, er det kanskje idag eg har EL da?? Mannen er soklart bortreist på arbeid, so har ikkje fått lagt inn aksjer siden mandag, og får det heller ikkje nærmaste veka.. :/
Stikking kan komme både før og etter EL, siden folliklene vokser og etterpå er det det gule legemet. Og det vokser i begge eggstokker - så selv om det gjør mer vondt på den ene siden så er det ikke sikkert egget løsner fra den siden.
Så du kan ha eggmodningssmerter, eggløsningssmerter og etter eggløsningssmerter.Stikkinger er ingen god målestokk altså.
Jeg hadde stikking og ubehag på venstre side i går etter jobb og utover kvelden, hadde blendahvit på morgenen men jeg tok en på kvelden også for å se, da hadde jeg to streker. Nesten like sterke. Litt rart da de andre månedene har vært svak til sterkere over noen dager, men noen dager før gjøre ingen ting![]()
Heheskjønner! Så det er ikkje heilt utelukket at det kan ha holdt med mandagen?
har ikkje noken håp sånn sett.. Driver nå å surfer på ebay etter tester.. Men det var jo en million forskjellige typer å velge mellom! Såg noen andre hadde spurt etter råd..
![]()
Usikker men tror jeg skal inn hit. Har syklusser som er på tur etter SA i nov. PP x (slutta å telle.. nærmer seg 1 1/2 år) er på enkel dose av pergotime. Vet ikke når jeg kan forvente TR etter det? Tok siste tab i går (lørdag)
Jeg liker best billigtester sine wondfo strimler, og bestiller fra billige-teste.dk siden det pleier å bli billigere enn fra den norske siden (man må logge inn/skrive norsk adresse før man får priser til Norge på den danske siden).
De kinesiske Wondfo EL-testene fra ebay er greie, men de viser ikke stigning i LH like bra som de fra billigtester, men det blir tydelig positiv når man har toppen.
Ebay graviditetsstrimler er kjipe, de trenger mye mer hcg enn de fra billigtester, så de bruker lang tid før det blir en tydelig strek. Kjedelig!
Aksjeinnlegg fem dager før EL kan jo gi baby, men det er litt vanskelig å si om det holder for deg når du verken tester eller temper.![]()
Ja, det hadde jo vært fint om eg slapp å bruke testene da![]()
Er det disse du tenkte på? http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-aegloesningstest-saet-stk-p-90.html tenkte og å bestille er par clearblue.. Føler de er sikrest om der skulle blir klaff![]()