Prøver15
Elsker forumet
Det kan du godt, pp5Du er ført opp.Skal jeg sette på et antall pp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan du godt, pp5Du er ført opp.Skal jeg sette på et antall pp?
Usikker men tror jeg skal inn hit. Har syklusser som er på tur etter SA i nov. PP x (slutta å telle.. nærmer seg 1 1/2 år) er på enkel dose av pergotime. Vet ikke når jeg kan forvente TR etter det? Tok siste tab i går (lørdag)
Det er veldig forskjellig fra person til person når de får EL etter pergo. Hvilke dager i syklusen er det du har tatt pergo da? CD 4-8? CD 5-9? CD 3-7? Det står at det vanligvis gir EL 5-10 dager etter siste pille, men det virker som det er veldig store individuelle forskjeller her inne. Noen får jo så sent som CD 22-23 selv med pergo. Du kan se i den tråden her; http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-bruker-pergo-letrozol-femar.1723277/
Hvilken dato skal jeg sette deg opp på? Du kan jo bare endre senere når du vet når EL har vært.![]()
Tusen takk for den tråden :-D Den skal leses.
Starta på dag 7.. samme dag jeg var hos gyn og han ville jeg skulle hoppe i det. Sa det ikke spilte så stor rolle. Men etter hva jeg har lest er det jo litt sent? Tror han bare ikke vilke at jeg skulle vente på ny pp, og med mine ustabile sykluser så måtte jeg nok ha fått en kur først da for å få TR. Men skal inn til uka på UL så da får jeg jo kanskje vite om jeg har eller får EL.
Sett meg opp på usikker, så ser jeg.Takk igjen for hjelpen.
De kommer i løpet av et par dager, så det rekker du vel fint.![]()
Ikke noe tr på nasjonaldagen nei, det er ikke lov!!!
Ikke jeg heller, får håpe jeg ikke utsatte kroppen for noe unødvendig. Får bare følge det gyn sier.. forhåpentligvis noen svar senere i uka. Får se om jeg ikke har noen EL tester liggende som jeg kan bruke å se om de gir noe utslag.Oj, så rart at han ville du skulle starte så sent. Det har jeg aldri hørt om før, så da vet jeg ikke hva som skjer i kroppen nei. Da blir det spennende når du skal på UL.![]()
Ikke jeg heller, får håpe jeg ikke utsatte kroppen for noe unødvendig. Får bare følge det gyn sier.. forhåpentligvis noen svar senere i uka. Får se om jeg ikke har noen EL tester liggende som jeg kan bruke å se om de gir noe utslag.
Jeg har IKM mandag 18.mai. Vi skal gjennom IVF, så viss jeg må stå lenger på medisinene enn planlagt, kan testdato bli flyttet for min del. Superspennende dager denne kommende uken, legen håper på uttak allerede fredag!![]()
Jeg er så småkvalm for tiden, og når jeg gikk til jobb kjente jeg at jeg var skikkelig øm i puppene. Kroppen min er rar for tia!
Det finnes en egen "Innsett i mai" tråd på Assistert. Der er de andre som skal gjennom det samme som deg nå.![]()
Hvis du vil være med her ute på FS sammen med hjemmeprøverne også kan jeg godt føre deg opp allikevel?![]()
Da hopper jeg inn på gruppa for assistert befruktning!![]()