Ikm uke 20

Jepp, tok to nye i morges. Begge blendahvit og ingen antydninger til strek etter heller (muligens den ene men tror det bare er ønsketenkning :p) :/
Så det var nok bare en skyggestrek i går eventuelt en kjemisk..
Venter bare på tanta nå slik at vi kan begynne på neste pp :)
Blaah. Min strek så jeg ikke før jeg var kommet hjem fra jobb, altså over 8 timer senere :p

Har visst ikke skrive deg på, hvor skal du? Hvilken PP? :)

Ikm 12. Mai :) Ikke noe prøveperiode siden vi egentlig ikke har startet prøvingen ennå, men da mannen har vært uforsiktig siste tiden skrev jeg meg opp her :)

Ingen mens ennå! Dagens test, synes jeg skimter noe, men er isåfall veldig svak.
ImageUploadedByBV Forum1431703334.631724.jpg

Mannen insisterte på at jeg skulle ta en til test i dag, gjorde så og her ser dere resultatet :)
Skal jeg tørre å tro på den siden den fra i går aldri ble positiv?
d69c3fa74f966def2f6b7693fb51bc74

Mannen insisterte på at jeg skulle ta en til test i dag, gjorde så og her ser dere resultatet :)
IIIIIIIII!! Så gøy!! Kjøp en test til å prøv i morgen! Synes det var en ganske så sterk strek. Hadde vel vært rart om den skulle være falsk! :-D

[/QUOT
E]
Den testen der ser jo positiv ut.Prøv deg med en digital i morgen :)

Den ser meget positiv ut ja :D Gratulerer så masse :D

Ja i morgen ryker den siste g-testen denne pp'en. Vet jo resultat, men må liksom bruke opp den siste testen hehe ;) ;)

Back
Topp