Ikm uke 20

Venter også på el! De 2 siste pp så har jeg fått positiv el test på cd 10, men ikke denne gangen gitt :P spent på når jeg får positiv el test, men vi fortsetter hvert fall med aksje innlegg og jeg fortsetter med grapefrukt juicen :)

Jeg er så heldig/uheldig at jeg som regel kjenner den godt! Stikker noe fæælt ;-) jeg har drukket grapefruktjuice siden helga! Satser på at den gjør susen vel ;-)

Jeg er så heldig/uheldig at jeg som regel kjenner den godt! Stikker noe fæælt ;-) jeg har drukket grapefruktjuice siden helga! Satser på at den gjør susen vel ;-)

Ja har de siste pp merket den godt selv :) Men syns det er betryggende med el tester også :P Ja jeg har hvert fall merket stor forskjell på utfloden etter at jeg startet med grapefrukt juice, så krysser fingrene for at det hjelper litt på el slimet også :)

Ja har de siste pp merket den godt selv :) Men syns det er betryggende med el tester også :P Ja jeg har hvert fall merket stor forskjell på utfloden etter at jeg startet med grapefrukt juice, så krysser fingrene for at det hjelper litt på el slimet også :)
Jeg har starta med nattlysolje da jeg ikke tåler grapefruktjuice pga at jeg sliter med mye magesyre.men det kan ta ett par mnd før man ser resultat av nattlysolje. Så får nok bare være tålmodig.er lite og ingenting Elslim her såå. :)

Jeg har starta med nattlysolje da jeg ikke tåler grapefruktjuice pga at jeg sliter med mye magesyre.men det kan ta ett par mnd før man ser resultat av nattlysolje. Så får nok bare være tålmodig.er lite og ingenting Elslim her såå. :)

Jeg har fortsatt ikke fått med meg hva nattlysolje er jeg :P Men krysser fingrene for at vi alle nå får en spire i magen :D

Fortsatt veldig negativ el test... Hmmm, skal ikke el komme før på cd 14-15 sånn som den egentlig pleier da kanskje?

Definitivt positiv el test i dag:-)

Vedlegg

• 1430389694989.jpg
    1430389694989.jpg
    38,5 KB · Visninger: 82
Nesten positiv el test i dag, så da blir det vel positiv i morgen tenker jeg :D
ImageUploadedByBV Forum1430395709.605848.jpg

Melder meg inn her. Mulig ikm 14 eller noe rundt der.

Tatt el tester men er den siste positiv eller i hvertfall i nærheten??
ImageUploadedByBV Forum1430412627.600390.jpg
dette er etter den har tørket.

ImageUploadedByBV Forum1430412681.741098.jpg
tatt etter et par min.

Jepp jepp, da fikk EL i dag kjennes det veldig godt ut som en dag før en app kalenderen :) har lagt inn mange aksjer, pluss flere i dag da er vel jeg i dpo land i morgen

Back
Topp