~~IKM uke 2~~

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Mandag 6 januar
☆bejbi, pp7
☆2014

Tirsdag 7 januar
☆Zafran, pp21,23 år, PCOS
☆håperpåetmirakel, pp17
☆nummer en
☆Romi, pp1

Onsdag 8 januar
☆febbaby
☆ønsker oss nr 3
☆fitnessmamma

Torsdag 9 januar
☆FruUndercover, pp7
☆LilleeTrilee
☆paleface
☆mammatil2prøverpå3, pp3
☆AaA

Fredag 10 januar
☆Mrs Sookie
☆Sonny123

Lørdag 11 januar
☆xlibrax80

Søndag 12 januar
☆lillemaur, pp20, IVF start januar-14

Usikker IKM
☆♡Tullerusk ♡

:D:D:D GRAVID :D:D:D:D
♡ Mrs Sookie
♡ LilleeTrillee
♡AaA
♡ febbaby

:mad::mad: Tante Rød :mad::mad:
:( nummer en
:( bejbi
:( FruUndercover
Håperpåetmirakeel
Zafran
paleface
Xlibrax80
Romi
mammatil2prøverpå3
lillemaur

:confused::confused: Passert IKM :confused::confused:

:confused::rolleyes: Ikke oppdatert :rolleyes::confused:

Last edited:
Ikm 6.januar. Har egentlig ikke peiling siden det er første periode etter sa. Men blødningene stoppet helt for noen dager siden, og tappen er myyk.. så kanskje har jeg el allerede!:p

Edit; dette blir pp 7 for oss.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Nå nærmer el seg med stormskritt( tror jeg, for tester ikke lenger):)
Etter mine beregninger skal EL være rundt julaften=p

Er egentlig bestemt oss for å ikke tenke på det å ha en slags "pause". Men nytter ikke helt kjenner jeg:) Vet jo at det egentlig ikke går før jeg har mista noen kilo uansett:)

Er ikke lett å legge de tankene til side. Er man prøver, så er man prøver. Og barneønske er ikke enkelt å slutte å tenke på.
Satser på en koselig jul for oss alle, og at det nye året kan gi oss en positiv test :-)

Her begynner tr å pakke kofferten sin. Regner med hun drar i morgen. Prøver få henne til å forstå at hun ikke skal komme tilbake på nyåret så håper hun skjønner og holder seg unna :) Fikk nytt lass med el tester i posten idag så begynner nok teste etter el allerede i morgen, cd6. Etter kalenderen skal el være 28.12 men kroppen er litt tullete for tiden. Skal hvertfall ikke gå glipp av el :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

2014 dere, det blir året med full klaff for oss alle!
Vi starter med IKM den 10 januar, og da er vi i pp 20. Vi har vår første samtale for IVF på Ullevål 16. januar, men hadde det ikke vært fint å greid det selv til da!! :)

Masse lykke til alle dere :)

2014 dere, det blir året med full klaff for oss alle!
Vi starter med IKM den 10 januar, og da er vi i pp 20. Vi har vår første samtale for IVF på Ullevål 16. januar, men hadde det ikke vært fint å greid det selv til da!! :)

Masse lykke til alle dere :)
Da satser vi på at du er gravid innen 16 januar :D Hører jo om mange som blir gravide på egen hånd siste sjanse før man starter assistert befruktning prosessen. Håper du er en av de :D Og viss ikke så må det jo være godt å vite at "hjelpen er nær" :)
Masse lykke til. Denne uka skal vi ha mange gravide :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, nå nærmer vi oss koseuka :-) Både jul og EL :-)
Krysser fingrene for mange positive tester i uke 2 :-)

Jeg fikk EL slim i går! faktisk en god del! Men tror ikke el er før julaften=/
Men man skal vel være fornøyd så lenge det er slim:p Er ikke hver måned jeg får det - så fikk inn en liten kose økt i går:D

Da har jeg begynt å teste etter el. Tr kom på CD21 sist så tar ingen sjanser. Men som ventet negativ el test men helt i rite i forhold til tidligere pp på dette tidspunkt
1387553997360.jpg
1387553997360.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikm 9 eller 10, men tror seriøst ikke på noe denne mnd. Vi er hos familie hele jula, skjønner ikke hvordan vi skal få til noe humping :eek: :p

Back
Topp